کد خبر 1385578
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

معرفی رسانه هفت دقیقه

هفت دقیقه یکی از قدیمی ترین رسانه های انتشار سخنرانی کوتاه مذهبی است که از فروردین 94 فعالیت خود را آغاز کرد. عمده فعالیت این مجموعه تولید و انتشار قطعات سخنرانی دقیقا هفت دقیقه ای از اساتید حوزه و دانشگاه بوده و هست. این مجموعه در ابتدا با یک وبلاگ ساده کار خود را شروع کرد. سپس فعالیت خود را با ارسال انبوه سخنرانی ها در پیام رسان واتس آپ ادامه داد. اما هم اکنون سایت و مجموعه کانال های هفت دقیقه بیش از 100 هزار مخاطب مستقیم دارد.

بیش از 700 سخنرانی دقیقا 7 دقیقه ای!

کانال سخنرانی و مداحی هفت دقیقه اولین کانال مذهبی تاسیس شده در فضای مجازی است. وقتی پیام رسان ایرانی بیسفون برای اولین بار قابلیت کانال را معرفی کرد هفت دقیقه اولین رسانه مذهبی بود که در این پیام رسان کانال ایجاد کرد. بعد از آن وقتی پیام رسان تلگرام همراه با قابلیت ساخت کانال ایجاد شد. بازهم هفت دقیقه جزء اولین رسانه های مذهبی بود که در این پیام رسان کانال ایجاد کرد.

تنوع محتوا در 7 دقیقه از اولویت بالایی برخوردار است. چه از لحاظ تنوع سخنران و مداح و چه از لحاظ تنوع موضوعات. این مجموعه سعی کرده است برای هر موضوع از متخصصین آن حوزه استفاده کند. برای مثال در اخلاق و سبک زندگی اسلامی از حجج اسلام عبدالله فاطمی نیا و مسعود عالی، در تفسیر قرآن از سخنرانی های آیت الله جوادی آملی و حجج اسلام قرائتی و قاسمیان، در تاریخ اسلام از سخنرانی های حجت الاسلام حامد کاشانی و در دشمن شناسی و آینده پژوهی از سخنرانی های استاد رائفی پور استفاده کرده است.

از جمله مهم ترین موضوعاتی که در سایت هفت دقیقه به آن پرداخته شده است سخنرانی هایی با موضوع اخلاق و سبک زندگی اسلامی، مهدویت و انقلاب اسلامی و دشمن شناسی می باشد. همچنین این رسانه مناسبت های مهمی مثل محرم، فاطمیه، اربعین و ماه مبارک رمضان را به طور کامل تحت پوشش قرار داده است.

بیش از 700 سخنرانی دقیقا 7 دقیقه ای!

در پایگاه اطلاع رسانی این مجموعه سخنرانی ها با موضوع بندی و همچنین توضیح مختصر منتشر شده است. این ویژگی ها باعث شده هفت دقیقه یک منبع مناسب جهت جمع آوری فیش منبر توسط سخنرانان و مبلغین مذهبی باشد.

یکی از ویژگی های مهم رسانه هفت دقیقه واکنش مناسب و سریع به مناسبت های ملی مذهبی است. همچنین در پیش آمد های سیاسی امنیتی منطقه ای و داخلی نیز به واکنش سریع و بصیرت افزایی می پردازد.

این مجموعه علاوه بر سخنرانی به انتشار مداحی نیز می پردازد و یکی از منابع دسته اول در موضوع مناجات با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و روضه اباعبدالله الحسین می باشد. شما می توانید در مناسبت های مذهبی با مراجعه به سایت هفت دقیقه و ورود به دسته بندی مربوط به هر مناسبت به دانلود مداحی مورد نظر خود بپردازید.

7 دقیقه به هیچ نهاد یا ارگانی وابسته نبوده و توسط گروهی از دانشجویان و طلاب انقلابی اداره می گردد. همچنین هزینه های اداره خود را توسط کمک های مردمی تامین می کند و اکثر نیرو ها به صورت جهادی در آن مشغول کار هستند.

بیش از 700 سخنرانی دقیقا 7 دقیقه ای!

جالب است بدانید این مجموعه در پیام رسان هایی نظیر سروش، بله، ایتا، تلگرام و روبیکا کانال دارد و دارای وبسایت، نرم افزار آندروید و پیج اینستگرام نیز می باشد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس