تکرار روز بدون فوتی کرونایی/ شناسایی ۳۳ مورد جدید 

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: روز بدون فوتی دوباره تکرار شد و امروز نیز مرگ ناشی از کرونا نداشتیم.

به گزارش مشرق از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از روز گذشته تا امروز (جمعه ۲۰ خردادماه) ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۳۳ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۲۳۳ هزار و ۴۷۲ نفر رسید.  

براساس این گزارش، در ۲۴ ساعت گذشته، مرگ به دلیل کرونا در کشور ثبت نشد و مجموع جان باختگان این بیماری در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۴۳ نفر ثابت ماند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، امروز بعد از ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱، دومین بار است که ایران در طول پاندمی، روز بدون فوت کرونایی را تجربه می‌کند.  

طبق گزارش وزارت بهداشت، تاکنون هفت میلیون و ۵۷ هزار و ۹۳۸ نفر از بیماران کرونایی، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده‌اند.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۵۷۲ هزار و ۱۹۹ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۵۸۹ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۶۹۷ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۷۵ هزار و ۴۸۵ دُز رسید.

همچنین ۳۹۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۲ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۸۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز و هیچ شهرستانی در وضعیت نارنجی قرار ندارد و ۱۴۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    10 1
    خدا را شکر
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      هزاران درود و سلام و صلوات خداوند بر سیدابراهیم رییسی
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    خدا خیرتون بده برای واردات واکسن و تولیدش
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    خدایا شکر
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    شرط اربعین را سه واکسن قرار دهید
  • جلیل باقرزاده اصلانی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    شما پزشکان صهیونیستی که از بهداشت جهانی دستور میگیرید بدانید : کرونا ساخته و پرداخته شما قاتلین بی گناهان هست واکسن های ارائه شده حاوی آنزیم هایی جهت کنترل ذهن میباشد که اخیرا ملکه انگلیس بصورت نمادین دگمه کنترل ذهن اشخاص واکسن زده را فعال نمود ، که مربوط به نقشه های از پیش طراحی شده فراماسون های شیطان پرست میباشد . یکی از نشانه های شیطانی بودن کرونا و واکسن آن ( که البته فقط برای مقاصد شیطانی تولید شده ) دین زدایی از عوام هست ، یعنی بارها شنیده شد که پزشکان مربوط گفتند : نه خدایی هست و نه پیامبری و نه امامی ، که اگر اینچنین بود بگوئید کرونایی را که ما ساختیم از بین ببرد . و البته نباید فراموش کرد اکثریت مطلق کسانیکه با نام کرونا مردتد همان کسانی بودند که به حرف اینها گوش دادند . و حالا هم که از بهداشت جهانی صهیونیستی دستور کشتار قطع شده ، آمارها به صفر رسید . اما نشانه دیگر شیطانی بودن اینها از آنجا ناشی میشود که بجای اینکه بگویند خدا کمک کرد و خدا شفا داد ، میگویند ما پزشکان صهیونیستی آمار کرونا را به صفر رساندیم ولی باز هم تا از طرف بهداشت جهانی دستور نرسد برای پایان کرونا امید نداشته باشید . و دیگر نشانه اینکه برای سفر توریستی ترکیه و اروپا هواپیمای رایگان و تورهای تخفیف دار میگذارند و بدون محدودیت کرونا از مسافرانش حمایت میکنند ، ولی برای کربلا و اربعین میگویند باید سه دز واکسن شیطانی بزنید ! یعنی با ما شیعیان کار دارند .
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    خدایا هزاران بار شکرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس