منافقین به نمایشگاه خانواده شهدای ترور در استکهلم حمله کردند

تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین به نمایشگاه اسناد جنایت‌های این گروهک در سوئد حمله کردند.

به گزارش مشرق، تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین با حمله به نمایشگاه اسناد جنایت‌های این گروهک که از ظهر امروز توسط بنیاد هابیلیان در سوئد در حال برگزاری است، تعدادی از پوسترها و بنرهای این نمایشگاه را تخریب و با سلاح سرد به برگزارکنندگان حمله کردند.

گروهک تروریستی منافقین از شب گذشته در فراخوان به عناصر خود در سوئد از آن‌ها خواست تا با تجمع مقابل نمایشگاه، مانع از برگزاری آن شوند.

عناصر این گروهک تروریستی نیز از نخستین لحظات راه‌اندازی نمایشگاه با حمله به برگزارکنندگان مانع از نصب اکثر تصاویر، پوسترها و اسناد شدند و بخش شایان توجهی از آن‌ها را پاره و تخریب کردند.

علی‌رغم کسب مجوزهای لازم و قانونی برای برگزاری این نمایشگاه و مسئولیت تأمین امنیت آن توسط پلیس سوئد، اما تعلل نیروی پلیس باعث شد تا علاوه بر تخریب بخش قابل توجهی از نمایشگاه، خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی که به همراه فیلمبردارش برای پوشش نمایشگاه در محل حضور داشت مورد تعرض و ضرب و شتم منافقین قرار بگیرد.

براساس مشاهدات میدانی، عناصر این گروهک تروریستی تلاش کردند تا با سلاح سرد، مسئول نمایشگاه را مورد حمله قرار دهند که در نهایت با حضور وی در ایستگاه پلیس مستقر در محل، از تعرض تروریست‌ها جان سالم به‌در برد.

رفتار وحشیانه و سرکوبگرانه منافقین در حالی رخ می‌دهد که اعضای این گروهک با حضور در دادگاه محاکمه حمید نوری شهروند ایرانی، در شهر استکهلم به عنوان شاکی و شاهد! در بیش از ۹۰ جلسه به دروغ‌پراکنی و فریب‌کاری پرداختند و دستگاه قضایی سوئد نیز در همراهی آشکار با این گروه، تعدادی از جلسات دادگاه را در اردوگاه منافقین در کشور آلبانی برگزار کرد.

نمایشگاه اسناد جنایات منافقین علیه مردم ایران از امروز به‌مدت دو روز در سوئد برگزار می‌شود تا درباره ترور هزاران شهروند ایرانی توسط این گروهک به مخاطبان و افکار عمومی سوئد اطلاع‌رسانی کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    26 1
    با سوئد مثل یونان رفتار کنید تا به شکر خوردن بیفته. راهی جز این نیست.
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      6 0
      فکر میکردم کشور پیشرفته ای است. سوئد اگر کشور پیشرفته ای بود نمیگذاشت وحوش رجوی بدون قلاده در معابر حرکت کنند
    • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      4 0
      عدو شود سبب خیر ... نمونه ایران آینده وقتی قدرت به چنگ مسعود و قجر بیفتد. گیسو شاکری به نماینده ایران در دادگاه و مقابل دوربینها گفت .. میخوری ! نمونه ای از ادب خواننده ویژه قجر که عکس مقامات را پاره میکند. فرقه ای که با اعضای خودش در نهایت استبداد رفتار کند در ایران روی مغول ها را سفید میکند.
    • IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      5 0
      ملعون لجن نژاد در زیبایی و دلربایی دو رقیب جدی دارد ، قجر و گیسو شاکری. موقع استماع شان باید پاکت تهوع داشت.
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    24 1
    این جهاد تبیین واقعیه با وجود گرگهای درنده منافق و حمایت آشکار دولت سوئد از اونا واقعا از جان گذشتگی میخواد این کار خدا حفظشون کنه
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    28 1
    خدا حفظ کنه این خدمتگزاران به شهدا و افشاگران جنایات منافقین را... واقعا جهاد میکنند و مظلوم هستند
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    6 0
    دولت آلبانی میتونه از طریق فروش بلیت باغ وحش تیرانا! به مردمش میلیون ها دلار درآمدزایی کنه
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    6 0
    امیدوارم برگزار کنندگان نمایشگاه واکسن هاری زده باشند
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    4 0
    اینها در زمان پهلوی شعار مبارزه.با امریالیسم می دادند امروز نوکر امپریالیزم اند وقتی آدم به چیزی اعتقاد محکم نداشته باشه بجایی بند نیست اینها اگر برای اربابهاشون این کارها را نکنند از دنیا بیرونشان می کنند الان آلبانی کشوره که اینها ررا اونجا جا کرده اند؟!!!
  • شهاب IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    2 0
    واقعا گروهک تروریستی منافقین خیلی ابلهن که فکرمیکنن باتمام جنایاتی که علیه مردم بی دفاع ایران داشتن جایی درآینده سیاسی ایران دارن شما جنایتکارواقعی هستین مامردم ناراضی همین رژیم روخیلی بیشترازشماهاقبول داریم یه عده وحشی بی همه چیز
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    تنها و تنها راه آزادی حمید نوری سیلی و اردنگی زدن به وایکینگهای وحشیه
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    فقط کافیه جهانیان و بخصوص سوئدیها(اگه در میانشان آزاده ای هم باشه) از یک فقره جنایات این کفتارهای هار د باخبر بشن اونوقت میفهمند داعش و موساد و ساواک و بعثی‌های عراقی در شقاوت و درنده خویی به گرد پای اینا هم نمیرسن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس