کد خبر 1384240
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
پیرهادی

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تسهیلات ویژه ای برای ساختمان های ناپایدار باید در نظر گرفته شود، گفت: ممکن است اتفاق متروپل برای هریک از این ساختمان ها روی دهد.

به گزارش مشرق، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران درباره نوسازی بافت فرسوده بر بحث محله محوری با بیان اینکه در خصوص رفع موانع در بافت فرسوده باید درخواست شهرداری از شورا مطرح شود، گفت: تفاهم نامه ای بین شهرداری و وزارت راه منعقد شده که در موضوع تخریب و نوسازی پلاک های فرسوده در بند۹، مقاوم سازی باید مورد توجه قرار بگیرد.

 پیرهادی با بیان اینکه تسهیلات ویژه ای برای ساختمان های ناپایدار باید در نظر گرفته شود، گفت: ممکن است اتفاق متروپل برای هریک از این ساختمان ها روی دهد؛ تعداد ساختمان های ناپایدار که تعداد قابل توجهی است باید مورد توجه قرار بگیرند.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه معاونت شهرسازی کار بسیار سختی دارد، تأکید کرد: یک طرح خلاق و به روز بر اساس شرایط اقتصادی فعلی تهیه شود.

مهدی عباسی افزود: در مناطقی همچون منطقه ۱۰ شاهد حضور ۱۰۳ هزار نفر جمعیت مازاد هستیم؛ اشتباهات در چنین مناطقی اشتباهات خطرناکی است و باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در ادامه یادآور شد: دفاتر نوسازی با قدرت کار خود را ادامه دهند و مردم را تشویق کنند و آنها را کنار هم قرار دهند؛ مشکل املاک بدون سند که تعدادشان نیز زیاد است، باید ساماندهی شوند.

سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران نیز تأکید کرد: مشکلات مناطق اطراف حریم راه آهن در منطقه ۱۸ و ۱۹ باید پیگیری شود تا شاهد رفع مشکلات مردم این منطقه باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس