کد خبر 1384042
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
فریبا: باشگاه استقلال باید درباره قرارداد مجیدی شفاف‌سازی کند/ جانشین فرهاد کار بسیار سختی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به جدایی فرهاد مجیدی، خواهان شفاف‌سازی این باشگاه درباره قرارداد منعقده شده بین طرفین شد.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا، در خصوص جدایی فرهاد مجیدی از استقلال گفت: این اتفاق، شوک بزرگی به هواداران وارد کرد، ای‌کاش حداقل کمی دیرتر این اتفاق رخ می‌داد تا هواداران با این قهرمانی بیشتر خوشحالی می‌کردند. هر فردی می‌تواند برای خودش و زندگی شخصی‌اش تصمیم بگیرد و من برای مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی اضافه کرد: اسم استقلال از همه افراد بزرگتر است، در تاریخ این باشگاه بزرگانی مثل مرحوم پورحیدری، مرحوم حجازی، مرحوم رایکوف، بیژن ذوالفقارنسب و ... جدا شدند ولی نام استقلال همیشه زنده است. این درست است که هواداران از جدایی مجیدی ناراحت هستند اما استقلال همیشه بزرگ می‌ماند و مسیر خودش را ادامه خواهد داد.  

فریبا با بیان اینکه استقلال فصل آینده روزهای سختی خواهد داشت، گفت: اگر مجیدی می‌ماند هم بسیار سخت بود که نتایج فصل گذشته تکرار شود و قطعاً جانشین مجیدی کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت. مسئله مهم این است که باشگاه هر چه زودتر سرمربی جدید را انتخاب کند تا کار تمدید قرارداد بازیکنان  آزاد و جذب بازیکنان جدید با سرعت بیشتری جلو برود.

بیشتر بخوانید:

نکونام به استقلال نزدیک‌تر شد؟

پیشکسوت استقلال در خصوص برخی انتقادها بابت مفاد قرارداد سه ساله مجیدی و اینکه آیا فکر نمی‌کند استقلال سرمربی‌اش را راحت از دست داد، خاطرنشان کرد: با از دست دادن اللهیار صیادمنش از لحاظ مالی سود کردیم ولی نمی‌دانیم قرارداد مجیدی چطور بسته شده و آیا بند جدایی وجود داشته یا خیر. مسئولان استقلال باید در مورد قرارداد مجیدی و جدایی این مربی شفاف‌سازی کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که «برای استقلال مربی خارجی بهتر است یا ایرانی؟» گفت: هر فردی بیاید کار سختی خواهد داشت. اگر هم قرار است مربی خارجی بیاورند قطعا باید یک مربی بزرگ و کارنامه‌دار را جذب کنند.

فریبا درباره جدایی رودی ژستد از استقلال عنوان کرد: در فوتبال آمار از هر چیزی مهمتر است. ژستد به عنوان یک مهاجم آمار خوبی نداشت ولی یکی دو گل مهم برای استقلال زد که مهمترین آنها گل به پرسپولیس بود. فکر می‌کنم هواداران استقلال خاطره خوبی از این بازیکن در ذهن داشته باشند. استقلال در خط حمله برای فصل بعد، نیاز به یک مهاجم شش دانگ و گلزن دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    0 6
    بهداشت جون خودت بیا و الاستقلال رو نجات بده.
    • رضا IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      5 0
      فعلا تیم شما که بعد از رفتن بابامسعودتون یتیم شده و برای بقا در لیگ برتر تلاش می کنه احتیاج به ناجی داره! استقلال آنقدر مربی و هوادار با کلاس داره که نیاز به راهنمایی های امثال شما ندارد!
    • علی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      5 0
      طرفدار پیروزی مودب باش .یکنفر می خواد بیاد پیروزی رو نجات بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس