کد خبر 1383699
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا با ۳ کشته و ۱۴ زخمی

بر اثر تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا سه نفر کشته و ۱۴ تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، پلیس شهر «چاتانوگا» در ایالت تنسی اعلام کرد بر اثر تیراندازی در نزدیکی یک کلوب شبانه که بامداد شنبه به وقت محلی رخ داد سه نفر کشته و ۱۴ تن دیگر زخمی شدند.

نیمه شب گذشته نیز، فرد مسلحی با تیراندازی به سمت مردم در منطقه سوت استریت در فیلادلفیا، باعث کشته شدن دستکم ۳ نفر و زخمی شدن ۱۰ تن دیگر شد و ۷ تن از مجروحان برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند اما از وضعیت آنها اطلاعی در دست نیست.

تحقیقات پلیس درباره انگیزه فرد مهاجم آغاز شده و هنوز مشخص نیست که آیا در پی تیراندازی پلیس به سمت فرد مهاجم، وی کشته یا زخمی شده باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    ما تو مملکت خودمون کم سوژه نداریم
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    تیر اندازی وکشتار مسیحیان وکودکان در امریکا توسط اسرائیل وعوامل نیابتی اسرائیل انجام می شود.اسرائیل ذاتا کودک کش است -برایش کودک مسلمان فلسطینی یا کودک مسیحی امریکایی فرق ندارد.اسرائیل غده سرطانی متاستاز کرده وقوی شده و انتقام هولوکاست را از مسیحیان امریکا شروع کرده.
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    اسرائیل قصد ترور اقای بایدن رو دارد وشاید اقای بایدن مثل جان اف کندی توسط اسرائیل برسر توافق برجام ودیگر اختلافات با اسرائیل ترور شود.اقای بایدن اصلا نباید به اسرائیل برود .اسرائیل اصلا مکان امنی برای اقای بایدن و مسیحیان نیست .تیر اندازی وکشتار مسیحیان وکودکان در امریکا توسط اسرائیل وعوامل نیابتی اسرائیل انجام می شود.اسرائیل ذاتا کودک کش است -برایش کودک مسلمان فلسطینی یا کودک مسیحی امریکایی فرق ندارد.اسرائیل غده سرطانیست که متاستاز کرده وقوی شده و انتقام هولوکاست را از مسیحیان امریکا شروع کرده. اسرائیل هولوکاست را که اروپا بر سر یهودیان اورده از یاد نمی برد و دارد از امریکا انتقام می گیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس