کد خبر 1383518
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
چرا آمار جانباختگان «متروپل» اعلام نمی‌شود؟

فرآیند آواربرداری از ساختمان متروپل چهار روز است که در سکوت خبری انجام می‌شود و علی رغم مشاهدات خبرنگاران از بیرون آوردن چند پیکر هنوز آماری رسمی از تعداد جانباختگان ارائه نشده است.

به گزارش مشرق، با گذشت ۱۴ روز از حادثه فروریختن ساختمان متروپل در آبادان هنوز آمار قطعی جانباختگان از سوی فرماندار ویژه آبادان اعلام نشده و حدود چهار روز است که آواربرداری در سکوت خبری دنبال می‌شود.

عباسپور تعداد کشته شدگان در حادثه متروپل را تا صبح چهارشنبه ۱۱ خردادماه، ۳۷ نفر عنوان کرد و افزود: تلاش‌ها برای یافتن پیکرهای احتمالی زیر آوار توسط گروه‌های امدادی حاضر در میدان ادامه دارد.

از سوی دیگر فرماندار آبادان با اشاره به خارج کردن دو پیکر دیگر از زیر آوار متروپل در بامداد شنبه گفت: منتظر اعلام نهایی پزشکی قانونی در خصوص هویت پیکرهای کشف شده هستیم و پس از آن در خصوص آمار فوتی‌ها اظهارنظر می‌کنیم.

این درحالی است که اخبار غیررسمی حکایت از این دارد که ۴۱ یا ۴۲ نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و عدم ارائه آمار صحیح از سوی مسئولین ذی‌ربط سبب شده است که مردم برای دسترسی به آخرین آمار جانباختگان به شبکه‌های مجازی و رسانه‌های غیررسمی روی آورند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    6 2
    مدت ها هیچ اماری به درستی اعلام نمیشه!!!
  • DE ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    5 4
    توی آلمان سیل اومد بعد از دو سال هنوز تعداد کشته ها اعلام نشده و فقط می‌نویسند 50 نفر مفقود، قطار از ریل خارج شده دو روز پیش چهار نفر کشته و 11 نفر مفقود که یکباره آمار کشته ها زیاد نشه بعد به مرور زمان اعلام میکنن زمانی که آبها از آسیاب افتاد ولی برای ایران همه میشن حقوق بشری و دلسوز و شفافیت میخوان.
    • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      0 0
      درکشورهای غربی یک حادثه برای مردم رخ میده-ازصبح تاشب وتا چندین روز ازهوا بوسیله پهپادها واززمین بوسیله فیلمبردارها بطور لخظه ای وزنده همه چیز وحتی تعداد امبولانس وفوتیها را که با امبولنس میبرند نشون میده!؟چرا چشم بصیرت ندارید-دیگه موبایل واینترنت نمیگذاره کسی دروغ بگه مگر مثل شما که همه چیز را قطع میکنید
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    3 4
    آدمهای بی کار بی عار اگر تعداد کشته ها صد نفر باشد یا 40 نفر شما و یا مسؤلین چکار می خواهند بکنند. و چه اتفاقی خواهد افتاد. و حتی در قرآن راجع به تعداد اصحاب کهف هم گفته بعضی می گویند 5 و بعضی 7 و یا 9 نفر ولی نتیجه کار مهم آیت.
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    1 1
    اماررابرای دشمن میخواهید هرچندتافوت شده خدابیامرزشون توپلاسکوهم عده زیادی کشته شدندزلزه طبس که غوغا بود حالا یه عده بیکاراماردقیق را برای چه میخواهندخداداندباسیاسی کاری که میکنندوالا دلشان نسوخته بحال فوت شدگان
  • یک انسان IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    اماری دقیق اعلام کرده همیشه زیر کاری می ره و
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    راحت شدن ديگه جناب اقاي شريعتي استاندار مؤمن خوزستان از ايران خارج شد اينم در رفت
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    روزاول تاسوم که هیچ اواربرداری زیادی نبود،نزدیک ۳۰نفر اسامی فوت شدگان اعلام شد بعد درطی ۱۰روز بعدش که گفته میشد روزی تا۱۰نفر هم کشف شده-جمعا میشه۴۰نفر!؟(طبق آمار درخواست غذای عبدالباقی ۱۶۰ غذا برای متروپل سفارش داده شده-پس بدون درخواست غذاهای دیکه حداقل۱۶۰نفر اون زبر هستندمگر عبدالباقی سه چهارم غذاها با خودش برده وفرار کرده باشه
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    0 0
    اینو راست میگی واقعا المالنیها وغربیها دروغگودزدودیکتاتورهستند-ولی ما که مدعی هستیم کشور امام زمانی هستیم چرا ازغربیهای کافر بایددروغ مصلحتی بگیم واگر نگیم گناه کردیم!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس