یک مدال طلا و یک نقره به آزادکاران ایران رسید

مسابقات اوزان ۵۷ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تورلیخانوف در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد.

به گزارش مشرق، مسابقات اوزان ۵۷ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تورلیخانوف بعنوان رنکینگ اتحادیه جهانی امروز (شنبه) در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان به یک مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.

در پایان مسابقات دو وزن نخست کشتی آزاد، امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۳ آکژان آیتبکوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل محمدرسول رحیم اف از ازبکستان با نتیجه ۱۵ بر ۴ به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت. فیروز پور در دیدار فینال مقابل باتیربک چاکولوف از اسلواکی با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۷ اولگ بولتین از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل لخاگواگرل مونختور از مغولستان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. زارع در این دیدار با نتیجه ۲۱ بر ۱۰ از سد یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

رده بندی نفرات برتر اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم به شرح زیر است:

۹۷ کیلوگرم: ۱- باتیربک ساکولوف (اسلواکی) ۲- امیرحسین فیروزپور (ایران) ۳- آکژان آیتبکوف (قزاقستان) و ماگومد ابراگیموف (ازبکستان)

۱۲۵ کیلوگرم: ۱- امیرحسین زارع (ایران) ۲- یوسوپ باتیرمورزایف (قزاقستان) ۳- لخاگواگرل مونختور (مغولستان) و موهیت (هند)

حسن یزدانی و کامران قاسم پور نمایندگان اوزان ۸۶ و ۹۲ کیلوگرم کشورمان از ساعت ۹ صبح فردا (یکشنبه) به مصاف حریفان خود می‌روند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس