۲ گزینه ایرانی آن‌قدر زرنگ هستند که سرمربیگری استقلال را قبول نکنند/ کاش جدایی مجیدی دیرتر اتفاق می‌افتاد

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: فقط یکی دو نفر لیاقت سرمربیگری استقلال در این شرایط را دارند که آنها هم آن‌قدر زرنگ هستند که این مسئولیت را قبول نمی‌کنند.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی در گفت‌وگویی در خصوص جدایی فرهاد مجیدی از تیم استقلال اظهار داشت: این یک تصمیم شخصی توسط مجیدی بود که اتحاذ شد. او در سال آخر فوق العاده در استقلال کار کرد و البته باید اعتراف کرد در موفقیت این مربی مدیرعامل باشگاه خیلی تأثیرگذار بود. شما دیدید که تقریبا هیچ چالشی بین طرفین ایجاد نشد ضمن آنکه در بهترین شرایطِ استقلال دو بازیکن سرباز شدند اما مدیریت باشگاه یک بازیکن خارجی با کیفیت به تیم اضافه کرد.

وی در خصوص جدایی ناگهانی مجیدی گفت: این موضوع را شنیدم اما ای کاش این تصمیم یک مقدار دیرتر اتفاق می‌افتاد تا کام شیرین هواداران بعد از قهرمانی این‌قدر زود تلخ نشود. من بار دیگر به هواداران استقلال بابت قهرمانی تبریک می‌گویم اما کاش جدایی مجیدی کمی دیرتر رخ می داد تا هواداران این‌قدر ناراحت نشوند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال استقلال در پاسخ به این سوال که از نظر وی گزینه ایرانی برای هدایت استقلال بهتر است یا خارجی گفت: منظق می‌گوید مربی ایرانی هدایت استقلال را در این شرایط قبول نکند. استقلال با شرایط خوبی قهرمان شده و هر فردی سرمربی این تیم شود کارش سخت خواهد بود. از نظر من فقط یکی دو نفر در حال حاضر لیاقت هدایت استقلال را دارند که فکر می‌کنم آنها آنقدر زرنگ هستند که در چنین شرایطی سرمربیگری این تیم را قبول نکنند. حدس من این است که باشگاه سراغ گزینه خارجی می‌رود چون گزینه‌های ایرانی راحت زیر بار مسئولیت به این سختی نمی‌روند.

سرمربی تیم فوتبال رایکای بابل در خصوص فیلم درگیری که از وی بعد از دیدار با سایپا در راهروهای رختکن منتشر شد، عنوان کرد:  یکی از اعضای گروه پزشکی سایپا حرفی زد که به نظرم تحت فشار بازی این کار را کرد و من هم عکس‌العمل نشان دادم، البته بابت آن عکس‌العمل عذرخواهی می‌کنم. شنیده‌ام یک عده گفته‌اند من با کادر فنی حریف بحث کرده‌ام اما من احترام زیادی برای آنها به خصوص آقای درخشان قائل هستم و اصلا به خودم اجازه نمی‌دهم به آنها بی‌احترامی کنم. من در سایپا بازی و مربیگری کرده‌ام و نفراتی چون مسعود مومنی و روزبه شاه علی‌دوست رفقای من هستند. باز هم تاکید می‌کنم که بابت رفتارم عذرخواهی می‌کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تخت جمشید IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 1
    من پرسپولیسی هستم اما پیروز قربانی و محمد تقوی رو دوست دارم! هرگز ضد تیمی حرف نمیزنن و در مورد تیم خودشون هم با منطق حرف میزنن.
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      1 0
      قلعه نوعی را بیاورید
  • علـی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 0
    برید خدا رو شکر کنید وسط کار نرفت مثل دو بار قبلیش! در هر صورت اشتباه کرد خواهید دید؟ در قهرمانی یک تیم فقط این مربی نیست که باعث قهرمانی میشـه؟ این‌رو هنوز نفهمیدیم!
    • آبی آسمانی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      0 1
      اومد تو تیم که فقط یه سابقه برای خودش جمع کنه و الان فصل نقل و انتقالات شد رفت. اصلا براش مهم نبود فصل بعد چی میشه. خدا ازت نگذره که استقلال را پله کردی تا برسی به تیم خارجی.
    • گل گهر ایران IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      1 2
      رفت به جایی که بهش تعلق داره الامارات المتحده العربی. باز بگید فرحناز مافیا نیست؟؟؟، حالا مدیرعامل موند با کلی بدهی چند صد میلیاردی.. یامگا ژستد بازیکن ازبک بازیکن برزیلی مربی ایتالیایی که در واقع سرمربی بود و فرحناز دستیارش بود.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    0 3
    خبر نداره که بزودی قراره بخاطر کسب نتایج افتضاح اخراج بشه، اونجا ایران نیست پنالتی های مفت بهت بدن
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      1 0
      نه اتفاقا عربها شیخ فرهادو دوست دارن. تمام بازیکنهای کیسه رو میبره تو تیم الاتحاد.
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      0 0
      شاه فرهاد شد شیخ فرهاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس