هشدار ایران نسبت به تضعیف اعتبار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، هشدار ایران نسبت به تضعیف اعتبار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ایران به عنوان یکی از امضاکنندگان اولیه پیمان منع اشاعه، نسبت به تضعیف بیش از پیش اعتبار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به همگان‌ هشدار می‌دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: کسی نمی‌تواند در قبال برنامه مخفی تسلیحات اتمی اسرائیل سکوت پیشه کند و سپس ادعای بی‌طرفی کرده و درباره فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران سخن بگوید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاسر IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    8 0
    واقعا که دیگه برای آژانس اندازه ی یه بادمجان اعتباری نمونده ،تمام دستوراتش دیکته شده ی رژیم موقت صهیونیستیه
  • CA ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    3 1
    مطمئنا طرح امریکا و اروپا علیه ایران در شورای حکام رای میاره. گروسی امروز اسرائیل بوده، درست قبل اجلاس شورای حکام. دیگه تا تهشو بخون. نمیدونم با این اوصاف آیا به سمت اعلام رسمی مرگ برجام میریم یا نه. البته عملا مرده است ولی اینکه آیا رسما هم اعلام بشه مساله است. نگرانی ما هم بیش از هر چیز توانایی دولت و بانک مرکزی در کنترل قیمت ارزه. واقعیت اینه که اتفاقات یک ماه اخیر ما رو کم امید کرده نسبت به این مساله. اگه قرار بشه با افزایش تنش و مرگ برجام دلار برسه به قیمت های خیلی بالاتر، طرح اصلاح اقتصادی اخیر هم بی ثمر میشه، چون مثلا با قیمت دلار 60 هزار تومانی دوباره قیمتها طبق ادعای قبلی دولت مناسب برای قاچاق میشه و یا با قاچاق زیاد و یا گرونی دوباره مواجه میشیم. واقعا اقتصاد پاشنه آشیل ماست. لعنت به هر کی نمیذاره حداقل آرامش اقتصادی برای مردم ایجاد بشه. ما که دیگه نمیدونیم چی بگیم
    • CA ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      0 0
      ممنون از نظر من و نگرانیهای ملت
    • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      0 0
      با توجه به تغییرات جدید در نظام اقتصادی جهان، جنگ اوکراین، مقابله آشکار یانکی‌ها با چین و روسیه و غیره ، حتی در صورت رای آوردن مشکل زیادی برای ایران پیش نخواهد اومد و پیش بینی دلار 60 تومنی خیلی بدبینانه هست. فعلا غرب تو تحریم‌های روسیه مونده و مشکل تهیه نفت و غذا داره و ایران هم با همکاری چین و روسیه و کشورهای سازمان شانگهای و.... میتونه پوز گاوچرونها رو به خاک بماله!!! من بیشتر ناراحت اروپایی‌ها، کانادایی‌ها و یانکی‌ها هستم که با بنزین گالنی 6 یا8 دلار و کمبود گاز در زمستان چطوری قراره ادامه حیات بدن!!!
  • بوسجين IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    0 0
    من با اينكه افكار اقاي شريعتمداري كيهان را قبول ندارم ولي با توجه سياست هاي موجود طبق نظر ايشان خارج شدن از اژانس بهترين راه است چون حداقل تكليف ما با خودمان و تحريم ها مشخص مي شود ديگه عوامل سود جو بدتر از دشمنان خارجي نمي توانند هر لحظه با موفقيت و يا عدم موفقيت جلسات تن ملت را براي سودجويي خود بلرزانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس