به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت:

‏در محوطه بیمارستانی در آمریکا، تیراندازی شده و بیش از ده نفر کشته و زخمی شدند ولی هرگز در رسانه ها تصویری از زخمی ها و کشته ها منتشر نمی شود.

حالا اگر در ایران یک نفر زخمی بشه کل رسانه های ضد انقلاب، فجیع ترین تصاویر را برای شکنجه روان مردم منتشر می کنند.

چرا تصویری از کشتار در بیمارستان آمریکایی منتشر نشد؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    13 0
    زورشون میرسه و میکنند ‌.در دنیا یک قانون است و اونم قانون جنگله .قدرتمندتر و بزرگتر اون که ضعیفتر و کوچکتر هست رو له می‌کند .
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      8 2
      دقیقا، به همین دلیل هم دم روسیه در قضیهٔ اوکراین گرم!!!!
  • نیما IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    10 0
    ۱۵۰۸ دقیقا به همین دلیل اتس که نباید خودمون به دلیل ضعیف کنیم و به خاطر همین ایران دو نفتکش از یونان گرفت تا ثابت کنه ما توی‌این جنگل ضعیف نیستیم از زوزه کفتارها و شغال ها نمی ترسیم
  • US ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    10 1
    اینکه خبرگزاری ها چیزی منتشر نکردند جای تعجب ندارد. اما اینکه اشخاص هم عکسهایی که با گوشی ها گرفته بودند را نتوانستند روی شبکه های اجتماعی بگذارند خیلی حرف دارد.
  • US ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    7 1
    اینکه خبرگزاری ها چیزی منتشر نکردند جای تعجب ندارد. اما اینکه اشخاص هم عکسهایی که با گوشی ها گرفته بودند را نتوانستند روی شبکه های اجتماعی بگذارند خیلی حرف دارد.
  • سید فروزان CH ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    3 0
    چون امریکاییان خیلی نایس هستند ، از ماشین پلیس پیدا است فقط در ایران است که با ریزش یک ساختمان ، سلب‌ آزادی بوجود میاید
  • NL ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    2 0
    ضعف مسئولان و قانون و پلیس.اونها چطور میتونند مانع از عکاسی و فیلمبرداری خشونت ها بشن؟وگرنه واقعا چهره کشورشون نایس نیست! این رو اصلاح کنید
  • CA ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    0 0
    رسانه های عازاد غربی مکمل خمپاره و موشک هستند. بدیهی هست که هدفشون پوشش اخبار نیست. در کل ایدیولوژی دنیای غرب حکومت پول بر انسان است و تمام رسانه های خبری نه تنها درآمدی ندارند بلکه هزینه زیادی برای گردانندگان دارند مخصوصا اجاره استودیو تو لندن و پرداختن حقوق بالا به صدها عوامل پشت صحنه انگلیسی با حقوق های بالا. بنابراین هزینه رسانه خرج جنگ و سرمایه گذاری بلند مدت هست. جایی که بودجه تخصیص میده این پول رو با هزینه جنگنده و تانک و جنگجویان داعش و .. مقایسه میکنه و به نسبت بودجه رو تقسیم میکنه. بدیهی هست که اگر منصفانه بود در بین صد خبر بد امثال ریختن ساختمان یکی از ایران بود و صد ها خبر بدترش از امریکا و اروپا. بنابراین امیدی به درست شدن اونها نداشته باشید و باید مثل خودشان بهشان حمله بشه لااقل در داخل چون در کشورهای خودشان دیکتاتوری رسانه ای صد در صدی برقرار هست و امواج رادیویی کابلی ماهواره و اینترنت در کنترل صد در صدی هست.
  • IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    2 0
    سوال مهمتر اینه که چرا مردم آمریکا و رسانه های جهانی و اپوزیسیون آمریکا، در اینگونه موارد، سکوت میکنن و مطالبه تصویربرداری نمیکنن؟... واقعیت اینه که «رژیم ایالات متحده آمریکا»، عین یک «شیطان» هست...کی انگیزه داره که یقه شیطان رو بگیره؟
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    0 0
    درسته کارشون ضد ایرانی و غیر انسانیه ولی یه خوبیم داره اینه ک نشون میده اونجا چقد کشتار و نبود امنیت عادیه...اما ایران نبود امنیت غیر عادیه!!! معمولا رسانه ها برای چیزای غیر عادی غوغا میکنن نه عادی! از این لحاظ واقعا ازشون ممنونم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس