کد خبر 1382817
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
منصوریان: برگزاری بازی در مسجد سلیمان خلاف میل باطنی ما بود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برگزاری بازی در مسجد سلیمان خلاف میل باطنی ما بود.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان درباره لغو بازی نفت آبادان و هوادار در هفته سی ام لیگ برتر، اظهار داشت: یک بار دیگر تسلیت می‌گویم به آبادانی های عزیز که بابت از دست دادن عزیزان شان در ساختمان برج متروپل به سوگ نشسته اند. به هیچ عنوان حاضر نبودیم از شهرمان خارج شویم و در شهر دیگری بازی کنیم اما برخلاف میل باطنی خود، وقتی شورای تامین به باشگاه ما دستور داد باید در جای دیگری بازی کنیم، بالاجبار فقط به این دلیل با طالب ریکانی و مجموعه صحبت کردیم که به مسجد سلیمان برویم که در سال جدید ما را از بازی های خانگی محروم نکنند.

وی ادامه داد: تحت فشار مجبور شدیم شهر را ترک کنیم و به مسجد سلیمان برویم. حدود ساعت پنج بعد از ظهر بود که به رضا عنایتی زنگ زدم و گفتم رضا جان اینگونه شده است‌.  شما چه ساعتی به آبادان می‌رسید؟ او هم گفت ۱۱ یا ۱۱:۳۰ شب پرواز داریم. گفتم می‌خواهید صبر کنید تا همه با هم به مسجد سلیمان برویم یا ما جلوتر برویم و برای شما ۲ اتوبوس بگذاریم تا یک ضرب به این شهر بیایید زیرا هتل را  آماده کردیم و خوراک هم آماده است. بلیت برگشت هواپیما را هم برای شما می‌گیریم تا با خیال راحت یک روز هم خواستید در مسجد سلیمان بمانید. یا از اهواز پرواز کنید یا از آبادان.

بیشتر بخوانید:

لغو بازی نفت آبادان و هوادار قطعی شد

سرمربی صنعت نفت آبادان عنوان کرد: عنایتی با من هماهنگ کرد و گفت شما به مسجد سلیمان بروید و فردا پس از خوردن صبحانه راه می‌افتیم. زمان بدی را به ما برای برگزاری بازی در مسجد سلیمان  اطلاع دادند و تمرین نکردیم. ساعت ۹ شب شام خوردیم و حوالی ساعت ۱۰:۰۵ دقیقه حرکت کرده و آبادان را به مقصد مسجد سلیمان ترک کردیم‌. حوالی ساعت چهار صبح به این شهر رسیدیم. اتاق های شان را آماده کرده و طبق هماهنگی با امور مسافرت ها، اتوبوس‌های شان  را هم هماهنگ کردیم تا صبح تیم هوادار که ۳۳ نفر هستند بردارد و به مسجد سلیمان بیایند.

منصوریان ادامه داد: یک اسکانیا ۴۴ مدل ۹۸ نو کولر دار برای تیم هوادار آماده کردیم که سوار آن شدند. خود آقا رضا هم سوار شد اما یکی از مسئولانشان به اعضای تیم اطلاع داد پایین بیاید زیرا حتما باید اتوبوس VIP باشد. ما به مسجد سلیمان نمی‌رویم. معطل کردند و گفتند باید ۲ اتوبوس باشد. سریع به فاصله یک ساعت اختلاف از شرکت پالایش و پخش، یک اتوبوس VIP هجده نفره فرستادیم تا نفرات اضافی شان با آن بیایند. باز هم سر باز زده و حاضر نشدند بیایند.

وی خاطرنشان کرد: دیدم رضا عنایتی مصاحبه خیلی تندی کرده است. دوست خوب و عزیز من است و هفته قبل برای تبریک برنامه زنده من به صورت زنده روی خط برنامه فوتبال برتر بودم و او هم در برنامه حضور داشت. متاسفانه دیدم آقا رضا خیلی ناراحت شده است. می‌دانم سال اول یا دوم مربگیری اش در لیگ برتر است و شاید آستانه تحملش کم باشد اما اتفاق فورس ماژور افتاده که ما هم در آن دخیل نبودیم. همه سعی و تلاش خود را کردیم تا بتوانیم همه چیز را مهیا کنیم.

سرمربی نفت آبادان افزود: دیدم عنایتی گفته اینها بعد از چند هفته باختن برای اینکه بتوانند نتایج خود را درست کنند این کار را کرده و دست به هر کاری زدند. ما دست به هر کاری نزدیم. میزبان شما در آبادان بودیم و قدمتان روی چشم. به ما دستور دادند آنجا بازی انجام نمی شود. یک هفته هم نبوده بلکه ۴-۳ هفته است در فضای مساوی و باخت هستیم. اگر قرار باشد حرفی بزنم، می‌توانم این را بگویم که آقا رضای عزیز بازی رفت ۱۷ هفته پول نگرفتیم، برای پول هتل بچه‌ها خودم در هتل المپیک چک گذاشتم. بدون تمرین، بدون پول، بی برنامه و له بودن آمدیم تیم شما را دو بر یک بردیم. 

منصوریان افزود: در آن بازی ۲ بر صفر جلو بودیم و اگر جوان‌های من دقت می‌کردند، می‌توانستیم ۴-۳ گل دیگر بزنیم. اصلا این حرف ها در عالم دوستی خوب نیست. عنایتی نباید این را بگوید. اگر اعتراضی هست به مجموعه کند. این صحبتش توهین است و به شهر، هوادار و بازیکنان تیم ما بازمی‌گردد . می‌گویم اینجا را شاید جوانی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ فراهم شدن امکانات، همه چیز بوده است. اگر بخواهم ویدیو بگیرم، خودم با یک اتوبوس VIP به مسجد سلیمان نرفتم. بلکه با اتوبوسی رفتیم که ۴۴ صندلی دارد. من هم با بچه‌ها سوار اتوبوس شدم و آمدم. اگر عزیمت به رفتن باشد، دیگر مهم نیست. ۳۳ نفر اکیپ تیم هوادار بود. بازیکن، سرمربی، کادرفنی و بدنساز می‌آمدند و سایرین هم پشت سر آنها با تشریفات ۱۸ نفره می‌آمدند. 

سرمربی صنعت نفت تصریح کرد: استنباط من این است عزم تیم هوادار نیامدن بود. وقتی این عزم را داشته باشید، هر چیزی را می‌توانید بهانه کنید. در کل اکنون در حال بازگشت از مسجد سلیمان هستیم‌. این همه هزینه روی دست باشگاه و تیم ما مانده است. دیگر مسئولان ذی ربط باید تصمیم بگیرند و تابع هستیم. هر امکانی بوده فراهم کردیم. اتوبوس ۴۴ نفره اسکانیا فرقی با VIP ندارد. 

منصوریان گفت: می‌خواهم یک مثال بزنم. برای بازی با مس ساعت ۱۰ شب به رفسنجان رسیدیم. سهیل مهدی به من زنگ زد و گفت به خاطر بارندگی شدید برف و شرایط فورس ماژور، به جای سرچشمه باید بروید سیرجان بازی کنید. هتل رزور نکرده و امکانات خورد و خوراک آماده نکرده بودیم. شرایط مالی را هم نداشتیم و در بدترین شرایط مالی از جیب خودم و با هماهنگی مدیریت که گفت هر چه دارید آنجا بگذار و فقط آبروی باشگاه نرود، به سیرجان بروید. با تنخواه معمولی رفته بودیم اما به سیرجان رفتیم. ۲۷ میلیون تومان پول دادیم و به هتل عطر سیب رفتیم. هر چهار نفر در یک اتاق خوابیدیم. هتل هم محبت کرد و برخی اتاق‌ها را خالی کرد.

وی افزود: ۴-۳ نفره در یک اتاق ماندیم. فردای آن شب هم به مس رفسنجان باختیم اما بدون اعتراض و حرف به شهر خود آمدیم. عزم ما رفتن به محل بازی بود. آنجا می‌توانستیم به سهیل مهدی بگوییم در رفسنجان می‌مانیم و سه روز دیگر بازی می‌کنیم. یا می‌توانستیم بگوییم به این دلیل که زیر ۱۲ ساعت اطلاع دادید، به شهر خود می‌رویم و بازی را عقب افتاده بگذارید.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: البته سعی کردیم مقداری هماهنگ شویم و از خود انعطاف نشان بدهیم تا لیگ به هم نخورد. اصلا هم نیامدیم بگوییم محمد ربیعی مقصر بوده است یا می‌دانست در شرایط بدی هستیم.  در مجموع از بچه ها خداحافظی کردیم و آنها را به شهرشان فرستادیم چون به احتمال ۹۹ درصد لیگ امروز تمام می‌شود. 

منصوریان افزود: هرچند مسائل فورس ماژور دست سهیل مهدی را بسته و بحث گرد و خاک دست او نیست. تعیین تکلیف شورای تامین دست او نیست و یا برف و باران دستش نیست. امروز هم همه‌ امکانات بوده اما عزیزان نمی‌خواستند بیایند و عزم آمدن نداشتند. تصمیم‌گیری با خودشان است اما در عالم برادری از عنایتی گله دارم.

وی اضافه کرد: لازم نبود نتایج تیم‌ها را به رخ همدیگر بکشیم. کمیته انضباطی اکنون باید رای بدهد. یا ما یا آنها را سه بر صفر می‌کند. احتمالش صفر است که بخواهند بازی را عقب اندازند زیرا این موضوع دست کمیته انضباطی رفت‌. اگر بخواهد درمورد تعویق بازی رای بدهد، اعتراض می‌زنیم و اگر پرونده بخواهد به کمیته استیناف برود، ۱۰ روز طول می‌کشد. اگر آن کمیته بخواهد نتیجه را اعلام کند باز هم ۱۹ روز طول خواهد کشید. ان‌شاءالله می‌رویم برای فصل بعد.

وی عنوان کرد: هیچ بهانه ای نخواستیم بیاوریم. نتایج مان معلوم است. هم تیم‌های غول و معمولی را زدیم و هم به آنها باختیم. این باشگاه نزدیک به ۹۰-۸۰ سال سبقه و تاریخ دارد. احتیاجی به این کارها نداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس