شهرک صهیونیستی از ترس موشک‌های مقاومت به قلعه نظامی شبیه شد

رژیم صهیونیستی از ترس موشک‌ها و تک‌تیراندازهای مقاومت، در اطراف یک شهرک صهیونیستی در مجاورت غزه موانع سیمانی متعدد قرار داد.

به گزارش مشرق، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) وسایل حفاظتی در اطراف یک «کیبوتس» (دهکده اشتراکی) در مجاورت غزه قرار دادند تا از این منطقه در قبال تک تیراندازهای مقاومت و موشک‌های شلیک شده از نوار غزه محافظت کنند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت، دهها مانع سیمانی در جنوب کیبوتس «نتیف هعسراه» (واقع در شمال نوار غزه) قرار داده تا مانع از تکرار اتفاق سال گذشته شود. در سال گذشته یک صهیونیست بر اثر شلیک یک موشک به این منطقه کشته شد.

در ادامه این گزارش آمده، این اقدام خشم شهرک‌ نشینان را در پی داشته زیرا به خاطر کثرت وسایل حفاظتی، کیبوتس مذکور مانند یک قلعه نظامی به نظر می‌رسد.

شهرک‌نشینان می‌گویند، افزایش وسایل حفاظتی در این منطقه مانند فرستادن پیام ضعف به مقاومت فلسطین است. تعدادی از شهرک‌نشینان بر روی این موانع سیمانی عبارت «دیوار ننگ» نوشتند.

از سوی دیگر، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، هفته جاری (دوشنبه، ۳۰ می)،   یک فرمانده جدید برای حمله به نوار غزه در دور بعدی نبرد احتمالی با مقاومت فلسطین انتخاب کرد.

«یوسی یوشع»، تحلیلگر نظامی روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت، فاش کرد که کوخاوی تصمیم گرفته سرتیپ (ذخیره) «چیکو تامیر» را به عنوان مسئول عملیات تهاجمی به غزه در دور بعدی منصوب کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمدصالح چگینی قزوین خ سعدی ک شهیدنوروزی ب دوم 33 IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    6 0
    تمام این موانع بایک توپ روی ماشین نظامی ویک موشک کروز روی پهبادبرداشته میشودقطعا تفکرات فاشیستی صهیونیسم دراین منطقه که مهدادیان توحیدی ومبارزه بااقوام عادوثمود که تفکرات فاشیستی داشتند وبسیاری ازسکنه ی این اقوام هم مهاجربوده اند جایی نداردصهیونیست نابودمیشودبامانوردیواردورخودشان میکشند این چطورمانوریست که فراردر پی داردروحیه ندارند منطق ندارند شرف ندارند به امریکای تولید همه نوع کثافت وابسته هستند امریکا هم اگرحتی ایران ساختمان پنتاگون راازامریکای جنوبی بانطه زن بزند باایران درگیرنمیشود چون بایددرتمام جهان باایران بجنگدوواردات وصادراتش متلاشی میشود
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 0
    قلعه بادی شهر بازی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس