کد خبر 1382440
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
تهدید باشگاه نساجی به انصراف از تیمداری

باشگاه نساجی مازندران در پی لغو بازی این تیم با تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر تهدید به انصراف از تیمداری کرد.

به گزارش مشرق، در پی لغو دیدار تیم‌های فوتبال نساجی و تراکتور در هفته سی ام لیگ برتر فوتبال، باشگاه نساجی با انتشار بیانیه‌ای به این اتفاق واکنش نشان داد:

«فوتبال زمانی معنا دارد که تصمیمات برای آن در حوزه ورزش و افراد ورزشی گرفته شود. متاسفانه در هفته آخر لیگ برتر شاهد بودیم بدون هیچ دلیلی بازی نساجی مازندران و تراکتور تبریز با دستوری خارج از حوزه فوتبال لغو شد؛ آن هم با وجود آنکه هواداری در ورزشگاه حضور نداشت و دو تیم در محل بازی حاضر به انجام مسابقه بودند.

در کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد؟ فراموش نکنید نساجی، تیم محبوب شمال کشور و امروز قهرمان ایران است و بر آن کوه بزرگ افزوده شده نه آنکه کاسته شده باشد. چنین رفتاری در شان باشگاه نساجی و هواداران آن نیست. اگرچه قبلاً هم ثابت شده بود که نساجی تنهاست؛ وقتی یک زمین برگزاری مسابقه و یا حتی تمرین مناسب هم برای آن در استان خودش فراهم نمی‌شود و خانه‌بدوشی عادی شده است.

در هر حال رسماً اعلام می‌کنیم اگر بابت این اتفاق از باشگاه نساجی عذرخواهی رسمی نشود و شخصیت آن در نظر گرفته نشود، هیات مدیره باشگاه آمادگی کامل این را دارد که باشگاه نساجی را به هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران واگذار کند تا خودشان پاسخگوی هواداران نجیب نساجی باشند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    2 2
    بعد قهرمانی حذفی خیلی لوس و بی جنبه نشون داده نساجی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس