کد خبر 1382362
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

سرویس های Vod با اهداف مختلفی خلق شده اند، به طور کلی یکی از ضعف های تلویزیون های سنتی این بود که بیننده باید در زمان مشخصی به تماشای یک برنامه بنشیند و تایم از دست کاربر خارج می شد، مهمی که در سرویس ویدئو فیلمنو مرتفع شده است.

رسانه تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلمنو

Vod چیست؟

ویدئو به درخواست یا Video On Demand به اختصار (VOD) سیستم های تازه ابداع شده ای هستند که کاربر هر زمان که بخواهد میتواند از آن ها برای تماشا محصولات تصویری استفاده کند، رسانه ای که دیگر الزام مشاهده یک برنامه خاص سر زمان مشخصی را از بین می برد و سعی می شود این فناوری سعی دارد به زودی تلویزیون ها و کامپیوترهای شخصی را به این مسیر هدایت نماید. رسانه فیلمنو از هیچ تلاشی برای پرکاربردتر کردن سرویس های وی او دی فروگذار دریغ نخواهد کرد.

سیستم های وی او دی در واقع تلویزیون های غیرسنتی هستند که این اختیار را به کاربر میدهند تا محتویات را بصورت آنی بدون اینکه زمان مشخصی تعیین شود ببینند. در سایت های VOD نیز این موضوع به گونه ای است که کاربران با عضویت و خرید اشتراک با دنیایی از محصولات ایرانی و خارجی روبرو هستند و میتوانند نامحدود به تماشای آنلاین آنها بنشینند. یکی از ویژگی های این رسانه ها اختصاصی بودن محتواست که برای هر کاربری این خاص بودن یک غنیمت به حساب می آید. تلویزیون اینترنتی را میتوان یکی از انواع VOD ها دانست که محبوبیت بسیاری بین مخاطبان پیدا کرده و در دو نسخه دسکتاپ و اپلیکیشن ارائه می گردد. در برخی از شرکت های هواپیمایی یا تفریحی VOD را به عنوان یک سرگرمی برای مهمانان خود تعبیه کرده اند که در جلوی صندلی خود میتوانند به محتواهای مختلفی دسترسی داشته باشند، کمپانی های بزرگ معمولا اشتراک Netflix را بر روی این گیرنده های وی او دی دارند و این اکانت ها را بصورت ماهانه شارژ می کنند تا مسافران خود نهایت لذت و سرگرمی را در طول سفر داشته باشند.

معرفی سرویس VOD فیلمنو

رسانه تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلمنو

سرویس ویدئویی فیلمنو یکی از بهترین رسانه های تاسیس شده در حوضه وی او دی های فعال است، این سایت با ظاهری شکیل و استانداردهای در خور روزانه حجم بالایی از فیلم، سریال و انیمیشن های خارجی را برای مخاطبان خود آماده و ارائه می کند. لازم است ابتدا به آدرس وارد شوید و به راحتی در این رسانه عضو شوید، برای عضویت فقط کافیست شماره تلفن خود را وارد و خیلی سریع با تلفنتان ورود کنید. در این لحظه هزاران فیلم، سریال و انیمیشن یا حتی مستندهای بی نظیری را می بینید که نیاز به خرید هیچ اشتراکی ندارند، از ویژگی های جالب توجه این سرویس ویدئویی در حال حاضر تماشا آنلاین و رایگان آثار خارجی است. دسته ها و ژانرهای مختلفی در فیلمنو قرار گرفته است که بطور کلی فیلم های برتر، محبوب، آموزشی و ... را شامل می شود، در هر ژانر نیز میتوانید هزاران اثر سینمایی و سریالی را ملاحضه کنید.

ویژگی های فیلمنو

در ابتدای صحبت هایمان به آماده سازی محتوا توسط این رسانه اشاره کردیم که منظور به دوبله کردن و ترجمه کردن آثار است، بله فیلمنو سرویس VOD ایرانی است که دارای تیم دوبلور، مترجم و پشتیبانی است که روزانه ده ها اثر جدید و نایاب را بصورت رایگان دوبله فارسی اختصاصی می کنند و برای تماشای آنلاین بر روی پلتفرم خود قرار میدهند. ترجمه های روان و بدون محاوره توسط این رسانه باعث می شود تا درک درستی از مکالمات بین بازیگران داشته باشید و دیگر از یک زیرنویس ضعیف رنج نکشید. همچنین تماشای فیلم با 5 کیفیت و بصورت زیرنویس چسبیده فارسی در محیط یک پلیر حرفه ای بر ویژگی های خوب این رسانه افزوده است.

عدم قطع وصلی حین تماشای آثار باعث شده تا تجربه کاربری لذت بخشی را در فیلمنو داشته باشید، شاید اتفاق افتاده باشد که حین تماشای آنلاین یک برنامه لحظاتی بسیار با گیر زدن های متوالی اعصابتان بهم ریخته و از دیدن ادامه آن منصرف شده اید. این مورد با ارائه راهکاری مفید حل شده است به گونه ای که وقتی پخش آنلاین یک فیلم را کلیک نمائید، در ابتدا در حد 3 ثانیه سرعت اینترنت شما محاسبه شده و بعد کیفیت با همان سرعت ارائه می شود تا زمانی که سرعت اینترنت شما به کیفیت فزونی یافته و رفته رفته کیفیت به نهایت خود برسد، البته این امکان را میتوانید حین تماشا با فعال یا غیرفعال کردن کیفیت خودکار بردارید اما بازهم تنوع کیفیت های پخش آنلاین بصورت Stream باعث گردیده تا کوچکترین قطعی و کندی در زمان تماشا آنلاین را احساس نکنید.

گستردگی موضوعات در فیلمنو

رسانه تماشای آنلاین فیلم و سریال فیلمنو

میزان فعالیت این سرویس معطوف به فیلم و سریال های خارجی نیست و تمرکز زیادی نیز بر بخش آموزش های مفید و کاربردی، مستندها و انیمیشن ها شده است، در فیلمنو مستندهای حیات وحش، زندگی نامه ای و جهان گردهایی را خواهید دید که تا به حال ندیده اید، پیدا کردن این برنامه ها و انتخاب جهت ترجمه یا دوبله توسط تیم محتوا این رسانه باعث شده است تا شاهد آثار ناب و اختصاصی از این رسانه باشید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس