نامجومطلق: اسکوچیچ از جای دیگری ناراحت بود که استقلالی‌ها را خط زد/ او هم مثل کی‌روش پای خواسته‌هایش بایستد

پیشکسوت باشگاه استقلال و بازیکن پیشین تیم ملی گفت: اقدام دراگان اسکوچیچ در خط زدن ۵ ملی‌پوش استقلال به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی‌رسید و بازی کردن با سرنوشت بازیکنان بود.

به گزارش مشرق، مجید نامجومطلق درباره خط خوردن پنج بازیکن ملی‌پوش استقلال از تیم ملی در ابتدا و سپس دعوت مجدد از آنها اظهار داشت: این تصمیم منطقی نبود و همواره لازم است که تیم ملی با باشگاه‌ها تعامل داشته باشد. خیلی مواقع باشگاه‌ها زودتر از موعد مقرر بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند و حالا هم تیم ملی می‌توانست از همان ابتدا با باشگاه استقلال تعامل کند. فکر می‌کنم اسکوچیچ از جای دیگری ناراحت بود و می‌خواست اقتدارش را اینگونه نشان دهد اما اقدام این مربی بازی کردن با سرنوشت بازیکنان بود. این تصمیم به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی‌رسید.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود کادر فنی استقلال توافق با اسکوچیچ در مورد بازی ندادن به ملی‌پوشان را رعایت نکرده‌، تاکید کرد: تیم ملی تازه روز گذشته اولین جلسه تمرینی را پشت سر گذاشت و مسابقه‌ای هم در پیش نداشت و اتفاق خاصی هم رخ نداد. در این فوتبال آن‌قدر بی‌نظمی و بی‌برنامگی وجود دارد که نمی‌توان این اتفاق را بزرگ کرد. تیم ملی این همه مشکل دارد و بهتر بود که اسکوچیچ به جای خط زدن بازیکنان استقلال، در مورد مشکلات اساسی تیم ملی صحبت می‌کرد. او تصمیم درستی نگرفته بود - که اصلاح شد - و با این کار با آینده و سرنوشت بازیکنان جوان بازی می‌شد. خوشحالم که اسکوچیچ در تصمیم خودش تجدید نظر کرد.

بیشتر بخوانید:

جدایی مجیدی از استقلال شایعه است

نامجومطلق در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: اسکوچیچ تصور می‌کرد که با این کار اقتدار خودش را نشان می‌دهد اما اتفاقا چنین اقدامی باعث تضعیف او می‌شد. من قبلا هم حامی این مربی بودم و با اینکه او بدون رزومه سرمربی تیم ملی شد اما در مقدماتی جام جهانی نتایج خوبی گرفت. اسکوچیچ به جای این کارها باید مثل کی‌روش پای خواسته‌هایش بایستد و اگر مشکل یا کمبودی وجود دارد، شجاعانه حرف بزند و سکوت نکند. این نمایش قدرت به خاطر این بود که او از جای دیگری ناراحت بود و احتمالا نمی‌توانست در مورد مشکلات تیم ملی صحبت کند.

مربی پیشین استقلال در خصوص شایعه جدایی فرهاد مجیدی تصریح کرد: امیدوارم این شایعه صحت نداشته باشد و فرهاد در استقلال بماند. او رکوردهای بی‌نظیری را در این فصل خلق کرد و حالا نسبت به گذشته باتجربه‌تر شده است، البته ما نمی‌دانیم پشت پرده چه مسائلی وجود دارد و قطعا خود فرهاد بهترین تصمیم گیرنده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکبر IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 1
    اگه خلاقیت برخی از بازیکنان نبود ایران به جام جهانی صعود نمی کرد با ماندن اسوچیچ واطرافیانش در تیم ملی به زنگ تفریح تبدیل می شویم
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      0 0
      البته اینکه یک مربی بی نام و نشان خارجی بتواند تیم ملی را با این کارنامه درخشان به جام جهانی ببرد مایه بسی سوزش در امثال شما شده است. راهش اینستکه سواد خود را بالا ببرید، تلاش کنید، به جای بازی فوتبال به فحش بازی و گدا بازی و بی آبرویی نپردازید شاید یک روزی هم یک مربی ایرانی بتواند این چنین کارنامه ای از خود به جا بگذارد. حالا هم داریددق می کنید که مبادا اسکوچیچ نتایج خوبی در جام جهانی بگیرد که دیگر برای مدت طولانی نان شما تخته می‌شود.
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 0
    کرد که کرد. خوب کرد. یک مشت بیکار نشستید فرمایشات مفت به خودتان می زنید. اصلآ حرف به این جفنگی بزنی به درد کی میخوره که شما نشخوار می کنی؟ به درد فوتبال می خورد؟ به درد کشور می خورد؟ عقده هاتون را جای دیگه خالی کنین آقایون مثلأ پیش کسوت.اصلأ خاک بر سر این کسوت که شما پیش و پسش باشید.
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 1
    ما هواداران استقلال دیگه تمایلی به حضور این مربی نداریم چون مشخص نیست فصل بعدی فراری نباشد بنظرم بایسکی جانشین مودب و خوبی برایش مهیا شود
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 0
    برای اینکه مربیان کیسه بهش دروغ گفتند قرار بود اینها فقط در جشن شرکت می‌کردند نه اینکه بازی کنند چون احتمال صدمه خوردن داشتند. انظباط در تیم باید همیشه حرف اول رو بزنه دیدید که دو بازی.تیم ملی ه کنعانی هم محروم شد پس بیخود جو سازی نکنید البته اینها در نهایت بازهم بغیر از دوتا شون خط می‌خوردند چون واقعا در سطح تیم ملی نبودند
  • رضا IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 0
    علت دلخوری آقای اسکوچیچ کاملا مشخص است. اولا او در دوره مربیگریش در تیم‌های فوتبال ایران همواره با شکست های سنگین در مقابل استقلال مواجه شده و آرزوی گرفتن حتی یک امتیاز از استقلال به دلش مانده! ثانیا انتصاب او به عنوان سرمربی تیم ملی را مدیون بابا مسعود است. ( روشن شد؟!)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس