افشاگری اکبر عبدی درباره جشنواره‌های خارجی + فیلم

اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون می‌گوید: در خارج از ایران به فیلم‌هایی جایزه می‌دهند که درباره بدبختی و بیچارگی ایرانی‌ها باشد.

به گزارش مشرق، اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، خرداد ماه ۱۳۹۴ در برنامه تلویزیونی خندوانه حضور یافت و نسبت به جشنواره‌های سینمایی خارجی و جوایزی که به فیلم‌های ایران می‌دهند، نکاتی را مطرح کرد که هنوز هم قابل تأمل است.

او با «جشن‌پاره» خطاب‌کردن جشنواره‌هایی که به آثار ضدایرانی و سیاهنمایی ایران جایزه می‌دهند، گفت: ان‌شاءالله روزی برسد که سینما به رشته‌های پوبساز در ایران و خارج از ایران تبدیل شود، اما متاسفانه در خارج از ایران به فیلم‌هایی جایزه می‌دهند که درباره بدبختی و بیچارگی ایرانی‌ها باشد؛ به این فیلم‌ها جایزه می‌دهند که ما در این فیلم‌ها بمانیم، راجع به هیچ پیشرفتی در ایران فیلمی نباشد اما آن‌ها هر دروغی را می‌سازند و به خورد جوانان ما می‌دهند. فیلمی که یک سر و گردن ایران را به خارجی‌ها خوب معرفی کند، نیست. ایران را بدبخت و فقیر و کویر نشان می‌دهند و به آن‌ها جایزه می‌دهند، تا ما سرگرم ساخت این فیلم ها باشیم.

به گزارش مشرق، اخیراً در هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن، بازیگر زن نقش اول فیلم موهن «عنکبوت مقدس» نخل طلا را برنده شد که به زعم منتقدان، این جایزه به دلایل سیاسی اعطا شد، نه هنر بازیگری زهرا امیرابراهیمی.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    7 0
    اکبر عبدی : در خارج از ایران به فیلم‌هایی جایزه می‌دهند که درباره بدبختی و بیچارگی ایرانی‌ها باشد./// سالهاست که همه ما اینو می دونیم حتی اون نمک به حرومی که فیلمی میسازه و عمدا" ایران رو طویله نشون میده. مثلا جعفر پناهی با مسعود رجوی چه فرقی داره؟ هیچی. هردو خیلی خیلی باشرفن!
  • حمید ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    3 0
    مانند اصغر فرهادی که یک سیاه نمای حرفه ایی است
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    2 0
    درد و بلات بخوره تو سر بعضی ها ...
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 1
    آقای عبدی تو نمیخواد اظهار نظر کنی داداش
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 4
    نه اينم که ما تو خوشبختي غرقيم؟؟؟؟؟
  • سیامک DE ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 0
    .غربی ها به این افراد سلبریتی های وطن فروش ایرانی فقط با دید آدم های ابله سطحی نگر آی کیو پایین نگاه می کنند که می توانند با یک جایزه بی ارزش خرشان کنند و از آنان سواری بگیرنند و نه چیز دیگر..کسیکه کشورش را به اجنبی و آن هم از نوع وحشی و استعمارگرش میفروشد شخصیت بسیار بسیار ضعیف الحالی دارد و دچار اختلالات شدید روحی و روانی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس