جامعه مهاجران صهیونیست در فلسطین اشغالی مسلح‌تر می‌شود

رژیم صهیونیستی برای افزایش فشار بر فلسطینیان روند مسلح سازی مهاجران صهیونیست را تسریع بخشیده است.

به گزارش مشرق، در حالی که عصر سه شنبه اخبار و تصاویری از یورش مهاجران صهیونیست به روستای سلوان در جنوب مسجد الاقصی و تخریب دارایی فلسطینیان ساکن این منطقه منتشر شد، یک رسانه عبری زبان افزایش ۶۰۰ درصدی مسلح سازی مهاجران صهیونیست را اعلام کرد.

روزنامه‌های یدیعوت احارانوت و معاریو در گزارش‌های جداگانه‌ای به نقل از وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خبر دادند، میزان درخواست‌های صدور مجوز حمل سلاح در میان مهاجران صهیونیست ۶۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است و تنها بین ماه‌های مارس تا مه (اواخر اسفند تا اواسط اردیبهشت) بیش ۳۰ هزار درخواست مجوز تقدیم شده نهاده های ذیربط شده است.

این اطلاعات در جریان نشست کمیسیون امنیت داخلی کنست با مسئولین این وزارت که با هدف تسریع در اعطای مجوز سلاح به مهاجران شهرک نشین برگزار شد، افشا گردید.

به زعم مسئولین امنیتی رژیم صهیونیستی تا به حال با درخواست ۲۷۰۰ مورد موافقت شده است اما به دلیل شدت گرفتن عملیات ضد صهیونیستی فلسطینیان در عمق (رژیم صهیونیستی) میزان درخواست برای در اختیار داشتن سلاح هم به شدت افزایش پیدا کرده است.

در این بین رئیس بخش سلاح‌های جنگی وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خبر داد، در حال حاضر ۱۵۰ هزار قطعه سلاح در اختیار ۱۴۱ هزار غیر نظامی (مهاجران شهرک نشین) قرار دارد و این رقم شامل مجوز حمل سلاح برای شرکت‌های امنیتی و بقیه فعالان حقوقی نمی‌شود.

این در حالی است که نیر برکات عضو کنست رژیم صهیونیستی خواهان مسلح شدن تمامی افرادی شد که هنوز جزو نیروهای احتیاط ارتش اسرائیل محسوب می‌شوند، به گفته وی برای سرکوب فلسطینیان باید دست کم ۲۰۰ فرد مسلح به نیروهای پلیس افزوده شوند.

او خطاب به مسئولین وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: باید به تمامی کسانی که خواهان سلاح هستند و واجد شرایط آن می‌باشند سلاح تحویل داده شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    2 1
    مرگ بر صهیونیست
  • معلم IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    2 0
    فلسطینی ها هم به انبار سلاح صهیونیست های اشغالگر دسترسی دارند واین یعنی مرگ رژیم منحوس صهیونیستی بسیار نزدیکه إن شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس