کد خبر 1381960
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
گوشی ویوو

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند ویوو Y۳۳e ۵G با تراشه Dimensity ۷۰۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد.

به گزارش مشرق، گوشی ویوو Y۳۳e ۵G که به صورت رسمی در چین معرفی شد دارای صفحه‌نمایش ۶.۵۱ اینچی LCD با نسبت تصویر ۲۰:۹، وضوح تصویر +HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. یک بریدگی قطره‌ای نیز برای میزبانی از دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی روی پنل جلویی آن قرار دارد.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی هوشمند ویوو Y۳۳e ۵G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. گوشی هوشمند ذکر شده با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری OriginOS Ocean اجرا می‌شود. قدرت سخت‌افزاری ویوو Y۳۳e ۵G را تراشه Dimensity ۷۰۰ مدیاتک تأمین می‌کند و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است؛ البته کاربران می‌توانند حافظه آن را از طریق کارت microSD افزایش دهند.

انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند ویوو Y۳۳e ۵G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به اسکنر اثرانگشت، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، بلوتوث ۵.۱، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac، پورت USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. احتمالاً این محصول در ماه ژوئن در دو رنگ Fluorite Black و Magic Blue و در یک نسخه مجهز به چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۹۴ دلار در بازار چین به فروش می‌رسد.

معرفی گوشی هوشمند ویوو Y۳۳e ۵G +عکس

معرفی گوشی هوشمند ویوو Y۳۳e ۵G +عکس

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس