حمله هواداران اتلتیکومادرید به پلاک یادبود دروازه‌بان رئال +عکس

گروهی از هواداران اتلتیکومادرید به تلافی اظهارات طعنه‌آمیز اخیر دروازه‌بان سابق‌شان به پلاک یادبود او در حومه ورزشگاه واندا متروپولیتانو آسیب رساندند.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه مارکا؛ پلاک یادبود تیبو کورتوا در محوطه بیرونی ورزشگاه واندا متروپولیتانوی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از سوی گروهی از هواداران این تیم تخریب شد.

این اتفاق دو روز پس از قهرمانی کورتوا به همراه رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا رخ داد که در حاشیه آن سنگربان بلژیکی طعنه‌ای به تیم سابقش در مادرید زد و گفت؛ احساس می‌کند که اکنون در سمت درست تاریخ قرار دارد. اشاره او به باختش با اتلتیکومادرید به رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۴ در شهر لیسبون پرتغال بود. به همین دلیل هم اتلتیکویی‌ها از او کینه به دل گرفتند.

در این بین رئیس باشگاه اتلتیکومادرید، انریکه سرسو هم به نوعی نشان داد که از کورتوا دل خوشی ندارد و به همین دلیل وقتی گروهی از هواداران از او خواستند که ممکن است پلاک کورتوا از محل قرار گیری ستارگان سابق تیم در محوطه بیرون ورزشگاه واندا متروپولیتانو برچیده شود، گفت: «اگر می‌خواهید پلاک را بکَنید، بروید بیل و کلنگ تهیه کنید و آن را از جایش دربیاورید.» هواداران از خداخواسته اتلتیکومادرید هم چندان منتظر نماندند و در مدت کوتاهی پلاک کورتوایی که ۱۰۰ بار پیراهن تیم‌شان را به تن کرده بود از جا درآوردند.

حمله هواداران اتلتیکومادرید به پلاک یادبود دروازه‌بان رئال +عکس

کورتوا در فاصله سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ در اتلتیکومادرید حضور داشت و با این تیم قهرمان لالیگا، جام حذفی، لیگ اروپا و سوپرجام اروپا شد و دو بار هم جایزه زامورا به عنوان بهترین دروازه‌بان لالیگا را کسب کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس