مجلس یمن به زودی قانون جرم‌انگاری سازش با صهیونیست‌ها را تصویب می‌کند

نایب رئیس مجلس شورای یمن دوشنبه شب گفت که به زودی قانون جرم‌انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در پارلمان این کشور به تصویب خواهد رسید.

به گزارش مشرق از المسیره، «عبدالسلام هشول» گفت: پیش نویس قاون جرم انگاری سازش با رژیم صهیونیستی برای بررسی به کمیسیون ویژه در مجلس شورا ارسال شده است و پس از تکمیل نسخه نهایی به تصویب خواهد رسید.

وی افزود: قرار است در جلسات آتی مسئولان دولتی در مجلس حضور پیدا کرده و نظرات خود را درباره این طرح بیان کنند و در مجلس برای ویرایش مفاد قانون تلاش خواهیم کرد.

نایب رئیس مجلس شورای یمن اضافه کرد: ما خواهان قانون سختگیرانه‌ای هستیم که شایسته این مردم باشد و موضع یمن را در مقابل موجودیت دشمن صهیونیستی منعکس کند، چیزی که در حال حاضر روی آن کار می‌کنیم.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن یکشنبه شب اعلام کرد که رژیم صهیونیستی توهم قدرت دارد و هرگز نخواهد توانست قدس شریف را به عنوان پایتخت خود قرار دهد.

عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن پیش تر از جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

وی گفت: قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در چارچوب قانون اساسی یمن و در جهت تمایل مردم این کشور به جرم انگاری عادی سازی و در راستای مواضع یمن در خصوص مساله اصلی (فلسطین) است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس