کد خبر 1381681
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

قصد سفر به کیش را دارید و می‌خواهید هتل‌های محبوب جزیره را بیشتر بشناسید؟ در حقیقت جزیره‌ی تفریحی کیش به آن اندازه هتل‌های زیبا و جذاب دارد که انتخاب یک لیست از محبوب‌ترین هتل‌های آن کار ساده‌ای نیست و شما می‌توانید برای آشنایی با تمامی این هتل‌ها به وب سایت فلایتیو (flightio) سر بزنید تا با تک تک هتل‌ها و امکانات آنها آشنا شده و به راحتی و بدون دردسر برای رزرو آنها اقدام کنید. ما در اینجا ۵ هتل محبوب در کیش را به شما معرفی می‌کنیم اما برای آشنایی بیشتر حتماً به وب سایت ما سر بزنید.

۵ هتل محبوب در کیش

در هتل ویدا روزهای خوشی را سپری کنید

هتل ویدا یکی از هتل‌های جدید کیش است که معنای لغوی آن زندگی است. شما هم با اقامت در این هتل می‌توانید برای چند روز یک زندگی خوش را سپری کنید. هتل ویدا در 9 طبقه ساخته شده و دارای 144 اتاق و واحد اقامتی است. این هتل پنج ستاره دارد و با ساختمان و دکوراسیونی لاکچری و شیک و امکانات بی‌نظیرش محبوب مسافران است. استخر هتل ویدا با امکانات کامل و ارائه‌ی خدمات ماساژ و اسپای عالی، خستگی را از تن و بدن مسافران زدوده و آنها را به یک آرامش واقعی دعوت می‌کند. ماساژ تنها چیزی نیست که برای سلامت مسافران در نظر گرفته شده بلکه یک سالن بدنسازی مجهز نیز در انتظار افرادی است که دوست دارند حتی در مسافرت نیز از ورزش غافل نشوند.

بخش خوراکی و غذاهای خوشمزه‌ی هتل ویدا را رستوران مجلل 300 نفری آن پوشش می‌دهد. این رستوران دارای منویی متنوع از انواع غذاهای لذید و با کیفیت است که با سرویس دهی در همه‌ی ساعات، باعث می‌شود که مسافران هیچ وقت گرسنه نمانند. یکی دیگر از امتیازات هتل ویدا سالن‌های همایش و سمینار به همراه یک آمفی تئاتر مجلل است و از سایر مزایای آن می‌توان به این اشاره کرد که هتل به مراکز خرید شهر نزدیک است و شما به راحتی می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

آشنایی با هتل آرامیس پلاس

برای آشنایی با هتل آرامیس پلاس خوب است بدانید که این هتل، یکی از هتل‌های نوساز و مجلل جزیره است. منظره‌ی عالی به سطح شهر و امکان تماشای دریا و غروب کیش یکی از مزایای آن است که به دلیل طبقات زیاد آن ممکن می‌شود. هتل آرامیس پلاس در 14 طبقه با ۱۷۱ اتاق ساخته شده است و دارای ۴ آسانسور معمولی و یک آسانسور پانارومای شیشه‌ای است. اقامت در این هتل دارای مزایای زیادی است، اگر شما با خودروی خود به کیش سفر کرده‌اید، نیاز نیست که نگران پارک ماشین خود باشید زیرا هتل دارای پارکینگ مسقف است، استخر، سونا و سالن بدن‌سازی برای افراد ورزشکار فراهم است و سالن همایش و کنفرانس برای کسانی مناسب است که با اهداف کاری و تجاری به جزیره سفر کرده‌اند.

هتل علاوه بر تمام این امکانات جذاب، دارای ۴ غرفه‌ی تجاری و ۲ غرفه‌ی خدماتی و گردشگری است. شما می‌توانید در اتاق عکاسی هتل عکس‌های زیبا بگیرید و در فود کورت هزار متری آن از انواع غذاهای متنوع و خوشمزه لذت ببرید. هتل علاوه بر این فود کورت دارای یک رستوران مرکزی با ظرفیت ۵۰۰ نفر نیز هست. کارکنان خوش‌برخورد و خدمات عالی هتل آرامیس پلاس، سبب می‌شود که شما به یک بار اقامت در این هتل بسنده نکنید و برای سفرهای بعدی نیز، این هتل را انتخاب نمایید.

۵ هتل محبوب در کیش

از هتل گامبرون چه می‌دانید؟

هتل گامبرون یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره‌ی جزیره‌ی کیش است. هتل گامبرون در میدان ساحل و در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی جزیره است. مراکز خرید زیتون، ساحل و مروارید در نزدیکی هتل گامبرون قرار دارند. این هتل دارای دو ساختمان و 160 واحد اقامتی با دکوراسیون زیبا و چیدمان مناسب است. اگر می‌خواهید از امکانات رفاهی هتل اطلاع داشته باشید خوب است بدانید که همه‌ی اتاق‌ها به تهویه‌ی مطبوع مجهز هستند. اینترنت هم در همه واحدها در دسترس است. تلویزیون، فضای نشیمن و یخچال به همراه صندوق‌ امانات در اتاق و سشوار و لوازم ‌بهداشتی در حمام از سایر امکانات اتاق‌های این هتل است.

هتل گامبرون دارای اتاق‌های دو، سه و چهارتخته، به همراه سوئیت‌های یک‌خوابه‎ی جونیور و دوخوابه رویال است. هتل دارای چند رستوران از جمله نان و نمک در فضای سبز و ایرانی واقع در لابی ساختمان A است. کافی‌شاپ هتل هم در همین ساختمان قرار دارد. سالن کنفرانس، بازارچه‌ی تجاری با غرفه‌های شامل آرایشگاه، عکاسی، خدمات کرایه‌ی اتومبیل بدون راننده، شکلات فروشی، لوازم آرایشی بهداشتی و پوشاک و سالن  بیلیارد به همراه راهنمای گردشگری و اتاق چمدان نیز از دیگر خدمات موجود در هتل گامبرون است.

هتل مارینا دارای پارک آبی است

این یک هتل پنج ستاره‌ی مجلل است که به خاطر داشتن یک پارک آبی با تجهیزات بادی بسیار معروف است. این پارک آبی که در یک ساحل اختصاصی در خلیج همیشگی فارس قرار دارد، این هتل را به یکی از اولین‌ها در  جزیره‌ی کیش و ایران تبدیل کرده است. هتل مارینا با معماری زیبا و مناظر بدیعی که از اطراف ارائه می‌دهد و خدمات عالی مانند استقبال فرودگاهی، صبحانه و ناهار بوفه کامل، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اینترنت در اتاق و لابی یکی از بهترین و محبوب‌ترین هتل‌ها و مکان‌های اقامتی در جزیره‌ی کیش به شمار می‌آید.

هتل مارینا پارک کیش

تجربه‌ای متفاوت در هتل شایگان

هتل شایگان، یکی از هتل‌های محبوب در کیش به شمار می‌آید که با داشتن پنج ستاره و موقعیت عالی، مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. شاهد این ادعا نزدیکی مراکز خرید زیادی از جمله زیتون، مرکز تجاری، پانیذ، پردیس‌های ۱و۲، رویا مال و ساحل نیلگون خلیج فارس است که به یک اسکله‌ی تفریحی برای غواصی، جت‌اسکی، قایق‌سواری و انواع تفریحات آبی دسترسی دارد. واحدهای اقامتی هتل شامل ‌آیداتاق‌های دو تخته، سه ‌تخته و سوئیت‌های یک‌خوابه‌ی چهارتخته با تختخواب‌های استاندارد هستند که در آنها تهویه‌ی ‌مطبوع، مبل، چای‌ساز و یخچال به همراه صندوق‌ امانات در اتاق و لوازم ‌بهداشتی و سشوار وجود دارد.

شما با اقامت در این هتل نگران غذا خوردن خود نیستید زیرا می‌توانید از میان چندین رستوران‌ و کافه‌ی هتل، غذاخوری محبوب خود را انتخاب کنید. رستوران شانی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای مهمانان سرو می‏کند و دارای یک بخش فست فود عالی نیز هست، کافه رستوران گاردن در فضای باز هتل از شما با انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها به همراه موسیقی زنده پذیرایی می‌کند، چایخانه‌ی صبا غذاهای ایرانی و سنتی را به شما ارائه می‌دهد و در کافه‌ی دنج لانژ می‎توانید از انواع کیک‌های خوشمزه با نوشیدنی‌های عالی لذت ببرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس