بازنشستگان

نماینده اصفهان در مجلس، در نامه‌ای به آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور خواستار ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از سوی دولت شد.

به گزارش مشرق، «عباس مقتدایی» نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در نامه‌ای به آقای «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور خواستار ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از سوی دولت شد.

بیشتر بخوانید:

افزایش حقوق بازنشستگان شاید در خرداد ماه!

متن نامه نماینده اصفهان به آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور به شرح زیر است:

همان‌گونه که مستحضرید، نزدیک به یک ماه است که از ارسال مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به هیئت دولت گذشته است و همچنان این مصوبه در انتظار تأیید نهایی و ابلاغ است.

با توجه به رویکرد دولت نسبت به رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر به ویژه بازنشستگان، مستدعی است شخصاً به این موضوع ورود و در تصویب و ابلاغ مصوبه تسریع لازم را ایجاد نمایید. مزید امتنان است اینجانب را نیز از نتیجه اقدامات انجام شده مطلع نمایند.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می‌نماید.

عباس مقتدایی
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    3 0
    حقوق بازنشستگاه اموزش و پروزش هم مطابق با مصوبه سال قبل مجلس افزایش پیدا نکرده
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    3 1
    انجامش بدن یا بگن به دلایلی چه ماهی انجام میدن، فکر کنم حواسشون نبوده و ده درصد در نظر گرفتن و وقتی فهمیدن با حقوق کارگری یکی هست، الان دنبال منابع میگردن ولی زشته براشون این ماه جمعش کنن، البته اگه بشه
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    کاش مثل افزایش قیمت روغن و لبنیات و مرغ و تخم مرغ بود که امروز ابلاغ میشه فردا همه اجناس با قیمت جدید تو بازار فروخته میشه! واقعا چطوریه که افزایش قیمت کالا که باید دولت به بخش خصوصی ابلاغ کنه و برسه به دست واحدهای تولیدی و کارخونه ها و محصول تولید بشه و قیمت بخوره و تو بازار پخش بشه در کمترین مدت و ظرف 48 ساعت اجرا میشه و مصرف کننده با قیمت جدید جنس رو میخره اما بخشنامه ای که با سیستم و اتوماسیون به ثانیه ارسال میشه مدت ها در گردش می مونه و ماهها طول میکشه به دست گیرنده و دستگاه اجرایی برسه؟؟؟ به خدا قسم این ظلمه افزایش قیمت های 100 درصدی و افزایش حقوق های 10 درصدی که اونم بعد دو ماه و نیم هنوز پرداخت نشده.
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    ما که فکر میکنیم با حکومت ملوک الطوایفی طرفیم.یا به قوای شا میبخشه شاقلی نمیبخشه.تامین اجتماعی که از بودجه دولت استفاده نمیکنه خساست به خرج می‌دین.
  • مستمری بگیر حداقلی IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    محاله محاله محاله اینها بدونن دست خالی و بی پولی و نداری یعنی چی! وگرنه تا الان امضاش کرده بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس