کد خبر 1381177
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏

کتایون ریاحی در اینستاگرامش از داستان تعرض سعید پورصمیمی بازیگر قدیمی سینما گفته

سعید پورصمیمی الان برای فیلم برادران لیلا کنار ترانه علیدوستی در جشنواره کن حضور داره

ترانه علیدوستی خودش یکی از اعضای ۵نفره "جنبش زنان علیه تجاوز" در ایرانه!

این تعفن سینما اسمش عرصه فرهنگ و هنرِ.

این تعفن سینما اسمش شده عرصه فرهنگ و هنر!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    34 0
    باید فاسدین سینما و تئاتر و وطن فروشا رو ازش پاکسازی کرد
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      21 0
      دقیقا مثل کار که تو امریکا شد و کمونیستا حذف شدن اینها دشمن انقلاب هستن دیگه با چه زبونی بگن تا کی کوتاهی
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      0 0
      فکر کنم فضا به شدت خلوت بشه خخخخخخخخ اگه قرار باشه پاکسازی کنیم .به دو دلیل بعضی ها در جریان پاکسازی به علت آلودگی حذف میشن .خو بعضی ها هم فقط به عشق الودگی وارد این فضا شده بودن خخخخ به طور خودکار الودگی نباشه میرن بیرون
    • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      0 0
      نوید محمد زاده در پاسخ به اینکه چرا زنت را بوسیدی گفت چون دوستش دارم ! بر این اساس سایر روابط زناشویی را هم میشود در انظار عموم اجرا کرد چون زنش است و دوستش دارد ! وقتی تفاله ها تقدیر میشوند و دولت میدان داده و از بیت المال بودجه برای تولید آثار فاخر !!!!!!!!!!! در اختیارشان میگذارد نتیجه آشفتگی اجتماعیست. جوانان نمیدانند چه کسی را الگوی خود قرار دهند . حرف های منابر را گوش کنند یا زرق و برق جشنواره های پوچ را تعقیب کنند . گسلی که بین نسل حاضر و نسل انقلاب افتاده ظرفیت شدیدترین زلزله را دارد.
    • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      0 0
      حرفهای زنانی مثل ریاحی را نباید چندان جدی گرفت. پور صمیمی چهره ای به شدت زشت و عصبی دارد. ریاحی در محلی حبس نبوده که به او تجاوز شده باشد. اگر هم شده خودش خواسته. کیوان امام وردی حرف درستی زد. تمام زنانی که با آنها ارتباط داشته خودشان راغب بودند. حالا که مد شده " ME TOO "راه انداخته اند شدند شاکی ! حتی اگر تجاوز هم شده باشد باید دید خانم با چه سر و وضعی بوده ؟ هم دوره این خانم زنان دیگری هم بودند که نه کسی به آنها تعرض کرده نه جرات آن را دارد. فریب مظلوم نمایی برخی زنان آنهم از نوع سلبریتی اش را نخورید.
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      4 0
      زیر آستین ترانه علامت مشت درون نماد زن خالکوبی شده ! روسری اش رفته پشت گوش ! کت و کراوات زده صورتی مدل باربی ! معنی صدور انقلاب این بود ؟ یا نظام منافق پرور شده عمدا این تیپ افراد را مجوز حضور خارجی میده که بگه در ایران آزادی همه جوره هست اینهم نمونه اش ! آگاهی عمومی درباره سینما باید باشه تا بدونن کلا حوزه پر فسادیه و بجز معدودی افراد بقیه آلوده هستند. خانواده جوانان قبل ورود فرزندشان بدانند در چه محیطی میخواهد فعالیت کند. هر جایزه ای هم بدهند ربطی به ایران ندارد. کاسبی خودشان است. مثل گلهایی که لژیونر ها میزنند و پولهای کلان گرفته ، صاحب ویلاها ،کاخ ها و خودرو های لاکچری میشوند. مردم قحطی زده هیچ سهمی از آنها نداشته و نخواهند داشت. آنها افتخار ملی نیستند ولی در سنین کهولت میشوند چهره ماندگار !
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    24 0
    یه مشت مفت خور تازه به دوران رسیده تا کی کوتاهی مقابل این قماش
  • محسن IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    24 0
    دست من بود همین فردا همه این مفتخورها رو تعبید میکردم.هنرمند اون کشاورزیه که مایحتاج مردم رو تامین میکنه.نه اون مجری که تو برنامش طوری خسته لم میده که انگاری از کار معدن اومده.
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    7 2
    اگه اون راست گفته باشه ، این توبه کرده ، یا شاید ترانه میدونه که خطری تهدیدش نمی کنه . کبریت بی خطر!!!!!
    • IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      0 0
      با اعتراف كتايون رياحي ديگه نميشه روي هيچ كدوم از پيرمردهاي استاد و پيشكسوت سينما حساب كرد!!! زنده و مرده!!!! كمال الملك و ناصرالدين شاه و اميركبير و خان مطفر و پدر سالار و،،،،،،
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    13 0
    چقدر بی حیا..یعنی چی مسابقه گذاشتید که آبروریزی کنید! اگر راست میگید و عذاب وجدان دارین از اون محیط ناسالم بیاین بیرون و.. قانونی شکایت کنید،،توبه کنین چون یکطرف این افتضاح خود شما بودید، طفل صغیر که نبودین! بیان کردن عمل زشت و حرام خودش گناه کمی نیست،،لطفا رعایت کنید.
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    6 1
    حالمو بد کردن حال بهم زنای بی شرف
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    سینما یه لجنزار متعفنه ولی بد بختی از ما مردمه که اینا رو آدم حساب میکنیم... من واقعا حالم از این جماعت بازیگر بهم میخوره و اگه یه روز با اینا روبرو بشم محل سگ نمیذارمشون ولی متاسفانه یه عده دنبال این موجودات پست و حقیر و بی ارزش میدوئن و اینا هم فکر میکنن خیلی آدمن...
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    1 0
    1-پوستر رسمی فیلم نحس عنکبوت مقدس از یک زن فاحشه ذات شیطانی فیلم رو برملا کرده 2-پوستر تبلیغ فیلم با توهین به حرم امام رئوف امام رضا ع 3-انتخاب زنی که رابطه فحشاش برملا شده و جایزه بهش 4-جنبش me _tooبین زنان سینما که بهشون تجاوز شده 5-هنجارشکنی بازیگران ایرانی در کن و سیاهنمایی هاشون و دفاع نکردن از کشورشون6-انتخاب اصغر فرهادی جزو داوران....همه اینها رمز شیطانی این فیلم نحس هست که قراره در ایران پیاده کنند.باید هدف ایادی شیطان رو برای مردم تبیین و روشنگری کرد که دنبال چی هستند.
  • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    زن و مرد نامحرم را مختلط می کنید به اسم کار کردن آن هم در حرفه ای جایی که بازیگرها با هم مانند محرم انگار رفتار می کنند در فیلم ها آن وقت انتظار دارید همه چیز گل و بلبل باشد؟
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    3 0
    و ما چقدر ساده لوح بودیم که فکر کردیم بعد از انقلاب سینما و سینما گران متحول شدند !!! یاد خاطره ابوالفضل پور عرب افتادم که میگفت در فیلم عروس وقتی در ماشین با نیکی کریمی تنها بوده عقب ماشین یک نفر میخوابیده؛!!! خوب برادر جان میبینی که نمیشه شما ها را با هم تنها گذاشت!!!!
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    2 1
    طنزشو دوست دارم
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    0 0
    این هرزه ها پول میگیرند تا فساد جنسی رو در ایران عادی سازی کنند هدفشون همینه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس