image.png

بخش‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول با هدف حمایت از فرآیند جذب بدون واسطه نخبگان دانشگاهی، در نمایشگاه کار دانشگاه تهران حضور می‌یابند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نمایشگاه کار هیبریدی دانشگاه تهران از روز یکشنبه 8 خرداد تا 10 خرداد 1401 در محل پردیس فنی این دانشگاه، با هدف جذب نیروی متخصص و با استعداد در شرکت های بزرگ و معتبر ایران برگزار می شود و میزبان کارجویان و فارغ التحصیلان است.

بخش‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه همراه اول شامل مرکز تحقیق‌وتوسعه، ذره‌بین، آکادمی همراه و شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند با حضور در این رویداد که اصطلاحا به شکل «هیبرید» یعنی به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود، حمایت خود را از رویکرد جذب دانشجویان نخبه در صنایع کشور اعلام کرده و درصدد جذب نیروهای متخصص در صنعت تلکام هستند. 

این نمایشگاه ضمن برقراری ارتباطی بی واسطه میان بازار کار و دانشگاه، فرصت تعاملی مستقیم و رو در رو بین کارجویان و دانشجویان نخبه با صنعتگران را فراهم می آورد تا بدون هیچ دغدغه ای به گفتگو درباره فرصت های شغلی بپردازند.

تعامل بر این مبنا، منجر به شناسایی فرصت های شغلی شرکت ها و ارسال رزومه برای مناسب ترین موقعیت های کاری، کشف استعدادهای بالقوه دانشگاهی از سوی شرکت ها و همچنین شبکه سازی می شود.

برگزاری کارگاه های آموزشی و سمینارهای راهنمای مسیر شغلی نیز تسهیل گر فرآیند کارجویی در مسیر انتخاب حوزه کاری و مسیر رشد کارجویان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس