کد خبر 1380858
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
جلالی: استقلال و پرسپولیس در داربی جسورانه و با تدبیر بازی کردند

جشن قهرمانی استقلال به نتیجه دیدار پرسپولیس گره خورده و زمان برگزاری دیدار پایانی قهرمان لیگ برتر پس از برگزاری دیدار سرخپوشان پایتخت با شهر خودرو قطعی خواهد شد.

به گزارش مشرق، با اعلام برنامه هفته سی‌ام لیگ برتر، سازمان لیگ زمان دیدار استقلال و برگزاری جشن قهرمانی این تیم را که قرار است با حضور کامل هواداران در استادیوم آزادی برگزار شود مشروط به نتیجه دیدار پرسپولیس و شهرخودرو در روز یکشنبه کرده است. در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است: در صورتی که نتایج هفته بیست‌ونهم لیگ برتر به صورتی رقم بخورد که نیاز به برگزاری همزمان دیدارهای استقلال - نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو - فولاد خوزستان برای تعیین تیم سقوط‌کننده از لیگ برتر باشد، دیدار دو تیم استقلال و نفت مسجدسلیمان به جای دوشنبه ۹ خرداد روز پنجشنبه ۱۲ خرداد برگزار می‌شود.

برنامه هفته سی‌ام لیگ برتر/ استقلال به یک شرط ۹ خرداد بازی می‌کند

اما تیم شهر خودرو که با ۱۶ امتیاز قعرنشین است برای بقا در لیگ برتر نیاز به برد در دو دیدار باقیمانده خود مقابل پرسپولیس و فولاد دارد، البته به شرطی که نفت مسجد سلیمان ۲۱ امتیازی در آخرین دیدار خود در آزادی استقلال را شکست ندهد.

بنابر این دیدار پرسپولیس و شهرخودرو در هفته بیست و نهم که به خاطر آلودگی هوا به تعویق افتاد و قرار است فردا (یکشنبه ۸ خرداد) در استادیوم آزادی برگزار شود می تواند تعیین کننده زمان جشن قهرمانی استقلال باشد. اگر پرسپولیس که برای تثبیت نایب قهرمانی با سپاهان رقابت دارد، در دیدار فردا به شهر خودرو نبازد، جشن قهرمانی استقلال روز دوشنبه ۹ خرداد برگزار خواهد شد. اما اگر سرخپوشان در خانه به شهر خودرو ببازند، آنگاه به خاطر همزمان برگزار شدن دیدارهای هفته پایانی بازی استقلال و جشن این تیم به پنجشنبه ۱۲ خرداد موکول خواهد شد.

جدول لیگ برتر را در زیر ببینید:

پرسپولیس تعیین کننده زمان جشن قهرمانی استقلال

** خبرنگار: محمد جواد قبادی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    6 3
    خدا کند استقلال کیسه قهرمان نشود و پرسمولیس کبیر قهرمان شور
  • بشار عبدالواحد IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    5 4
    استقلال کیسه بعد چند سال طعم قهرمانی را نمی چشد چون پرسمولیس ارتش سرخ آسیاست و استقلال حقیر کیسه
    • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      5 2
      عبد الواحد فهمیدن خیلی سخت است؟ استقلال قهرمان شده از 3 هفته قبل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس