کد خبر 1380565
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
دردسر سپاهانی‌ها و احتمال جدایی ستارگان این تیم

قرارداد ۸ بازیکن سپاهان در پایان لیگ بیست‌ویکم به پایان می‌رسد.

به گزارش مشرق، شاگردان محرم نویدکیا پس از پیروزی مقابل شهرخودرو موقتا جای پرسپولیس را در این رده گرفتند و امیدوارند با درخشش ستاره‌های خود لیگ بیست‌ویکم را با نایب قهرمانی به پایان برسانند. تکرار رتبه سال گذشته می‌تواند نتیجه قابل قبول برای سپاهانی‌ها باشد.

نویدکیا از حالا برنامه ریزی خود را برای فصل آینده شروع کرده است. او طبق قراردادش احتمالا در سپاهان می‌ماند و برای ترمیم نقاط ضعف تیمش کار خود را از سر می‌گیرد. سپاهانی‌ها برای ادامه روند رو به رشد خود برای فصل پیش رو به دردسر افتاده‌اند و باید به فکر تمدید قرارداد بازیکنانشان باشند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به فهرست بازیکنانی که به پرسپولیس نزدیک شده‌اند

قرارداد سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، سجاد شهباززاده، رضا میرزایی، محمد نژادمهدی، یاسین سلمانی، کریستوفر کنت و گئورگی ولسیانی در پایان فصل تمام می‌شود. برخی از این بازیکنان سودای جدایی دارند و برخی دیگر در راستای ترمیم تیم در لیست خروج نویدکیا قرار خواهند گرفت.

البته امید نورافکن را باید جزو خروجی‌های احتمالی سپاهان دانست. نورافکن با این‌که یک سال دیگر قرارداد دارد اما پیشنهادات مختلفی دریافت کرده است و به زودی درباره آینده خود تصمیم خواهد گرفت. این بازیکن اعلام کرده که دوست دارد فوتبال خود را در اروپا دنبال کند اما باشگاه سپاهان نیز تاکید به حفظ او دارد.

سپاهانی‌ها در حال مذاکره با این بازیکنان است و به حفظ و تمدید قرارداد آن‌ها امیدوارند. باید دید سرنوشت ستاره‌های طلایی‌پوش برای فصل بعد به کجا خواهد رسید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس