به گزارش مشرق، علیرضا وهاب زاده در واکنش به درخواست برخی افراد برای کمک به خرید تجهیزات امدادرسانی در ابادان در توییتر نوشت:

اینهمه تجهیزات و نیرو از کل کشور رفته!

واقعا دارن پول جمع میکنن کلاه و دستکش بخرن برای امدادگرها؟!

کی باید جلوی این کلاهبرداری و سو استفاده از احساسات مردم رو بگیره؟!

کی باید جلوی این سو استفاده از احساسات مردم رو بگیره؟!

کی باید جلوی این سو استفاده از احساسات مردم رو بگیره؟!

کی باید جلوی این سو استفاده از احساسات مردم رو بگیره؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    51 8
    صادق زیبا کلام نمی خواد پول جمع کنه ؟
    • احمد TR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      27 4
      همه اینها ثمره و میوه درخت حاج حسن روحانی و دارو دسته اش هست ( تشکیلات اصلاح طلبان ) که 8 سال سکان اون کشور در دستشتان بود.و عمدا و دانسته درهای ممکلت را مثل دروازه باز گذاشتند برای ترویج و ورود هر نوع کثافت کاری و بساط بی یندوباری و ترویج فسق و فجور و قمار و مانکن بازی و شو لباس و . . . . . . و اینترنت بی درو پیکر که عده ای ایرانی خارج نشین و داخل نشین تشریف بیارند وسط میدان و هر کاری که دلشان خواست در فضای مجازی و بیرون انجام دهند بدون اینکه کسی هم مانعی سر راهشان ایجاد کنه و کاریشان داشته باشه. و الان هم نتیجه اش شده این
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      19 6
      علی دایی و نیکی کریمی کجان ؟ بگین برای خرید بخاری در فصل سرد آبادان نیاز به کمک داریم ! اینم شماره کارت ! خفاش و زالو شرف داره به اینجور سلبریت ها . اونها از خون زنده ها تغذیه میکنن. اینها از اموات.
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      11 26
      چرا مراجع شیعه از خمسی که جمع می کنن برای مردم خرج نمی کنن؟؟؟!!!!
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      2 2
      جناب 15:13! کم چرت و پرت بگو... خداوکیلی یکبار رفتی در سایت و صفحه مراجع؟ خودت تا حالا به دفتر مراجع خمس دادی؟ حتما نه! چون اگر بروی دفترشون فقرا و نیازمندانی که از دفتر مراجع کمک دریافت میکنند را هم می بینی ... اصلا از خدمات عام المنفعه و وقفیات مراجع عزیزمون خبر داری؟ نه! چون فقط دنبال زندگینامه سلبریتی ها هستی
    • به ۱۵:۱۳ IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      4 1
      چون اولا مصرف زکات و خمس مشخص است و تازه همیشه برای آن مخارج پول کم می آید. چون متاسفانه جز اقلیت با تقوا وجوهات واجب شرعی را نمی دهند و با مال غصبی زندگی می کنند. ثانیا مگر مراجع متروپل را درست کرده اند؟ سازنده و مالک و ورثه او شهرداری ضامن این خسارت هستند و باید پرداخت کنند. چرا مراجع؟ ثالثا چرا نمی گویی فوتبالیستهایی که سالها میلیاردها تومان درآمد دارند به جای حرف زدن به مردم کمک کنند؟
    • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      0 0
      در پاسخ به اون شخصی که گفته چرا مراجع از خمس کمک نمیکنن بهت یاد آور بشم که اگر اهل خمس باشی موقعی که داری تو دفتر مرجع خمس رو حساب میکنی بهشون اعلام کن میخوای به جایی کمک کنی تا اونها هم بخشی از پول خمس را جهت خرج کردن در اون قسمت (طبق قواعد فقهی) به شما برگردونن..
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    23 7
    دکون دستگاه باز کردن هم سیاسی هم مالی
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    23 3
    اصلا کی اجازه داده که مردم عادی و نیرو های آموزش ندیده وارد اون کوچه بشن؟ خطرناکه نیروهای مجهز و آموزش دیده فقط باید برن. خونه ها و کوچه های اطراف باید تخلیه و قرق بشه.
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    18 4
    حالا که دشمن ددمنش توی هر حادثه ای با تمام قوا نیروهاشو جمع میکنه و از هزار سو به نظام و دولت حمله میکنه ، چرا ما تمام نیروهامون رو جمع نمی کنیم که نابسامانی ها رو درست کنیم ؟ یعنی تو هر وزارتخونه و استانداری و فرمانداری و شهرداری ، جهار تا آدم کاربلد و پاکدست نداریم؟ یعنی بین اینهمه مهندس و دکتر و اقتصادان که تربیت می کنیم ، کسایی رو نمیشه پیدا کرد که بتونن آینده نگر باشن و کارها رو معقولانه تر پیش ببرن.
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    10 8
    مردم باید خودشون فکر کنن
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    21 10
    دراینستا رو تخته کنید خوب
    • حاجی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      3 9
      تو دوست داری در خودتو تخته کنن
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    8 1
    باید قوه قضائیه وارد بشه صدا سیما اطلاع بده و روشنگری کنه مردم هم خودشون دانا باشند بعد این همه کلاه برداری ها
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    9 1
    متاسفانه فضای بی در و پیکر مجازی شده پر تین افراد شارلاتان و کلاهبردار
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    3 3
    مثل زلزله بم چادرهاهپولی شد
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    11 0
    متاسفانه با قاطعیت برخورد نمیشه. ریزش ساختمان در میامی آمریکا اجازه ندادن حتی یه عکس گرفته بشه. مردم عادی و آموزش ندیده و سگهای خونگی چه معنی داره که در صحنه حضور داشته باشن.
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    15 0
    الان این شماره حساب چرا مسدود نمی شود و صاحب آن به دادگاه معرفی شود.
    • هموطن GB ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      4 0
      دقیقا، بایستی به این کلاه برداری ها شدیدترین مجازات اعمال بشود
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    2 0
    من با بی صاحب بودن بعضی وقت ها موافقم. فرض کنید کشور دیگه ای بود، هر اراذل و اوباشی آزاد بود برای به جیب زدن پول آبرو و حیثیت کشورش رو ببره؟ چرا نباید با این آدم ها برخورد بشه؟
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    1 1
    حالا دیگه یه ساختمان سیصدچهارصدمتری چیه که انقد واسش جوگیرمشین سه چهارتا بیل مکانیکی باده تا ماشین سنگین توی دوروزتمام اوارش روجارو میکنن میره ماشالله بچه های ابادان هم که همه کاری وسختی دیده هستن واسشون این کارا چیزی نیست اگه شما جوندیدودست و پاشون روگم نکنین خودشون کاروجمع وجورمیکنن وتحویل میدن
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    2 0
    این خانم شاکر حسینی یه بلاگر در حوزه مدلینگ اصلا از امداد رسانی اون هم در ساختمانهای تخریب شده چه میفهمه که این اراجیف رو میگه چرا اصلا باید به خودش جرات بده که شماره حساب ارائه بده . باید قاونو سفت و سختی برای مقابله با این کلاشها گذاشته بشه و برخورد شدیدی هم باهاشون صورت بگیره تا دیگه جرات این کارا رو نداشته باشن
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    1 0
    اکانت و آی پی و آدرس دا دارید چرا دستگیر نمی کنند .
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    2 0
    یه عده از آبادانی های با معرفت از جیب خودشون رفتند ساندویچ گرفتن برای امدادگران در محل حادثه ، اونوقت این بی شعور های گدا صفت مجازی شماره کارت گذاشتن برای کمک به خرید دستکش !! و کلاه !! اگه تو اهل کمک کردنی از جیب خودت مایه بگذار از اون گذشته اینهمه آبادانی و هم وطن با معرفت و خیر وجود دارند که نیازی نیست امثال این زالوها بخوان کمک مالی جمع کنن / وزیر محترم کشور مستقیما فرماندهی عملیات امداد ‌ونجات و آواربرداری رو برعهده گرفته اونوقت این گداهای مجازی می‌خوان کلاه و دستکش ایمنی برا امدادگران بخرند !؟ / اینها کلاه نمی‌خوان بخرند اینها کلاه می‌خوان بگذارن سر مردم و پول به جیب بزنند / این زالو صفت های کم عقل دیگه چه احمق هایی هستند آخه اگه قرار باشه بقیه متروپل هم فرضا خدای ناکرده فروریزه دستکش و کلاه میخواد مثلا و فرضا اینها رو از خطر نجات بده !؟ / نیت این زالو صفت ها که مشخصه اما حالا آدم کار خیر هم میخواد مثلا بکنه نباید یه کم فکر کنه !؟ و سبک و سنگین کنه و ببینه این کار خیری که میخواد بکنه نیاز هست !؟ و دردی رو اصلا دوا می‌کنه !؟ /خطاب به اینها عرض میکنیم که کار خیر واقعا میخواین بکنید !؟ تشریف ببرید پیکر این قربانیان رو غسل میت بدین چطور اونجا پیش قدم نمیشین!؟ اگه می‌فرمایید کسی هست غسل میت بده خیلی خوب الان هم کسی هست کمک مالی بکنه و نیازی به کمک و پول جمع کردن شماها نیست
  • IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    0 0
    این کلاه برداری که مال یک سال ودو سال نیست. شنیدم قدیمیها میگن خودت بی حیا باش اما گیر بی حیا نیافت. حکایت ملت ایران با سیل بی غیرتان بی حیا وبی شرمه.مگه این که خدا کمک کنه به این مردم والا هیچ که هیچ.
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    0 0
    اینا همونان که برای کرمانشاه میلیاردی جمع کردن ولی هیچوقت حرفی ازش زده نشد ک کجا رفت چی شد اصلا! تو کرمانشاه دیدیم علاوه بر هلال احمر سپاه بسیج ارتش و مردم بی ادعا کمک بودنن و اونایی ک با سگاشون رو خرابه ها یادگاری مینداختن فقط توی توییتر و ایستاگرام زنده باد کرمانشاه غم ایران میزدن!!! الانشم ابادان گرمه وگرنه یه سر پاپیای زنده یابشونو اونجا هم میبردن!
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    0 0
    علاوه بر هلال احمر سپاه بسیج ارتش و مردم بی ادعا کمک بودنن
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    1 0
    متاسفانه مدیریت میدانی بحران اشکال داره: چراهمون روزاول اجازه دادن اون همه جمعیت درمجل جادثه حاضربشن و علاوه برخطرریزش ساختمون، درکارامدادرسانی هم اختلال ایجادبشه؟ چرااجازه داده شد هرکی باسگ خونگی ش بیاداونجاوادعاکنه که جنازه پیداکرده و فیلم بگیره ودرفضای مجازی منتشرکنه؟ چرااجازه داده شد هرکی باموبایل فیلم بگیره وکلی راست ودروغ درفضای مجازی شکل بده؟؟ چراازاین حوادث درس عبرت نمی گیریم؟ چندباربایدبخاطراین بی مبالاتی هاضزبه بخوریم؟ الان خوب شدکه ازریزش یه ساختمون، یه بحران گسترده درست شد؟ دستگاههای اطلاعاتی امنیتی وقضایی کی قراره با شایعه سازان ودروغ پراکنان برخورد کنن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس