1

مدیرعامل هلدینگ مشاورین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: قرارگاه خاتم‌ از ساعات اولیه حادثه متروپل آبادان با اعزام تیم‌های مختلف شامل تیم بُرش، تیم تخریب و آواربرداری و تیم ایمنی پرداخته است.

به گزارش مشرق؛ مصطفی متدین، مدیرعامل هلدینگ مشاورین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) که به عنوان نماینده این مجموعه در حادثه ساختمان متروپل آبادان است، اظهار داشت: پس از وقوع حادثه متروپل آبادان، کارگاه‌ها و موسسات قرارگاه که در مجاورت این منطقه حضور داشتند ضمن اعزام ماشین‌آلات و تجهیزات تخصصی سبک و سنگین خود به محل حادثه، به صورت شبانه‌روزی به عملیات آواربرداری و امداد آسیب‌دیدگان پرداختند.

فعالیت تیم‌های تخصصی قرارگاه خاتم در متروپل آبادان

وی افزود: با توجه به پیچیدگی موضوع و مسکونی بودن منطقه، متخصصان و مشاورین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در حوزه‌های مختلف با حضور در جلسات متعدد کمیته بحران شهرستان آبادان که با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و استاندار تشکیل شده است به ارائه راهکارهای فنی و تخصصی پرداختند.

فعالیت تیم‌های تخصصی قرارگاه خاتم در متروپل آبادان

مدیرعامل هلدینگ مشاورین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به ناپایداری سازه و لزوم تصمیم‌گیری در خصوص آن اظهار داشت: قرارگاه خاتم آمادگی کامل دارد تا از زمان پایان عملیات جستجوی مفقودان این حادثه، با همه ظرفیت خود در منطقه به آواربرداری ساختمان بپردازد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    7 0
    واقعا شما چقدر پررو هسنیدحتی درآوار برداری هم ازکامیونهای شخصی وپیمانکاری استفاده میکنید
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      0 0
      خودت کمی این جمله ایی که نوشتی تجزیه تحلیل کن ، کامیون شخصی باشد یا دولتی یا نظامی ، در این مواقع تامین تجهیزات و همکاری همه لازم است . شما فکر کن که به دلیل نیاز بیشتر و یا دم دست بودن اجاره کرده اند . بس کنید روح و روان مردم را خط خطی نکنید . بی انصافها . همه دارند تلاش می کنند . دعا کنیم که بتوانند به بهترین وجه آوار برداری کنند که اتفاق تلخ دیگری رخ ندهد .
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      0 0
      آخه دزدی(پیمانکاران وافراد خودی )حتی درآواربرداری اجساد عزیزان مردم
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    0 0
    چرا در(دهستانها،بخشها،شهرهاواستانها)چهارتا آدم،نماینده،مشاور،نخبه واقعی،میتیکومان ومسئول (پاک،شجاع،متعهد،قدرتمندومتخصص...) وجود نداردکه بتوانند بدون نفوذ خاندان خودی(فاسد،غارتگر،خیانت،جنایت،مهزن الاسرار،ژن برتر،آقا واقازاده...)انواع مشکلات ونعصلات مردم را اساسی حل کنند که مسائل به این نقاط حساس پرهزینه جانی ومالس نکشه!؟
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    0 0
    پس کی حکومت میخواد از اموال مردم وبیت المال خودشان برای خودشان هزینه کند-بجای کامیونهای پیمانکاری وشخصی!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس