کد خبر 1380177
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
آخرین آمار حادثه آبادان| 21 فوتی و 48 مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت:با تلاش نجاتگران هلال احمر ،آتش نشانی و نیروهای مردمی ۲۱پیکر از زیر آوار متروپل خارج شدند

به گزارش مشرق، وحید شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: با تلاش های شبانه روزی و بدون وقفه تیم های جستجو و نجات ،آوار بردار،آنست ،آتش نشان ها و نیروهای جهادی تا صبح امروز جمعه ۶ خردادماه پیکر ۲۱ شهروند از زیر آوار ها شناسایی،رها سازی و به آرامستان آبادان انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان همچنین با اشاره به استمرار عملیات امداد و نجات،افزود:تا کنون ۴۸ نفر نیز مورد امدادرسانی قرار گرفته اند.

وی با توصیه به پرهیز از ازدحام در محل حادثه ،گفت:شرایط ناپایدار سازه ها ضریب خطر وقوع حوادث ثانویه را در منطقه بالا برده و عملیات آوار برداری را با پیچیدگی و سختی مواجه کرده است .

شعبانی در پایان بار دیگر تاکید کرد جمعیت هلال احمر تا پایان عملیات آوار برداری و خروج همه افراد محتمل در ساختمان متروپل در میدان خدمت و در کنار مردم صبور ، نجیب و فهیم آبادان خواهد ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    15 1
    اون گور به گور شده فراری رو پیدا کنید بدید دست خانواده های قربانی ها ببینم زنده اش میزارن. الکی نگید مرده اون رو از طریق اینترپل پیدا کنید ما که میدونیم یه جهنمی فرار کرده.یعنی اینقدر که تو مرگ این الباقی شک وشبهه هست تو مرگ خیلی های دیگه نیست مثل قزافی.
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    10 0
    یاد یه ضرب المثل قدیمی افتادم *یه دیوونه یه سنگی میندازه تو چاه صدتا عاقل نمی تونن پیداش کنن اینم* مثل الباقی .
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    6 2
    آزمایش DNAتو آبادان چقدر سریع جواب داده!!! خب اگر اینجوریه فرزندان گمنام ایران که به عنوان شهدای گمنام به خاک سپرده می شوند را بفرستید آبادان
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      4 0
      یعنی این همه آدم دست به دست هم دادن اینو فراری بدن؟ ضمنا برای جواب آزمایش دی ان ای ۳ روز کافیه تحقیق بکنید
    • حاجی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      0 0
      به نظرم یازده بیست وشش درست میگه ما چرا باید این همه شهید گمنام داشته باشیم
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    1 0
    این یه ساختمونه با این همه بلا که سر مردم درآورده . خدایا به تو پناه میبریم از زلزله بزرگ ، خدایا به تو پناه میبریم از آتشفشانی شدن دماوند. به تو پناه میبریم از افتادن و فرو ریختن صدها پل و ساختمان که با بی لیاقتی و غفلت ساخته شده. خدایا نگهدار همه باش اونوقتی که داشتن خونه تو سعادت آباد و ونک و تجریش دردی ازمون دوا نمیکنه. خدایا به ما دیده عبرت بین بده. خدایا ما رو اهل شناخت از انسانیت و آدمیت کن و لذت محبت به دیگران رو به ما بچشان . خدایا به ما رحم کن. آمین یا رب العالمین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس