قتل مرد کرجی توسط همسر و فرزندش

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از پرده‌برداری جزئیات قتل یک مرد کرجی توسط همسر و فرزندش خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی اعلام مفقودی یک مرد ۶۱ ساله توسط بستگانش به کلانتری ۲۵ محمدشهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار کارگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارگاهان در تحقیقات محلی صورت گرفته متوجه شدند که فردی که مفقودی آن به پلیس گزارش شده، در روزهای اخیر وارد منزل شده و هیچ گونه ترددی پس از آن از وی گزارش و مشاهده نشده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه این موضوع باعث قوت گرفتن احتمال انجام اقدامات مجرمانه از سوی خانواده این فرد شد، گفت: در ادامه همسر و فرزند فرد فقدانی به پلیس آگاهی دعوت و مورد تحقیقات تخصصی قرار گرفتند که در نهایت همسر مقتول با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که به دلیل مشکلات شخصی با فرد فقدانی اختلاف داشتند و با فرزندش که ۳۷ سال دارد تصمیم به قتل همسرش گرفته و به وسیله مخلوط کردن قرص برنج در غذا نامبرده را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان‌های جاده ساوه رها کردند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی قضائی جسد مقتول در بیابان‌های جاده ساوه کشف و برای تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل شد، تصریح کرد: متهمان نیز پس از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

نادر بیگی متذکر شد: بسیاری از اختلافات و مشکلات خانوادگی با اندکی تحمل و کمک گرفتن از روانشناسان قابل حل است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    12 1
    چند سالي است آمار و اخبار كشتن فزندان توسط پدر و مادر و بلعكس خيلي زياد شده در همين چند ماه گذشته چند مورد در همين تهران اتفاق افتاده و خبر اون در حوادث منتشر شد
  • DE ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    1 1
    سلام فرمانده!
  • رسول IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    6 2
    آقای کارشناس باسواد این مشکلاتی که میکید با چند ساعت تحمل حل میشه طی ۵۰ سال روی هم انباشته شده!!!چطور با چند سالت حل بشه؟؟؟همش شعار روی دیوار بنویسید
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    2 0
    دانایان از قدیم گفته اند که زن مستانید تا آزاد توانست زیست!!! البته الان عوض شده، میگن زن مستانید تا توانید زیست!!!
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    2 1
    بسیار عالی(!) تمام اموزش ها لازم برای قاتلین(!) در این نوع خبرها به خوبی داده میشود و قاتلین می توان به کمک این اموزش ها بدون دغدغه (که از چی استفاده کن و بعد کجا .. رو رها کنند و ..) باقی کارها اطلاع پیدا میکن.!
    • افتخار AU ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      0 0
      مطمئن باش امثال این دو قاتل مشرق نیوز نمی خوانند - آنها یا شبکه های معاند را مرور می کنند و یا فیلم های مبتذل شبکه خانگی مطاع آنها می باشند.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    0 0
    ایمان ندارند و باید این جانی ها اعدام شوند
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    0 0
    علت این همه قتل و جنایت مشکلات اقتصادی که باعث فشار روانی شده آستانه صبر را پایین آورده
  • از شهرستان سراب IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    0 0
    دادگستری با زنانی که رد قتلها معاونت کردند نرمش کرده و موجب شده زنان همسر کش بیشتر شوند و حالا با تحریک فرزندان فرزندان پدر کش را هم زیاد کردند در حالیکه زنان اجازه کوچکترین اهانتی به برادران خویش توسط فرزندان را نمیدهند انها میخواهند فرزندشان دایی را بیشتر از پدر دوسداشته باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس