سردرگمی صهیونیست ها در رابطه با برگزاری راهپیمایی پرچم

با نزدیک شدن زمان برگزاری راهپیمایی پرچم در شهر قدس اشغالی، سردرگمی سران صهیونیستی نیز در مورد برگزاری این راهپیمایی، بیشتر شده است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، با نزدیک شدن زمان برگزاری راهپیمایی پرچم که قرار است روز یکشنه آینده در بیت المقدس برگزار شود، سران صهیونیستی نیز دچار سردرگمی شده اند و در تازه‌ترین عقب نشینی، دادگاه رژیم صهیونیستی در قدس اعلام کرده است که حکم خود مبنی بر اجازه به شهرک نشیان برای انجام آئین‌هایشان در محوطه مسجدالاقصی را لغو کرده است.

دادگاه رژیم صهیونیستی علت لغو این حکم را نگرانی از حملات مقاومت و انفجار اوضاع عنوان کرده است.

اما سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی توصیه کرده اند که مسیر راهپیمایی پرچم تغییر نکند.

مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی بر این باورند که اقدام کابینه نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم برای تغییر مسیر راهپیمایی در لحظه آخر، به عنوان ضعف این رژیم تلقی خواهد شد.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است که برای اولین بار از زمان نبرد شمشیر قدس تا کنون، به نیروهای پلیس برای مقابله با حوادث احتمالی در جریان راهپیمایی کمک کند.

کابینه رژیم صهیونیستی نیروهای ذخیره خود را در چارچوب آمادگی برای راهپیمایی مذکور، فراخوانده است.

مقامات رژیم صهیونیستی از وقوع درگیری‌ها در جریان راهپیمایی پرچم به شدت نگران هستند و در همین راستا پلیس این رژیم حالت آماده باش در بیت المقدس و شهرهای اطراف صادر کرده است.

طبق اعلام پلیس رژیم صهیونیستی، بیش از ۳ هزار نیرو در قدس و صدها نفر دیگر در شهرهای اطراف مستقر شده‌اند.

شخصیت‌های فلسطینی تأکید کرده اند که پافشاری صهیونیست‌ها بر برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی به مثابه اعلام جنگ است و گروه‌های مقاومت نیز هشدار داده اند که برگزاری این مراسم باعث انفجار اوضاع خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    مقاومت باید محل تجمع را بدون هیچ واهمه بمباران کنن چون اینها به هیچ عنوان شهرون عادی نیستن بلکه یک گروه تروریست وغاسب هیستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس