اعتراف سرمربی تیم ملی والیبال درباره حواشی این روزها/ عطایی: پیام رهبری حالم را خوب کرد

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بیشترین تغییر را تیم ملی والیبال ایران نسبت به تمام تیم‌های آسیایی و جهانی شرکت کننده در المپیک دارد، مسابقات لیگ ملت‌ها بسیار سنگین است.

به گزارش مشرق، بهروز عطایی در حاشیه اردوی تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت تیم ملی وضعیت قابل قبولی دارد و سعی می‌کنیم در دو هفته مانده تا شروع لیگ ملت‌ها تمرینات و دو بازی تدارکاتی به گونه ای پیش ببریم که اوج آمادگی تیم در زمان شروع مسابقات باشد و بازی‌های قابل قبولی در لیگ ملت‌ها ارائه کنیم.

وی افزود: البته هفته اول دیدارهای بسیار سختی در پیش رو داریم و بسیار حساس است. چون با حریفان اصلی آسیا بازی داریم و برای حفظ رده دهم تیم ملی در رده بندی جهانی بسیار مهم است. در مسابقات انتخابی المپیک و بازی های آسیایی هم با این رقبا روبرو می‌شویم و در مجموع حریفان بسیار کلیدی برای والیبال ایران هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: تیم‌ ژاپن با ترکیب کامل المپیک در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شود و تیم چین نیز که سوم آسیا در سال ۲۰۲۱ شد با تمام قوا می‌آید و بیشترین تغییر را تیم ملی والیبال ایران نسبت به تمام تیم‌های آسیایی و جهانی شرکت کننده در المپیک دارد.

وی ادامه داد: فکر می کنم تیم ایران با بیش از ۹۰ درصد ترکیب فعلی اش نسبت به المپیک تغییر کرده است و حتی پنج بازیکن فقط عبادی پور و شریفی را همراه داریم.

عطایی خاطرنشان کرد:‌ شنبه شب راهی صربستان می شویم دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد خواهیم داشت در این مسابقات قوانین جدید لیگ ملت ها را نیز اجرا می کنیم که بازیکنان هماهنگ تر شوند.

وی با اشاره به اینکه قوانین تایم اوت و وقت استراحت فنی در لیگ ملت ها تغیییر کرده است، گفت: مسابقات بسیار معتبر داریم و تیم ها با قدرت کامل وارد این مسابقات می شوند استراتژی بازی با بهترین کیفیت است و سعی می‌کنیم در جریان مسابقات از بازیکنان بیشتری استفاده کنیم تا تعداد بازیکنان بیشتری در این فضا تجربه کسب کنند.

عطایی گفت: نتیجه عملکرد تیم ایران در لیگ ملت‌ها واقعا قابل پیش بینی نیست و چون از ترکیب هفته دوم تیم ها نیز اطلاعی نداریم. تیم های اروپایی نیز با قدرت کامل در مسابقات حاضر می شوند. پیش بینی خیلی سخت است و تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.

وی اضافه کرد:‌در سال ۲۰۱۸ در لیگ ملت ها دهم شدیم و در ۲۰۱۹ پنجم شدیم و ۲۰۲۱ با تمام سرمایه های والیبال ایران دوازدهم شدیم. مسابقات لیگ ملت ها بسیار سنگین است و بهترین حالت این است که فشار را کم کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس