کد خبر 1379484
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
نیازمندیهای استقلال برای ثبت سه رکورد بزرگ چیست؟

استقلال برای رسیدن به سه رکورد بزرگ در لیگ برتر فوتبال ایران فاصله چندانی ندارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران با شکست مس رفسنجان ۶۷ امتیازی شد و حالا فقط باید در هفته آخر در ورزشگاه ازادی به مصاف نفت مسجدسلیمان برود.

شاگردان فرهاد مجیدی نمایش خیره‌کننده‌ای در این فصل داشتند و حالا در آستانه ثبت سه رکورد جدید در فوتبال ایران هستند. آنها می‌توانند به اولین تیمی تبدیل شوند که شکستی نداشته است. نخستین تیمی باشند که بیش از ۶۷ امتیاز به دست آورده‌اند و همچنین صاحب کمترین گل خورده نیز بشوند.

آبی‌ها در هفته پایانی میزبان نفت مسجدسلیمان هستند. اما برای ثبت سه رکورد مذکور به چه چیزهایی نیاز است؟

استقلال با کسب یک نتیجه مساوی هم می‌تواند رکورد امتیاگیری در یک فصل را به خود اختصاص دهد و ۶۸ امتیازی شود. آنها همین حالا در کنار پرسپولیس قرار گرفته‌اند اما برای یکه‌تازی حداقل به یک امتیاز دیگر نیاز است.

تیم فرهاد مجیدی طبیعتا در صورت شکست نخوردن مقابل نفت مسجدسلیمان می‌تواند به یک فصل بدون باخت برسد. اتفاقی که پیش از این برای هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر رخ نداده بود. آنها فقط نیاز است به تیم محمدرضا مهاجری نبازند.

استقلال تا به اینجا ۱۰ گل خورده داشته است. کمترین گل خورده در تاریخ لیگ برتر ۱۳ گل بوده و سید حسین حسینی فقط باید کمتر از سه گل دریافت کند تا بتواند آبی‌پوشان را به رکورد کمترین گل خورده در یک فصل برساند.

به نظر می‌رسد استقلال، قهرمان بیست و یکمین دوره لیگ برتر، کار چندان سختی برای رسیدن به این سه رکورد بزرگ ندارد. آنها در بازی رفت نفت را با سه گل شکست دادند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • گل گهر IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    کیسه هفته آخرم با یه کیسه ای بازی داره و تعجب نکنید که با وجود کسر امتیاز از گل گهر و غش کردن مربیان تیمهای کیسه و داور دربی که براشون امتیاز خرید؛ باید به امتیاز ۹۰ میرسیدن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس