کد خبر 137946
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۷

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بحرانی ذخایر آبی استان اصفهان گفت: روز جمعه و در بستر خشکیده زاینده‌رود با هدف جلب رحمت الهی دعای باران می‌خوانیم.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان استان اصفهان نوشت: حجت الاسلام احمد سالک با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و کاهش نزولات آسمانی در اصفهان، بیان کرد: سحرگاه روز جمعه با حضور مردم متدین اصفهان و خانواده‌های معظم شهدا در بستر تفتیده رودخانه زاینده‌رود دعای ندبه می‌خوانیم و از درگاه خداوند طلب نزول باران رحمت الهی را می‌کنیم.

وی با اشاره به علل برگزاری این مراسم دعا گفت: وضعیت آب استان شرایط بحرانی پیدا کرده است و باید دست به آسمان شویم بلکه خداوند تبارک و تعالی رحمت خویش را نازل کند.

نماینده مردم اصفهان افزود: از سوی دیگر در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و باید روح خویش را از آلودگی‌ها تطهیر کرده و برای ورود به این ماه مبارک آمادگی کسب کنیم.

سالک بیان کرد: بستر خشکیده زاینده‌رود در کنار سی و سه پل برای برگزاری این مراسم معنوی انتخاب شد و قرائت دعای ندبه از پنج نیم صبح جمعه با نوای مداحان اهل بیت و سخنرانی روحانیان آغاز می‌شود.

وی از عموم مردم متدین و همیشه در صحنه اصفهان دعوت کرد با حضور در این مراسم عبادی و استغاثه به درگاه خداوند تبارک و تعالی برای نزول باران رحمت الهی دست به سوی آسمان و خالق بی نیاز دراز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس