ترامپ: از احتمال نامزد شدن پنس برای انتخابات سال ۲۰۲۴ نگران نیستم

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که در خصوص احتمال نامزد شدن «مایک پنس» معاونش در دوران ریاست جمهوری برای انتخابات سال ۲۰۲۴ نگران نیست.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه گفت که درباره احتمال نامزدی «مایک پنس» علیه وی در حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ نگرانی ندارد.

دونالد ترامپ در گفتگو با شبکه فاکس نیوز درباره احتمال نامزد شدن مایک پنس گفت: من اهمیتی به آن نمی دهم. مردم از مایک بسیار نا امید هستند و اگر نامزد شود فکر نمی کنم که این کار مشکلی ایجاد خواهد کرد.

ترامپ در عین حال به نظرسنجی هایی که نشان می دهد وی به سهولت در مقابل پنس و دیگر نامزدهای حزب جمهوریخواه در انتخابات درون حزبی پیروز خواهد شد اشاره کرد.

وی گفت: اگر به نظرسنجی ها توجه کنید می بینید که من با اختلاف زیادی پیشتاز هستم و از تایید ۹۸ درصدی در حزب جمهوریخواه برخوردارم.

این در حالی است که پنس اخیراً اعلام کرد از برایان کیمپ فرماندار جورجیا که ترامپ به صورت علنی از وی انتقاد کرده بود حمایت خواهد کرد. در مقابل ترامپ هم از دیوید بیردیو رقیب کیمپ اعلام حمایت کرد.

گفتنی است که پیش از این اعلام شده بود که مایک پنس، معاون سابق رئیس جمهور آمریکا مایل است در انتخابات مقدماتی ۲۰۲۴ برای ریاست جمهوری رودر روی ترامپ قرار گیرد.

در همین راستا، گفته شد که «مایک پنس»، معاون سابق «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا در حال برنامه ریزی برای رقابت با رئیس سابق خود در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حزب جمهوری خواه است.

پنس به صورت غیرمستقیم در گفتگو با نیویورک تایمز رقابت آتی با ترامپ را تائید کرده است.

همچنین گفته شده «مایک پنس» در ایالت‌های مختلف سخنرانی می‌کند که نشانه دیگری از این است که او ممکن است نامزدی ریاست‌جمهوری را در نظر داشته باشد.

پنس برای تضمین نامزدی حزبش، نبرد سختی خواهد داشت. او در حال حاضر در نظرسنجی‌ها از ترامپ رئیس جمهور سابق و ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا عقب تر است.

ترامپ اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۴ پس از انتخابات میان دوره‌ای کنگره، تصمیم خود برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی را اعلام خواهد کرد. اما در مقابل پنس نگفته است که چه زمانی در مورد نامزدی خود تصمیم خواهد گرفت.

گفتنی است که مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری وی بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 0
    جمهوری خواهان باید بدونن انتخاب این دو اشتباه فاحش راهبردی هست که تنش رو برای آمریکایی ها در خاور میانه به 100 خواهد رسوند. امیدوارم هنوز عاقلی توشون پیدا بشه
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 0
    جدا از این دو نفر ما باید خودمون رو برای روی کار اومدن یه دولت جمهوری خاه در انتخابات بعدی آمرکا اماده کنیم. بالاخره این یک احتماله. تقویت قوای نظامی. تقویت پدافند غیر عامل توقیت و استحکام نفوذ منطقه ای. افزایش قوای بازدارندگی ثبات اقتصادی افزایش ارتباط با کشور های هم سو و هر اون چیزی که در هشت سال دولت روحانی با ساده لوحی و خیانت تضعیف شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس