قالیباف

رییس‌ مجلس‌ با اشاره به فرو ریختن ساختمان اداری - تجاری متروپل در شهر آبادان، بر لزوم شناسایی متخلفین تاکید کرد .

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از وقوع حادثه غمبار فرو ریختن ساختمان اداری - تجاری متروپل در شهر آبادان، بر لزوم شناسایی متخلفین تاکید کرد و در ماموریتی از کمیسیون عمران مجلس خواست که گزارش بررسی ابعاد مختلف این حادثه را تهیه و ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

جلسه اضطراری بامدادی وزیرکشور و معاون اقتصادی رئیس جمهور در محل حادثه مترو پل

متن پیام محمدباقر قالیباف رییس مجلس در پی فروریختن ساختمان اداری - تجاری متروپل در شهر آبادان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 وقوع حادثه غمبار فرو ریختن ساختمان اداری - تجاری متروپل در شهر آبادان که باعث بروز خسارات، جان باختن و مصدومیت جمعی از مردم عزیز شد، موجب تاسف و تاثر گردید.
 
ضرورت دارد ستاد بحران استان و نیروهای امدادرسان در اسرع وقت به‌طور جدی به وضعیت مصدومان و جان‌باختگان و بررسی خسارت‌های واردشده‌ اقدام کنند و کلیه دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات شهری، تا برقراری شرایط عادی و آواربرداری از محل حادثه وظایف خود را بی‌وقفه به انجام برسانند. همچنین بخش‌های انتظامی و امنیتی ضمن بررسی ابعاد وقوع فاجعه و شناسایی متخلفین، اقدام عاجل جهت معرفی آنان به دستگاه قضایی و برخورد قاطع با مسببان را به عمل آورند.

کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز با کمک مجمع نمایندگان استان خوزستان و نمایندگان محترم آبادان، به فوریت ابعاد مختلف سانحه را جهت ارائه گزارش به نمایندگان ملت مورد بررسی قرار دهد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مردم شریف آبادان و خانواده‌های درگذشتگان و آرزوی‌ سلامتی‌ مصدومان، امیدوارم شاهد اینگونه حوادث تلخ و دردناک نباشیم.

به گزارش تسنیم، روز گذشته یک ساختمان اداری - تجاری به نام متروپل در شهر آبادانفرو ریخت که بر اثر این صانحه 10 تن از شهروندان جان خود را از دست دادند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس