کد خبر 1378906
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
تصادف

برخورد مرگبار دو دستگاه تریلر در محور زرند -راور سه کشته و یک مجروح به جا گذاشت.

به گزارش مشرق، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سه جان باخته این حادثه، مردانی با رده سنی ۴۰ تا ۴۵ سال بودند و مجروح این حادثه جوانی ۲۰ ساله بود. وی خاطرنشان کرد: حال عمومی تنها مجروح این حادثه مساعد گزارش شده است.

مسعود مومنی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با بیان این که در این حادثه دو خودروی تریلی که یکی از آن ها حامل نوشابه خانواده بود، با یکدیگر برخورد کرده و باعث انسداد مسیر شده بودند، گفت: هر دو خودرو در این حادثه کاملا از بین رفته بودند و نیروهای این سازمان با استفاده از امکانات امداد و نجات جاده ای اقدام به خروج اجساد از داخل کابین ها کردند.

۳کشته در برخورد شدید ۲ دستگاه تریلر +عکس

۳کشته در برخورد شدید ۲ دستگاه تریلر +عکس

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 1
    با توجه ب سن های رانندگان ، احتمال داده میشود ک از کم تجربیات یا مشروب خور بودن یا موادی
    • هادی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      0 0
      من ۴۰سال سن دارم ، راننده تریلی نفتکش هستم نه بی تجربه ام ،نه معتاد نه مشروب خور ، جونم کف دستم هست یه لقمه نون حلال برای خانواده ام ببرم ، دور از خانواده هستیم و در جاده های کشور پول خون می گیریم جونمون کف دستمونه ، اقتصاد کشور وحمل ونقل کشور با دوری از خانواده وبه خطر انداختن جان ما راننده ها می چرخه ، درست نیست با این قشر زحمتکش اینجوری قضاوت بفرمایید.
  • علی خان DK ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 0
    دوست عزیز ۴۰ سال سن کمی نیست شاید تو در ۴۰ سالگی از بابا جون مامان جونت پول جیبی میگیری و کارهای بچگانه میکنی ولی در بعضی شهرها مردم بچه هاشون از ۱۰ سالگی مرد بار میان ،، اینها هم ماشین پخش نوشابه و آب معدنی هستن لطفا برا مردم حرف در نیار ،، همه که پشت میز نشین و زیر کولر گازی نشین زاده نمیشن ،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس