علیزاده: کفه ترازوی دیدار با استقلال به سود ما سنگینی می‌کند/ برای مس رفسنجان مربی نتراشند!

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان از تمایل مدیران این باشگاه به ادامه همکاری با محمد ربیعی خبر داد و از این مربی حمایت کرد.

به گزارش مشرق، علی علیزاده درباره برتری مس رفسنجان در خانه شاگردان علیرضا منصوریان اظهار داشت: پیروزی در آبادان همیشه دشوار است. بازیکنان ما برابر صنعت نفت مزد زحمات خود را گرفتند و از زمین سربلند بیرون آمدند.

ربیعی درگیری بازیکنان را در یک دقیقه جمع کرد
وی در مورد درگیری ایجاد شده میان گادوین منشا و مهدی حسینی تصریح کرد: این اتفاقات در فوتبال طبیعی است، اما همین مسائل گاهی تا ریشه به یک باشگاه ضربه می‌زند. به محمد ربیعی تبریک می‌گویم که درگیری فوق را در یک دقیقه جمع کرد. گاهی که ضربان بازی بالا می‌رود، چنین مسائلی پیش می‌آید و ما باید روی اتفاق مثبت تمرکز کنیم.

کفه ترازوی دیدار با استقلال به سود ما سنگینی می‌کند
معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در خصوص دیدار روز سه‌شنبه با استقلال در رفسنجان بیان گفت: بستر برای یک بازی خوب مقابل استقلال فراهم است. این تیم حدود ۱۰ بازی خود را با نتیجه یک بر صفر برده و ساختار دفاعی بسیار خوبی دارد. ما ذهنیت مثبتی نسبت به این مسابقه داریم و تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم. کفه ترازو در این بازی به سود مس سنگینی می‌کند و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

محمد ربیعی , تیم فوتبال استقلال , تیم فوتبال مس رفسنجان ,

مانند همه به استقلال تبریک می‌گوییم
علیزاده در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه مس رفسنجان برنامه‌ای برای زدن تونل افتخار برای استقلالی‌ها دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: به استقلال احترام می‌گذاریم و نمی‌توانیم کار خاصی انجام دهیم. مانند همه جای دنیا به اعضای این تیم تبریک می‌گویم و من به رختکن استقلال هم می‌روم. فرهاد مجیدی هم‌اتاق من و کاپیتان بزرگ استقلال بوده و خوشحالم که قهرمانی پاکی برای استقلال به ارمغان آورد.

با مدیران برنامه‌های بازیکنان مد نظر ربیعی مذاکره کرده‌ایم
وی در مورد مذاکره با بازیکنانی که سرمربی مس از باشگاه درخواست کرد برای جذب آنها اقدام کند، به تسنیم گفت: لیست بازیکنان مد نظر ربیعی را گرفتیم و با مدیران برنامه‌های چند بازیکن صحبت کردیم. کارمان را از ساعت ۱۲ شبِ بعد از پایان لیگ برتر شروع می‌کنیم. با بازیکنان فعلی مس که ربیعی روی آنها نظر مثبت دارند، برای تمدید قرارداد توافق می‌کنیم و مشکلی در این خصوص نداریم.

برای ما مربی نتراشند
معاون باشگاه مس رفسنجان با حمایت مجدد از محمد ربیعی عنوان کرد: او یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و ما به دنبال حاشیه نیستیم. درهای باشگاه ما روی مربیان بزرگ باز است، اما می‌خواهیم به همکاری خودمان با ربیعی ادامه بدهیم. لطفاً برای ما مربی نتراشند!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 0
    هماهنگی کل نظام برای متوقف کردن تیم مردمی تاج زنده باد هر کسی که جلوی ظالمان ایستاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس