موافقت اولیه برای پروازهای مستقیم بین فرودگاههای ایران و عمان

سازمان هواپیمایی کشوری عمان از موافقت اولیه برای پروازهای مستقیم بین فرودگاه های این کشور و ایران در آستانه سفر رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به مسقط خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری «اثیر» عمان، سازمان هواپیمایی این کشور امروز (یکشنبه) اعلام کرد که موافقت اولیه خود را برای فعالیت خطوط شرکت هواپیمایی «ایران ایر» و «کارون ایر» جهت انجام پروازهای مستقیم بین فرودگاه های جمهوری اسلامی ایران و فرودگاه های عمان صادر کرده است.

سازمان هواپیمایی عمان ابراز امیدواری کرد که این دو شرکت هواپیمایی به زودی پروازهای خود را آغاز کنند.

موافقت اولیه سازمان هواپیمایی عمان  برای فعالیت خطوط شرکت هواپیمایی «ایران ایر» و «کارون ایر» جهت انجام پروازهای مستقیم بین فرودگاه های جمهوری اسلامی ایران و فرودگاه های عمان در آستانه سفر «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان به مسقط صادر شده است.

دربار سلطنتی عمان دیروز (شنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دکتر «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه به عمان سفر می‌کند.  

در این بیانیه آمده است: حسن همجواری و روابط حسنه بین عمان و جمهوری اسلامی ایران در چارچوب توجه ویژه «سلطان هیثم بن طارق» و جناب آقای دکتر «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به توسعه در زمینه‌های مختلف که در خدمت منافع دو کشور دوست باشد، مجسم است.  

بیانیه دربار سلطنتی عمان اضافه کرد که به خواست و یاری خداوند متعال، جناب دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه مطابق با ۲۳ ماه مه سال ۲۰۲۲ به کشور سلطان‌نشین عمان سفر می‌کند.  

در ادامه این بیانیه آمده است: در این سفر، زمینه‌ها و جنبه‌های مشترک بین دو کشور همسایه به گونه‌ای مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت که به تحقق منافع و آرزوهای آن‌ها کمک کند.  

دربار سلطنتی عمان در پایان آورده است: خداوند متعال به این دو رهبر فرزانه توفیق دهد که برای کشورشان و امت اسلامی مفید باشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 0
    نماینده عمان در نمایشگاه کتاب تهران می گفت همه از ما در مورد شرایط گرفتن اقامت و ویزا سوال می کنند .
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 0
    چقدر بدبخت شدیم که عمان با پرواز مستقیم به کشورش موافقت کرده...مثلا" ابرقدرت خاورمیانه ایم ای خداااااااا.... چه کردید با این کشور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس