1

سعیدحجاریان تئورسین اصلاحات جمله معروفی دارد که باید حرف‌های سخت را از زبان سلبریتی‌ها گفت تا هزینه آن کم شود!

سرویس سیاست مشرق- ساعت نزدیک به دو بامداد درحالی‌که همه شهر خلوت شده ناگهان یک خودرو «ب ام‌ و» با سرعت زیاد داخل پارکینگ هتل آزادی پیچیده و پس از چند دقیقه کاپیتان باشگاه استقلال به‌دوراز چشم خبرنگاران و اندک مسافران حاضر در لابی هتل به طبقه بیست و هشتم آن می‌رود.

احمد سعادتمند مدیر باشگاه روبه‌روی درب یکی از اتاق‌های vip هتل، وریا غفوری را در آغوش گرفته و هر دو وارد اتاق می‌شوند. در آن جلسه جز مدیر استقلال، چند دلال معروف فوتبالی و یکی از معاونان باشگاه نیز حاضر هستند. سه ساعت بعد (نزدیک به ساعت ۵ صبح) کاپیتان باشگاه استقلال با سعادتمند عکس یادگاری گرفته و کانال تلگرامی باشگاه آن را با کپشن «تمدید قرارداد وریا غفوری با استقلال» منتشر می‌کند. بازیکن استقلال پس از خداحافظی با اعضای حاضر در جلسه بار دیگر به‌دوراز چشم خبرنگاران به‌سرعت هتل مجلل در شمال تهران را ترک می‌کند.

فردای انتشار عکس وریا غفوری با احمد سعادتمند در فضای مجازی، یکی از روزنامه‌های ورزشی در یادداشتی در ستون سرمقاله خود می‌نویسد: «مدیران استقلال امسال سنت‌شکنی کرده و نه در روز روشن که در شب تار با بازیکنان قرارداد امضا می‌کنند و البته به‌جای آنکه در محل باشگاه این کار را انجام دهند، هتلی در بالای شهر را انتخاب کرده‌اند، در اتاق مدیر استقلال در هتل آزادی چه می‌گذرد؟» این روزنامه در ادامه سؤالات خود موضوع مهم‌تری را مطرح کرده و نوشته بود: «آیا پای دلال‌های فوتبال در میان است؛ یا آنکه برخی برای فرار از انتشار متن قراردادهای نجومی، به هتل پناه برده‌اند!»

ماجرای ثبت قرارداد برخی بازیکنان خاص از تیم استقلال تهران در هتلی در شمال شهر تهران آن روزها به یک معمای بزرگ تبدیل‌شده بود؛ اندکی بعد یکی از رسانه‌های ورزشی در اقدامی جالب‌توجه به متن قرارداد بازیکنان باشگاه‌های سرخ و آبی پایتخت دست‌یافته و مشخص شد برخی از آن‌ها نه‌تنها با کمک ایجنت‌های ورزشی قراردادهای عجیب بسته‌اند، بلکه مبلغ تعدادی از آن‌ها نامتعارف بوده و پول‌های نجومی جابه‌جاشده است!

پشت پرده یک ماجرای چریکی در مستطیل سبز/  اسم رمز اغتشاش در خوزستان چگونه اعلام شد؟

یکی از فوتبالیست‌هایی که نامش آن روزها به خاطر قراردادهای عجیب و نجومی بر سر زبان‌ها افتاد، همان بازیکنی بود که نیمه‌شب در هتل آزادی تهران قراردادش ثبت‌شده است. اندکی بعد مشخص شد که همه بازیکنانی که خارج از باشگاه استقلال قراردادشان امضاشده است، پول‌های سنگین و نامتعارفی درخواست کرده‌اند و مدیر استقلال برای کسب محبوبیت و نیز فشار کانال‌های هواداری مجبور به امضای آن شده است.

روایت‌شده است که در جلسه میان سعادتمند و کاپیتان استقلال قرارداد قبلی او با باشگاه پاره شده و در قرارداد جدیدی بین این دو نفر امضا شده است که بر مبنای آن، غفوری در فصل اول ۶ میلیارد (سال ۹۸) و فصل بعدی آن ۸ میلیارد تومان (سال ۹۹) پول دریافت کند، در همان روزها مشخص شد که یکی از بازیکنان خارجی باشگاه پرسپولیس نیز خواهان قراردادی تا سقف ۱۲ میلیارد تومان در سال شده است! ماجرای عجیبی بود درحالی‌که بخش قابل‌توجهی از جامعه در آن سال سقف دریافتی در ماه تا حدود ۳ میلیون تومان داشتند؛ برخی فوتبالیست‌ها با تکیه‌بر ترفند ایجنت‌ها و نیز «فشار مصنوعی رسانه‌های هواداری» رقم‌های سنگینی دریافت کردند.

پشت پرده یک ماجرای چریکی در مستطیل سبز/  اسم رمز اغتشاش در خوزستان چگونه اعلام شد؟

لحظه امضای قرارداد با کاپیتان استقلال در هتل آزادی

چریک‌ها وارد مستطیل سبز می‌شوند

انتشار قراردادهای جنجالی و نجومی بازیکنان فوتبال با واکنش شدید در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد، یکی از خبرنگاران ورزشی درباره قراردادهای نامتعارف و شبانه بازیکنان فوتبال نوشت: «وریا غفوری سال ۹۷ قراردادی دوساله با امیرحسین فتحی منعقد کرد که آن قرارداد ۲ ساله به مبلغ ۲ میلیارد و دویست میلیون تومان بود و برای این فصل قرارداد این بازیکن به ۲ میلیارد و هفت‌صد میلیون به‌صورت خودکار افزایش پیدا می‌کرد اما در کمال تعجب و بعد از جدایی فتحی، غفوری شبانه به همراه دو بازیکن سابق استقلال که هنوز نقش آن‌ها در نقل و انتقالات این فصل مشخص نشده راهی هتل آزادی شده و قرارداد قبلی را فسخ و قراردادی جدید منعقد کردند!»

 سوژه داغ قراردادهای شبانه باعث شد تا یکی از روزنامه‌های پرتیراژ آن روزها در گزارشی بنویسد که ۴ برابر کردن قرارداد بازیکنی که به‌عنوان کاپیتان از صلاحیت اخلاقی برخوردار نبوده و دائم هواداران را تحریک کرده و برای یک روز دیرکرد در پرداخت تمرین را به اعتصاب می‌کشد چه دلایلی دارد؟

بعدها احمد مددی مدیرعامل وقت باشگاه استقلال اعلام کرد که قراردادهای ثبت‌شده در هتل آزادی برخلاف قانون بوده و تیم حقوقی باشگاه تمامی جزئیات مربوط به آن را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال کرده است، البته فدراسیون وقت هیچ‌گاه به این ماجرا رسیدگی نکرد!

رسوایی بزرگ در بستن قراردادهای نجومی و سنگین در فوتبال برای کاپیتان استقلال بسیار سنگین بود؛ وریا غفوری ازجمله بازیکنانی است که در سال‌های اخیر سعی کرده است با گرفتن ژست سیاسی و بهره‌برداری از شبکه‌های اجتماعی برای خودش فالوئر دست‌وپا کند. در باشگاه استقلال و میان بازیکنان تیم معروف است که وریا همواره علاقه دارد چریک باشد، این چریک بازی و فرورفتن در نقش «سلبریتی معترض» با داستان فشار برای بستن قراردادهای نجومی تعارض جدی دارد؛ ازاین‌رو کاپیتان استقلال همواره سعی کرده است که با مخالف‌خوانی تا سطح هم‌نوایی با براندازان، موقعیت ازدست‌رفته و شکننده خود را دوباره بازسازی کند.

پشت پرده یک ماجرای چریکی در مستطیل سبز/  اسم رمز اغتشاش در خوزستان چگونه اعلام شد؟

پشت پرده یک ماجرای چریکی در مستطیل سبز/  اسم رمز اغتشاش در خوزستان چگونه اعلام شد؟

یکی از نزدیکان به باشگاه استقلال درباره شخصیت فردی و رفتارهای وریا غفوری می‌گوید: یک روز دیدم که وریا با یک گونی لباس به سر تمرین آمد و به بازیکنان تیم گفت که برای بازی فردا زیر پیراهن خودتان این لباس را بپوشید! آن روزها باشگاه استقلال در بدترین شرایط مدیریتی به سر برده و حتی مربی و سرپرست تیم نیز روی بازیکنان اتوریته (اقتدار مدیریتی) لازم را نداشتند، انگار باشگاه روی هوا بود... بازیکنان می‌دانستند که اگر با کاپیتان تیم همراهی نکنند؛ یا باید روی نیمکت تیم قفل شوند؛ یا اینکه با فشار کانال‌ها و فن پیچ‌های هواداری روبرو شوند، برخی حتی نمی‌دانستند که اصلاً معنای جملات نوشته‌شده روی پیراهن چیست! روز بازی همه آن پیراهن را پوشیده و فردای آن بی‌بی‌سی فارسی خبری منتشر کرد که باشگاه استقلال از دختر آبی حمایت کرده است، برخی بازیکنان در جمع‌های خودمانی می‌گفتند که «باند وریا» از ما سوءاستفاده کرده است!

دختر آبی مربوط به ماجرای یک هوادار باشگاه استقلال است که به دلیل اختلال شدید رفتاری و روانی خودکشی کرده است. بعدها مشخص شد که ماجرای «دختر آبی» بخشی از طرح تحریم ورزش ایران بوده است. آن روزها کاپیتان باشگاه استقلال گمان می‌کرد که با موج‌سواری روی یک ماجرای دروغین در زیرمجموعه پروژه کشته سازی سرویس‌های اطلاعاتی غربی در جنگ شبکه‌ای می‌تواند اعتبار ازدست‌رفته خود در میان هواداران فوتبال را دوباره بازسازی کند.

در حالی وریا غفوری سعی می‌کرد میان تیفوسی‌ها در جایگاه هشت محبوبیت به دست آورد که وینفرد شفر مربی سابق باشگاه در یک مصاحبه گفته بود که بعد باخت آبی‌ها در دربی پایتخت تنها یک نفر از شکست تیم خوشحال بود! یک خبرنگار با تعجب از پیرمرد آلمانی پرسیده بود؛ چه کسی از باخت استقلال خوشحال است مگر می‌شود کسی از شکست تیم خود ناراحت بشود؛ مربی استقلال اندکی مکث کرده و گفته بود بله یک بازیکن بزرگ که باید برای بقیه الگو باشد. آن شب مدیر رسانه‌ای باشگاه نام آن بازیکن را با چانه‌زنی با چند خبرگزاری از متن مصاحبه مربی استقلال خارج کرد تا جایگاه متزلزل کاپیتان دچار فروپاشی نشود! جالب آنکه بعدها همین موضوع پس از باخت تیم استقلال در فینال جام‌حذفی در مشهد تکرار شده و دیگر مربی استقلال با کاپیتان خود پس از باخت از تراکتورسازی درگیر شد.

پشت پرده یک ماجرای چریکی در مستطیل سبز/  اسم رمز اغتشاش در خوزستان چگونه اعلام شد؟

پشت پرده یک ماجرای چریکی در مستطیل سبز/  اسم رمز اغتشاش در خوزستان چگونه اعلام شد؟

اجرای طرح دختر آبی در باشگاه استقلال با هدف تحریم ورزش ایران

تختی کجا، شما کجا آقای غفوری؟

سعید حجاریان تئورسین اصلاحات جمله معروفی دارد که باید حرف‌های سخت را از زبان سلبریتی ها گفت تا هزینه آن کم شود!

این روزها رفتارهای وریا غفوری روزبه‌روز رادیکال‌تر می‌شود، پس از قطعی شدن قهرمانی باشگاه استقلال در لیگ برتر کاپیتان تیم در جمع خبرنگاران حاضرشده و روبه دوربین‌ها می‌گوید: «من واقعاً وقتی می‌بینم اوضاع رو، بغض گلوم رو میگیره، واقعاً ناراحت میشم و کاری از دست آدم بر نمیاد. من نمیدونم واقعاً مسوولین شرمنده نمیشن این موقعیت‌ها رو میبینن؟»

وریا غفوری در ادامه به‌دروغ به مسئله ناآرامی‌های سنگین در استان خوزستان اشاره‌کرده و می‌گوید: «من میدونم الان تو اهواز خیلی درگیری‌ها هست، خیلی مشکلات هست، خیلی‌ها اعتراض کردند، امیدوارم به بهترین شکل جمع بشه و مردم ما بتونن چیزی که لایق اش هستن، به اون شکل زندگی کنند. این حق مردم ایرانه که سعادتمند زندگی کنند.»

این جملات با کد اغتشاش در خوزستان خیلی زود به تیتر اول رسانه‌های فارسی‌زبان ضدانقلاب در خارج و یک روزنامه اصلاح‌طلب بدل می‌شود! در این ماجرا کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حتی به خود زحمت نداده است که با دعوت از بازیکن استقلال استدلال و نیز ادله او برای ایجاد اغتشاش در شهر اهواز را مورد بررسی قرار دهد!

پشت پرده یک ماجرای چریکی در مستطیل سبز/  اسم رمز اغتشاش در خوزستان چگونه اعلام شد؟

پشت پرده یک ماجرای چریکی در مستطیل سبز/  اسم رمز اغتشاش در خوزستان چگونه اعلام شد؟

پشت پرده یک ماجرای چریکی در مستطیل سبز/  اسم رمز اغتشاش در خوزستان چگونه اعلام شد؟

پشت پرده یک ماجرای چریکی در مستطیل سبز/  اسم رمز اغتشاش در خوزستان چگونه اعلام شد؟

آن‌هایی که وریا غفوری کاپیتان استقلال را خیلی خوب می‌شناسند معتقدند که وریا نه یک مبارز سیاسی که بیشتر فردی با ویژگی‌های اخلاقی خاص است که سعی دارد تنها خود را مطرح کند.

غفوری در ۳۴ سالگی در انتهای دوران فوتبالی خود روزهای سختی را تحمل کرده است؛ او در این فصل تنها ۶ بازی را فیکس (ثابت) بازی کرده و خوب می‌داند که اگر فشار کانال‌های هواداری و حمایت رسانه‌های ضدانقلاب را از دست بدهد؛ در سال آینده به‌صورت طبیعی قرارداد او با باشگاه استقلال تمدید نشده و او موقعیت قراردادهای نجومی و سنگین را از دست خواهد داد؛ ازاین‌رو سعی دارد با گرفتن مواضع آوانگارد و چپ‌گرایانه خودش را به تیم استقلال در سال آینده تحمیل کرده و حداقل تا مرز ۳۷ سالگی با یک قرارداد چند ده‌میلیاردی در باشگاه ماندگار شود.

 گفته می‌شود که یک دلال فوتبالی که پیش از این در ماجرای تحریم ورزش ایران نقش اساسی داشته و مدتی قیل به یک کشور اروپایی متواری شده است، نقش ویژه‌ای در آموزش به برخی بازیکنان داشته و خط مشی سیاسی آنها را تعیین می‌کند. 

پشت پرده یک ماجرای چریکی در مستطیل سبز/  اسم رمز اغتشاش در خوزستان چگونه اعلام شد؟

پشت پرده یک ماجرای چریکی در مستطیل سبز/  اسم رمز اغتشاش در خوزستان چگونه اعلام شد؟

روایت است که در جمع‌های خصوصی خودش را با جهان‌پهلوان تختی مقایسه کرده و در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی علی دایی را الگوی خود می‌داند!

کاپیتان استقلال البته فراموش کرده است که تختی به خاطر مردمی بودن و حراج کردن تمام دارایی‌های خود زیر پای مردم معروف شد و محبوب ماند. اما وریا غفوری که در یک برج لاکچری در یکی از گران‌قیمت‌ترین محله‌های تهران زندگی می‌کند؛ فردی که هزینه‌های زندگی او (ازجمله باشگاه خصوصی ، پزشک مشاور و تغذیه‌اش) در ماه برابر حقوق چند صد نفر در روز است تا چه حدی می‌تواند الگوی «زیست سیاسی» برای کلوپ‌های هواداری باشد؟ این سوال پاسخ‌هایی دارد که به زودی به آن پاسخ خواهیم داد.

 در روزهایی که حتی هوادار باشگاه استقلال برای رفتن به ورزشگاه و دیدن یک بازی فوتبال با مشکلات فراوان روبرو است، برخی فرصت‌طلبان از احساسات پاک آن‌ها سو استفاده کرده تا جیب‌های خود و ایجنت های دلال در فوتبال را پرکنند؛ همه آنچه در زمین فوتبال و حاشیه آن می‌بینید، نزدیک به واقعیت نیست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 190
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    غربگداها و منافقین کوردل میخواهند با پناهنده شدن و بازی فوتبال انتقام بگیرند باید همه را ممنوعالخروج کرد و بازی فوتبال هم تعطیل کرد تا دشمن سو استفاده نکند.
    • مخم مخم IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      38 19
      بله شدیییییدا موافقمممممممممم کلا باید ورزش رو هم تعطییییییل کرد چیه قرتی بازی؟
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      63 38
      این یارو غفوری باید پاسخگوی عملکرد خودش باشه به اندازه چند هزار ایرانی بیت المال مصرف کرده تا الان کدام جام و کاپ قهرمانی حتی در اسیا برای ایران اورده ؟ ایا شرمنده نمیشه و خجالت نمیکشه که اینقدر خورده و هیچ ثمری نداشته ؟ او را همین امروز ریس اداره یک شهر معمولی کنید تا افتضاح عملکرد او را مثل فوتبال ببینید تا دهان پرگویش بسته شود
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      23 13
      اشرافیت رانتی حرامخوار از قبیل کارگزاران و سازندگی و سرباز های ورزشی و هنرپیشگی انها مثل غفوری و کریمی و علیدوستی فهمیده اند با حذف دلار جهانگیری بساط غارت اموال مردم توسط انها در خطر جدی قرار گرفته لذا به اب و اتش میزنند چه بسا بتوانند 88 یا 98 تی درست کنند و ارتزاق انگلی شان را ادامه دهند
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      45 34
      وریای وطن فروش خائن حروم خور سوء استفاده گر از بیت المال
    • بختیاری IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      25 13
      زلنسکی هم دلقکی بود برای پیشبرد اهداف کدخدا با قربانی کردن مردم اکراین،خیلی عجیبه این تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــازه بـــــــــــــــــــــه دوران رســــــــــــــــیــــده که بعید میدونم سواد درست حسابی هم داشته باشه که اگر داشت از سرنوشت افرادی که میگفتند با روحانی تا 1400 درس میگرفت که باعث بدبختی ملت شدند و بعداز نابودی مملکت خفه خون گرفتند.چرا؟؟؟؟؟چون قطعا پول گرفتند برای آلت دست شدن وافراد سودجوی سیاسی عاشق همچین تازه به دوران رسیده های بـــــــــــــــــــــیـــــــســــــــــــواد ی هستند برای پیشبرد اهداف خود ودشمنان ملت ،وهمچنان مردم کسانی هستند که ضربه خواهند خورد.آقایان آلت دست بی شک تاابد مــــــــــــــــــــــــــنــــــفـــــــور ملت خواهید بود.این مقایسه بین یک پول پرست با پهلوان تختی شبیه تمرین سان دیدن ربع پهلوی در اتاق خواب خود و آرزوهای مـــــــــــــــــــــــلــــعـــــون بدرک رفته نیما زم برای گرفتن مسئولیت صداوسیما هست!!!! شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعـــبــــان بـــــــــــــــــــــــــــــــــی مــــــــــــــــــــخ بــــــــــــــــــــــــرازنـــــــــــــده تــــــــــــــــــــر هـــــــــــــــــــــــست!!!
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      22 14
      وقتی بچه ها در آپارتمان زندگی می کند و در محله هم زمین بازی نیست و امثال خوریا بیت المال را می خورند و اروغ می زنن نتیجه همین میشه .
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      25 21
      من قبلاً از باشگاه استقلال خوشم می آمد! البته نه این که مقدسش بدانم! اما از زمانی که وریا غفوری در این باشگاه عضو شده است تنفر جای آن علاقه را گرفته است! شاید اگر روزی این باشگاه از چنین جرثومه هایی منزه شود باز هم علاقه ام تجدید شود!
    • UA ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      29 11
      از سردار آجرلو تقاضا مندیم جلوی یاوه گویی ها و شومن بازی های ریاکاری به نام غفوری را بگیرد آقای وریا تا به حال چقدر از آن درآمد مفت و مجانی ده ها میلیاردی خود را صرف امور فقرا کرده اید که این گونه ریا کاری می کنید
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      10 3
      قیمت برنج خارجی
    • رسول واحد IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      21 10
      اقای وریا کاپیتان استقلال یا همون تیم تاج اگه عرضه داره از درامد میلیاردیش هر ماه بره کمک کنه به فقرا
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      12 4
      بنده سالهاست و از دوران کودکی طرفدار سرسخت استقلال م حدود 30 سال ولی کاش غفوری بازیکن استقلال نبود
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      2 1
      داری تعارف میکنی !!!؟ کاری دیگه داری بگو بگم انجام بدن برات عزیزم!!!
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      7 4
      این یارو خودش احتمالا از کومله های تجزیه طلب هست و منتظر فرصت هست به کشور ضربه بزنه.
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      15 1
      ای خاک تو هیکل این فوتبالی که داریم . سر تا پاش فقط فساد و بخوربخوره و بس
    • خسرو پارسا IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      1 5
      استقلال فردا بازی دارد و روز جمعه چشن قهرمانی می گیرد.....
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    66 32
    مشرق امروز قرار نیست چیزی گرون بشه؟؟
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      10 6
      جون آدم ها
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      25 27
      اگه جماعت اصلاح طلب با همکاری بعضی سلبریتی ها اجازه بدن، مشکل گرونی رو ریشه ای میشه حل کرد. ایجاد هزینه برای تغییرات اساسی روش کار این جماعته. کاموای گره خورده رو با صبر و از راهش باید باز کرد. نه اینکه یک سرش رو بکشی و کاموا رو خرب کنی
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      25 19
      چند تا از سرویس بهداشتی های کمپو از صبح تا حالا شستی؟
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      37 17
      نه اینکه تو هشت سال اعتدال هیچی گرون نشد؟
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      14 13
      مغرب پرست نه فقط قراره کاسه لیس های تازه به دوران رسیده .... رسوا بشن و امثال تو هم ز.... بکشی
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      17 13
      سوختی مزدور؟
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      14 4
      ایمان ادمها گران است والا تن عریان و بی شرفی و بی ناموسی تا بخوای ارزان شده
    • بختیاری IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      6 6
      خیر ظاهرا فقط وطن فروشی برای کدخدا رایگان شده
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      3 1
      مواد شوینده
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    36 37
    ورزشکاران این روزه ها با دشمن هم صدا شده اند. باید آن ها را بیکار و تیم های انقلابی را جایگزین کرد.
    • شاگرد IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      23 12
      تعدادی از اونها و نه همه شون
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      12 0
      از اولش و بنایدش هم همین بودن(به غیر از موارد استثناء) . ورزش برای کار و زندگیه! نه ورزش برای ورزش! مثل اینکه کسی با خوردن غذا پول در بیاره!...
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      6 0
      تیم‌های انقلابی وظایف مهمتری از ورزش لاکچری، پرفساد و بازیچه استکبار دارند. انقلابیون واقعی با کمترین حقوق و امکانات سنگ زیرین آسیاب هستند
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      4 0
      یه چیزی نوشتی که آدم نه میتونه مثبت بده نه منفی درسته که برخی از افراد معروف آلت دست دشمنان ایران شدن ولی جمع بست همه کار درستی نیست.
    • روح اله IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      0 0
      نه اتفاقا باید به اینها آگاهی اد شاید یه روزی بفهمند
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      3 0
      ریالی راضی نیستیم به این فوتبالیست ها بدن چه برسه به میلیاد تا وقتی خصوصی بشن باشگاها و مالک باشگاه هرچی دلش خواست بده
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    16 21
    از دولت انقلابی میخواهیم در انتخاب ورزشکاران حساسیت بیشتر به خرج دهد و حداقل کلاس های عقیدتی برایشان برگزار کند تا گمراه نشوند.
    • متین IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      0 0
      خخخخ یخورده فکر کن ببین چی میگی عزیز دل مگر انقلاب ورزشکار انتخاب می کنه ؟؟
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    24 21
    ورزش های زورخانه ایی بهتر از فوتبال است. فوتبال سمبل های غربی دارد.
  • بهزاد IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    39 38
    خداییش توی ده یازده سال گذشته که مخاطبتون بودم چرت تر از این مقالتون ندیدم
    • بهزاد IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      12 4
      والا نه حرف بدی زدم نه چیزی جز واقعیت گفتم یا همش منتشر میکردی یا هیچ اینجوری به خودتون توهین میکنین ما مردم همین سرزمینیم و همینجا هم خاک میشیم اما این شکل کارکرد شما کم از مسویلین خائن به این خاک و دین نیست
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      1 1
      باشه
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      4 1
      واقعیت تلخه
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    23 15
    باید ریشه های فکری و ارتباطی این بازیکنان بررسی شود
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    22 7
    کاری ندارخ پول یا مفتی که دولت میریزه تو حلق فوتبال قطع بشع مثل خارج حساب رسی مالیاتی بشه انوقت قیافه این دوزاری های تازه به دوران رسیده دیدن داره مقصر خود نظامه همه جوره کوتاه میاد در مقابل اینا و کمک میکنه اینا هارتر میشن
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    46 31
    هر کسی که منتقد بود باید انگ چسبیدن به بیگانه رو بهش زد؟
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      23 12
      انتقاد باید مبنا داشته باشه و با شواهد میدانی واقعی پشتیبانی بشه. شخص منتقد باید ضمن دلیل اوردن برای نقدش برای اون مشکل یا راهکار داشته باشه یا راهکار رو از متخصصین امر طلب کنه. حرف اعتراضی که این ویژگی ها رو نداشته باشه از دایره انتقاد خارجه و صرفا برای متشنج کردن فضای رسانه ای و اجتماعی زده میشه.
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      8 6
      انتقاد راه و روش مشخصی داره. نیش و کنایه هایی که هدف اصلیش ایجاد هزینه و شورش است و نیز سرپوش گذاشتن به ضعف خود، انتقاد نیست. وگرنه بیعرضه ترین آدم ها و گناه کارترین آدم ها میشن منتقدترین آدم ها. فتنه 88 با اون همه گندکاری و دروغ و اون همه هزینه تراشی برای نظام رو انجام دادند. هنوز که هنوزه سر موضع دروغ خودشون هستند و طلبکار. اینها دیگر نقد نیست. فرار رو به جلو است برای سرپوش گذاشتن روی ضعف ها.
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      4 1
      از چیزی انتقاد کنی که خودت داری از اون استفاده میکنی؟ یکی ازانتقادات جدی همین ریختن پول بیت المال به دهن بازیکنان است
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    47 28
    بوی سوختن میاد
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      13 20
      وریا غفوری تلاش کرده فوتبالیست شده و به یه جایگاهی رسیده.. (این درست) اما خوب نیست نون و نمک این مملکت رو بخوری و کاسه داغ تر از آش بشی واسه رسانه های ضد ایرانی.. این آقا بیشتر الگوی مخالفین و ضد انقلاب هستن تا مردم
    • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      5 3
      ۱۲:۲۶ - اشتباهی منفی زدم +++++++++++++++++++++++
  • رضا IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 1
    بیش از همه ، متولیان فرهنگی جامعه ( در رسانه ها و خانه ها) باید مراقب باشند که ذائقة مردم را به موقع شناسائی کنند و پیشگیری... قرار نیست همه طلا فروش باشند و عیار سنج... این ندانم کاری ها را به پای مردم و جوانان هیجان زده نزنید!
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    23 13
    اینها شومنند. پولدوستهای عاشق شهرت. تهش پوچند و وابسته به جبهه باطل. اگر مرد بودند لااقل یک کلمه در مورد شهدا میگفتند.
  • طاهر IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    43 27
    خدا رو شکر نه اختلاس کرده نه دزدي و نه فرار مالياتي، هرچي داره و گرفته طبقه قراردادهاي رسمي و معتبر - اين چيزاي که گفتين فقط براي خراب کردن يه ورزشکار مردميه و همه اينو ميدونن همه
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      17 18
      وقتی تو تلویزیون اعتراف کرد از کی پول گرفته متوجه میشی.
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      17 7
      فراموش کردید که سرخابی ها پایتخت دولتی هستند؟ بستن قراداد های نجومی با فشار رسانه ای "اختلاس نوین" هست علی الخصوص اینکه بعد از بستن این قرا داد های نجومی با یک زندگی لاکچری ژست آوانگارد هم بگیری! دقیقا مثل علی کریمی ووریا غفوری هم فیکه و پهلوان پنبه هست
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    29 12
    رفتین چی و به چی وصل کردین که تهش بنویسین وریا غفوری اشتباه میگه
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      2 0
      بعله آقا ! این بنده خدا وریا میگه در کنار مردمه . چرا وصلش میکنید به این که خودش میلیاردها تومن از جیب مردم به واسطه اسپانسر تخلیه میکنه ؟ آخه چه ربطی داره؟
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    12 12
    ای کاش به اینم اشاره میکردین ایشون تو دد فصل سه بار قهر کرده و تمرین تیمشو ول کرده.جالب اینجا است که دو دوره محمود فکری وسط فصل تیمو ول کرد تا قرارادادش وسط فصل چهارده میلیارد بشه.بعد همچین موجودی که برای بیت المال کیسه دوخته مدعی مردم شده.
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    12 12
    متاسفم برای جماعتی که دنباله رو چنین افرادی هستند. حتی اگر نقد هم دارید از مسیرش پیش بروید. این جماعت خودخواه فقط و فقط به فکر منافع خودشان هستند. اینها در بهترین حالت به ریش شما میخندند. مخصوصا این یکی که فرد خشن و مریضی است و هر کاری ازش بر میاد.
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    10 7
    یا صاحب الزمان امان از مال حرام که بالاخره کار خودشو میکنه
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    32 13
    در تمام این سالها دنبال جاسوس بودیم و اینا رو ندیدیم که براشون از بیت المال خرج میکنیم و مار تو آستین بزرگ میکنیم
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      15 9
      غربگداها جاسوس هستند که باید دولت انقلابی حسابشان را برسد . انقلاب واقعی و اسلام حقیقی پیاده شود.
    • علی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      7 11
      متاسفانه کار شما حول دادن منتقدین به سمت دشمنی ه! خدایی کمی با خودت و خدای خودت بشین و قضاوت کن چی ساختین برای مردم! همش حسرت یه لگن چینی 80 میلیونی با نرخ دلار 30 هزار تومنی میدهید یک میلیارد!!!!!!!!!!!!!!! مشت نمونه خرورا!
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      1 0
      من با ۱۰:۵۵ موافقم . اتفاقا بس که در دولت قبل فضا برای فرصت طلبها و سوءاستفاده چیها باز بوده و اغماض و چشم پوشی شده ، معضلات و نابسامانی ها شدت گرفته
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 10
    خیلی بهشون فشار اومده و عقده های جمع شده داره رو میشه
  • سوسان IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    10 5
    بیت المالی که دزدها و راهزنها افتادند به جان ملت خودشون هم مدعی هستند آب که سر بالا بره قورباغه چه چه میزنه
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    13 5
    این ها را هم به خسارات دوران ظریف و روحانی مچکریم اضافه کنید.
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      9 3
      دقیقا اونا هارشون کردن اینا رو
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    15 15
    متاسفم برای وریا. خیلی دوسش داشتم ولی اینبار از چشمم افتاد
  • GB ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    4 1
    اعتراضات امروز سیستماتیک نیست.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    13 5
    اینها آویزون این و اون نباشن کسی براشون تره هم خورد نمی کنه
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    11 6
    وقتی متعهدین مملکت کمترین درآمد را در سطح جامعه انقلابی دارد و این بیسوادان از خود راضی بیشترین ثروت را از مالیات همین مردم چپاول میکنند آخرش میشه همین افتضاح ...خود کرده را تدبیر نیست
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    13 12
    وریای نفهم نفهمی کرده. البته بیشتر باید گفت جو گیر شده. چون تحلیل و سواد تحلیل اوضاع رو نداره
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      13 0
      باید در کلاس های استاد رایفی پور ثبت نام میکرد.
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      5 6
      جوگیر و پول گیرشده رودل کرده
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      1 1
      جو گیر یا جو و گندم گیر؟؟؟
  • BE ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    14 9
    کاش یکی از همینا میگفتن روحانی چرا اینقد همه چیز گرون شده،
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      8 7
      رییسی هفت هزار صفحه برنامه اقتصادی دارد و گفت سالی یک میلیون مسکن خواهد ساخت.....
  • ابوالفضل IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    6 8
    دوستش دارن
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    10 12
    جالبه مردم کوچکترین محلی بهشون نذاشتن، اینا پیش مردم دیگه ارزشی ندارن
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      7 4
      مردم درگیر ثبت نام یارنه هستن فعلا فرصت ندارن.
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 6
    واقعا حیف نیست کسی در مسائل سیاسی و اجتماعی بخواهد از این شخص وریا غفوری بیسواد تاثیر بپذیرد
  • منم IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    13 19
    باور کنید این مقاله رو یک پرسپولیسی حسود نوشته :)))
    • آرش IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      6 4
      خیلـــــــــــــــــــــــــــــــی شــــــــــــــــــــــــــــــووووووووتی.....!!!!!
  • NL ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    10 2
    اگه از سر دلسوزی یا نداری یا هر مسئله ای که اذیتت میکنه صدات درآد یا منافقی یا غرب زده یا نفهم؟؟؟
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      0 0
      این همه افراد انتقاد می کنن کسی چیزی بهشون گفته ؟ البته منتقد باید گفتار و رفتارش را کنترل کنه شبیه دشمن نشه
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    4 9
    من وریا غفوری رو فردی با رگه های تعصبات ناسیونالیسم میبینم
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    10 8
    تختی از بیت المال نمی خورد اما *خوریا * مثل خوره به جان بیت المال افتاده است
  • حمید ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 11
    من یک استقلالی دواتیشه هستم.ولی دیگه از این وریا داره حالم بهم میخوره.همه ما مشگل اقتصادی داریم.ولی باج به دشمن نمیدهیم.این مردک همیشه در فضای رسانه ایی با دشمن ایران همراهی میکنه.امثال این مردک با سوءاستفاده از احساسات ورزشی جوانان دنبال اهداف سیاسی میگردند.زررررشک
  • مهدی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    9 7
    آقای ووریا غفوری یک وقت از این پست عصبانی نشی ها! ما مردم ایران با اینکه رقم قراردادهات رو می دونیم و خودمونم غرق در مشکلات هستیم همچنان شما سلبریتی های بیسواد را می پرستیم و در اسکل بودن خودمان پایداریم. شما خیالت راحت!!!
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    12 7
    کوردلانه و ناجوانمردانه به هر کسی که مخالف تون باشه حمله میکنید ! این آقا فوتبالیسته و منبع درآمدش مشخصه !
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      3 6
      دوست عزيز درست ميگيد كاملاً ، اين بدبخت ها روش شون از اول انقلاب تا الآن همين بوده ، وقتى نميتونند به مخالفين و يا منتقدين شون جواب منطقى بدن شروع به جفتك پرونى و مفت گوئى ميكنند ، متاسفم براى اين مردم كه رسانه هاشون اينه .
    • غریبه IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      5 5
      کوردل کسیکه واقعیت رو میبینه و چشماش رو میبنده !!؟ میشه بگی منبع درآمد وریا غفوری غیر از بیت المال که از خزانه همین نظام و مملکت بوده از کجا بوده !!!!؟ نکنه بعد از تمرین توی مترو دست فروشی میکنه!!؟ حالا اگه کوردل نیستس جواب بده!!؟
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    3 2
    پس باید یه دست مریزاد به مجیدی گفت که جلوی غفوری وایستاد حتی با فشار رسانه ها که میگفتند فرهاد قول جام داده به غفوری ولی حالا به دلایل انظباطی اونو روی نیمکت نشونده
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 6
    دهها میلیاردی که به امثال غفوری اَشغال صرف میشه واخرش هم عامل شورش میشه خرج کشتی گیرها وورزشهای انفرادی کنند تابامدالهای ارزنده هم کشورراسربلند کنند وهم تختی هاپرورش داده شود
  • محمد IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 10
    خیلی آدم نامردی هست این وریا باید جدا باهاش برخورد بشه مشرق لطفا پیگیری کن
  • عبدالشهید IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    3 8
    وریا غفوری یک کمونیست است
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      1 0
      کمونیست ها که رفیقشن
  • معلم IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    4 5
    فردا گفتند این شبهه فوتبالیست با سفارت عربستان و تکفیری های سیستان و کردستان در ارتباط بود تعجب نکنید و حرف منم یادتون باشه.مرسی
  • تاج پادشاهی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 1
    کاپیتان تیم تاج
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    4 10
    استقلالی هستم ولی از این یارو متنفرم
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    5 11
    خاک تو سر استقلالی ها. به جای اینکه پول بدید به یه بازیکن بدرد نخور میتونید چندتا بازیکن جوون خوب بگیرید. اگه یکی مثل غفوری تو پرسپولیس بود ما هوادرا پرش میدادیم.
  • ناصر ناصرى IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    3 6
    بعد از سالها تبم استقلال به مقام قهرمانى رسيد البته كه رقيب از اين قهرمانى با اين اقتدار ناراحت است و ميليونها هوادار تيم خوشحال از اين قهرمانى هستند ، متاسفانه يك بازيكنى كه در طول اين فصل و اين قهرمانى كمترين نقش را داشته با سوءاستفاده از اين موقعيت خواسته با زدن حرفهايى كه اساساً در حد و اندازه آن نيست دست به فتنه انگيزى بزند نميداند كه اگر هم مردم و جوانان اينها را دوست دارند در همان مستطيل سبز است والا امثال او حقى ندارند حرفى بزنند كه با اعتقادات آنها مغايرت داشته باشد امثال وريا يا هر كس ديگرى از اين سنخ بايد بدانند همان جوانان و مردمى كه استقلال با پرسپوليس را دوست دارند بيش از آن نظام و انقلابشان را دوست دارند ، پس خوب است امثال او اندازه خود را بدانند قهرمانى پاك استقلال هم مبارك هواداران باشد
  • محمدایوب IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 6
    اجرلو کجای کاری مرد تو باشگاه تو این وطن فروش جولان میده این وریا چند سالشه
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    6 5
    چرا گیر دادید به پوریا احسان علیخانی و مدیری و رامبد و ؟..... میلیاردی میگیرند بابت شکلک در آوردن وریا بچه بسیار خوبیه عمده پولش را به فقرا میدهد
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      2 3
      پوریا نه وریا، وریا فاقد الفبای پهلوانی است و حرف پ رو نداره
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      3 2
      همشون یکی هستن.! از درون توهی.
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 1
    چرا پس نمیگیرینش چرا اعدام نمیشه ؟!
  • یک دلسوز IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 6
    یکی از دست آوردهای جمهوری اسلامی انقلاب فرهنگی بود که با روی کار آمدن دولت مدعی اصلاحات نفوذ جریان سرمایه داری به انحراف رفت .!
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    3 4
    البته مقصر اصلی نظام جمهوری اسلامیه که اجازه جولان به افرادی مانند وریا غفور و امثالهم میدهد و شرایط مالی آنها هر سال در حال پیشرفت است و از طرفی نسبت به طرفداران و حامیان خود از نظر اقتصادی بی توجه است. و نتیجه آن همین میشود که طرفداران نظام هر سال منزوی شده و مخالفین هر ساله گستاخ تر
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    6 2
    آیا این همه فساد و فحشاء در فوتبال کافی نیست؟! چقدر نوجوان ها که بخاطره همین فوتبال و حواشی ان منحرف شدن و از بین رفتن! و چقدر وقت از کشور گرفته شده! باور کنید،این ورزشکاران(!) هیچ اعتقادی به هیچ چیزی ندارن!
  • مانا IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    2 6
    این اقا یک پول پرست حرفه ای هست که فقط فکر خودش هست پس توقعی ازش نیست اما از ادم ها که بدون فکر دنبالش افتاده اند در تعجبم این اقا خودش یک مستبد زورگو هست که هم تیمی هایش ازش میترسند بعد این اقا ادعای چی داره وای به حال ما که اینها به جایی برسند که صد پله بدتر از داعش هستند
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    4 6
    حرامخور خائن
  • ایمان IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    5 3
    حرف دل همه مردم رو میزنه دمش گرم فوتبالیسته و وضعش خوبه مثله همه دنیا نوش جونش از نظر شما همه باید بدبخت باشن
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      3 4
      از جیب خودت خرج کن، ملت راضی نیستن بیت المال بره تو جیب اینا، اونم با این حجم و بی نتیجه6336
  • محمدایوب IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 3
    در خبرها خوندم که مربیان پایه فوتبال با بچه ها چه کارها که نمی‌کنند
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    5 4
    بابا دستگاههای نظارتی و اطلاعاتی ورود کنن و این جوجه رو جمعش کنن زیادی حرف میزنه
    • DE ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      4 3
      کاملاً درست گفتی . موافقم .
  • وطن پرست IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    2 3
    مشرق این دست آویز
  • وطن دوست IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    5 5
    اولا متاسفام برای سایت مشرق وکسانی که نظر دادن.
  • مهرداد IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 3
    میبینم که وریا غفوری بد جوری شده خار
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    4 3
    مشرق .....زورتو زدی ؟ تمام شد ؟
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    4 3
    وای به روزی که گدا معتبر شود
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    4 5
    در سایه امنیت و پول بیت المال ......... حالا نمک می خورند و نمک دان می شکنند
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    4 6
    به اندازه بند کفش وریا هم نیست.
  • محمدصالح چگینی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    4 6
    هر قدر پول میگیره حرامش باشه. من تا حالا از سنندجیها نمک خوردن و نمکدون شکستن ندیده بودم.در وریا دیدم
    • طاهر IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      1 2
      آقای چگینی- آقای غفوری هم مثل سایر فوتبال لیست ها بر طبق قوانین و مقررات این کشور و مطابق ایین نامه باشگاه ها قرارداد رسمی سالانه منعقد کرده و پول مازاد بر قرارداد نگرفته نمی دانم چرا هم وطنا از گرفتن حق فوتبال لیست ها زورشان می آید و هزاران تهمت و اتهام نصیب اقای غفوری می کنند هر کی انتقاد کنه نمک نشناسه - مگر از چه رانتی استفاده - ثروت اکثر فوتبال لیست ها حاصل تلاش خودشان است - اگر مشکلی در گرفتن پول زیاد توسط آنان است مشکل قوانین کشور و نهاد های نظارتی است نه فوتبالیستها - من هم معتقدم دریافتی فوتبالیستها نسبت به درآمد سایر اقشار نجومی و زیاده ولی مشکل از جایی دیگه است - خودتان شاهدین با این قوانین فشل دولتی یک باشگاهی با زد و بند و دلالی یک بازیکن خارجی اکثرا بدرد نخور جذی می کنند علاوه بر پول قراردا کلی جریمه و مشکلات حقوقی هم گریبان گیر کشور میشه- پس مشکل مردم گرفتن پول نیست - مشکل انتقاد از وضع اقتصادی کشور است
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 1
    خدا رو شکر که همه ی اختلاس گرها
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    3 0
    مشرق و فارس و روزنامه جوان
  • DE ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    2 3
    وریا غفوری گل آلود
  • مریم IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    5 2
    درود بر شرافتت آقای نویسنده. تو رو خدا این منافقین رو روسیاه کنید که انقد ژست مردمی بودن نگیرند. بگو کم از بیت المال خوردی؟؟؟ همه شون سرشون تو آخور دشمنه نه دلسوز ملت!
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    4 0
    سطح تحصیلات این چیه؟
  • DE ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    3 1
    اگر یک ورزشکار یا سلبریتی یک حرفی بزنه و این حرف مورد استقبال رسانه های ضد ایرانی قرار بگیره و چندین روز هم تیتر این رسانه ها بشه ، این شخص خائن و وطنفروشه . دستگاه های قضایی و امنیتی باید حتماً با چنین افرادی برخورد کنند . در همین آلمان اگر یک سلبریتی بر علیه سیاستهای کلان حکومت موضع گیری و تبلیغات کنه بلافاصله برکنار و تمام قراردادهاش رو لغو میکنند .
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 3
    فقط حواسمون باشه تهمت نزنیم
  • میثم IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 0
    14 میلیارد برای دو سال ، میشه ماهی 538 میلیون ..... تو به فکر مردمی ؟ کارگر داره ماهی 5700 میگیره .... اگه مردی اگه مردی بیا پول 1 ماه رو بده به مردم مستحق ..... فقط حرف فقط حرف
  • آشنا IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    6 3
    من نمیدونم اگه این نظام وامنیتش نبود الان امثال وریا غفوری هنوز توی روستای نگل کردستان داشتن چکار میکردن !!!!!؟
    • طاهر IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      3 20
      چرا چرت مي گين - انگار تو دنيا فقط ايران امنيت داره - اکثر جاهاي دنيا مردم علاوه بر امنيت - از رفاه و ازادي نسبي و هزاران امتياز ديگر بر خوردارند
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      2 1
      خدا رو شکر امنیت داریم
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      2 1
      این امنیت بی نظیر در این منطقه پرمخاطره به بهای خون قهرمانان گمنامی بدست میاد که از امثال توی ناسپاس بمراتب برای زندگی لایقترند
    • به طاهر US ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      3 1
      شنیدن کی بود مانند دیدن؟ آواز دهل شنیدن از دور خوش است. مردم ایران اصلا نمی فهمند در چه آسایشی دارند زندگی می کنند. بدون کار زیاد بهتر از همه مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی زندگی می کنند. آزادانه و بدون ترس در همه چیز و همه جا اظهار نظر می کنند. در اروپا فقط در برهنگی و فجشا و اهانت به خداپرستی آزادی هست و لاغیر.
  • حمید IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    2 5
    دوباره یکی انتقاد کرد
    • مرصاد IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      2 1
      بستگی داره اون یکی کی باشه و از پول کجا خورده باشه و زیر سایه امنیت کدوم نظام از کدوم نظام انتقاد کنه و با دشمنان کدوم ملت و کشور رفیق باشه آآآآرره داداش
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 8
    تختی کیه الکی بزرگش کردید تختی تختی نکنید
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      4 0
      قطعا از شما بهتر بوده
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      1 1
      تختی بابا تورو به تمام مقدسات اسم تختی رو با این جور آدمها به لجن نکشید !!؟ تختی !!!!!!!؟؟؟؟؟ بخدا کله ام داره میترکه !؟ کی این رو با تختی مقایسه کرده!!!!؟
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    6 4
    من خودم استقلالیم کاری هم به سیاست ندارم ولی غفوری ی قرون فوتبال بازی نمیکنه با فشار یه عده بازی میکنه اگر هم چیزی بگی فحش بارونت میکنن
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 1
    امثال تختی حسن یزدانی سیروس قایقران علی پروین علی دایی حمید استیلی وحید امیری مهدی طارمی کریم باقری حمیدسوریان قاسم رضایی عابدزاده کجا !!!!!!!!!؟ این کجا !!؟ اگه این اندازه سیدجلال جام آورده بود میخواست چی بگه !!؟ اگه اندازه سوریان مدال داشت میخواست چی بگه !!؟ اندازه علی دایی گل زده بود میخواست چی بگه!!؟ یکی نیست بگه حرف زدن بلند نیستی حرف نزدن که بلدی !!!!!
    • طاهر IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      1 0
      مهدی ترابی رو یادت رفت
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 1
    راستی یکی نیست به این نادان بگه چرا در دوران روحانی که براش خودت رو پر میدادی این اظهارات رو بیان نمی کردی!!!؟ درسته حافظه مردم ضعیفه ولی ما ها که یادمون نرفته شما ها با حمایت از روحانی چه بلایی سر مردم آوردین !!!!؟
  • SE ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 1
    شایعه شده تعداد زیادی از موجودات کهکشان راه شیری در چند ماه اخیر وارد استان خوزستان شده
  • عملیات مرصاد IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    2 0
    لشکر سایبری آل سعود ملعون و رباتهای منافقین ملعون چه دارن خودشون رو داد میدن تا مثلا بگن تعداد منفی ها درباره این خبر زیاده!؟ سلام فرمانده
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 1
    اون موقع که با فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی قرار گذاشته بودید جلوی سپاهان بازی نکنید تا فکری اخراج بشه یادته !!!!!!!!؟
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 2
    یارب روا مدارکه گدایان وحقیران معتبرشوند. با پول مردم و نظام چاق شده حالا جفتک میندازه
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 1
    ما استقلالی ها حالمون از این آدم بهم میخوره
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 5
    نوش جونش! شما کجاتون میسوزه دقیقا؟
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 0
    جناب وزیر ورزش تاکی یک مشت مفت خور باید حقوق نجومی بگیرند ودستشون توکیسه ملت باشد هردم از این باغ بری میرسد .حقوق ورزشکاران وکلا وزارت ورزش چقدرباید باشد
  • صادق IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 0
    ایاآقای غفوری ضد انقلاب وهمراهانش تحت تعقیب گرفته اند؟؟؟
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 5
    درود به شرفت غفوری
  • علی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    2 0
    با سلام احسن به شما،بسیار دقیق ودرست
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 5
    اصلا. اگر گفته خوزستان مشکل داره. دروغ گفته مگه.
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 2
    همه شما مثل همین
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    2 0
    تو نوک ناخن اقای تختی نمیتونی باشی
  • GB ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 6
    وریا غفوری حرف دل میلیونها ایرانی را زد.
    • US ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      3 1
      البته قبلش جیب همان میلیونها ایرانی را زد و برای خودش زندگی لاکچری درست کرد. حالا هی اشک تمساح بریزد.
    • میثم IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      3 0
      چند کلمه ای که این آقا لاکچری زد را برای دیگران بیان کنید. و بگوئید چه کسانی باور می کند که یک فرد لاکچری سوار بی درد در کنار مردم هست.
  • آجورلو IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    3 0
    کوفتشان شود. چرا پول مردم نیازمند به حلقوم این نامردها و وطن‌ستیزها و ملت‌ستیزها و غرب‌گرا ریخته می‌شود. بنده به عنوان یک ایرانی، ریالی راضی نیستم، به اینها داده شود. سردار سرافراز پراید داشته باشد و توسط خبیث‌ترین افراد به شهادت برسد، آن وقت این نامردها، دریافتی‌های نجومی داشته باشند، بدون این که کمترین خاصیتی برای جامعه داشته باشند.
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 0
    اخوی! همه‌ی اینائی که گفتین درست! اُکِی؟!!! اما چرا به ریشه‌ی موضوعات نمی‌پردازید؟!
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    2 1
    علی دایی هم همیشه نون رو به نرخ روز می خوره،گاهی خودش رو مومن اهل زیارت و حرم رفتن خودش رو نشون می ده گاهی واقعیت زندگی لاکچری خودش و خانواده رو به نمایش می گذاره،گاهی لازم باشه از وریا غفوری ها دفاع می کنه گاهی لازم باشه با مسئولین فالوده می خوره... اما یک چیز باید یادش باشه از فرصت و نردبانی که همین نظام براش فراهم کرد توانست استعداد خودش رو به نمایش بگذاره و بالا بره و ابتدا مورد تبلیغ و تشویق ارکان همین نظام که البته انتقاد لازم هم هست،قرار گرفت.
  • محمد IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 1
    ما که ریالی راضی نیستیم به این فوتبالیست ها بدن چه برسه به میلیاد تا وقتی خصوصی بشن باشگاها و مالک باشگاه هرچی دلش خواست بده ایناپول بیت المال هست مخصوصا به غفوری که زیاد به فکر مردم هست و دستش تو جیب بیت المال.
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    4 1
    هرچه زودتر از استقلال بره.
  • ایرانی DE ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    2 17
    درود به شرافت بزرگ مرد ایران
  • میثم IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    3 2
    امثال وریا ، رحمتی، علی دایی دلقک های بی سرو پایی هستند که در اختیار باند ثروت و مافیای قدرت هستند که در زمین دشمن بازی می کنند.
  • علی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    2 2
    متاسفانه شما هم دارین کورکورانه عمل میکنین.واقعا اگه شما افشاگری میکنین چرا راجع به دلال های شبکه ای و اختاپوسی ماشین که هرساله جون چند هزار نفر از عزیز های مارو میگیره مطلبی نمیذارین.چرا نمیگین الان کی و چرا نمیذارن واردات خودرو آزاد بشه.مثال یه سوزن به خود یه ......
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    اینو خیلی ها میدونن ولی فارسی نویسان در شبکه های اجتمائی اجازه بیان حقایق رو نمیدن
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    2 1
    از این وریا غفوری متنفرم نه بخاطر اینکه بازیکن کیسه هست بخاطر اینکه از بیت المال ده ها میلیارد ارتزاق می کنه و از همه طلبکاره، ای مردم گول این جماعت رو نخورید اینا فقط بفکر پول و منافع شخصی خودشون هستن
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 0
    دقت کردین اوباش اصلاح طلب به هر کی که ضد انقلاب هست میگن در کنار مردم؟؟؟ این نشون میده که خودشونم اینکاره ان و خودشون خودشونو رسوا میکنن و پرده از چهره تزویرشون بر میدارن
  • حقیقت گو IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    2 2
    مسئله مضحک و خنده دار در طرز فکر طرفداران مشرق در این است که خیال می کنند دولت هر سال صدها میلیارد تومان از بودجه عمومی را در حلقوم این دو باشگاه سرخابی می ریزد درحالیکه دولت نه تنها چیزی به دو تیم استقلال و پرسپولیس بذل و بخشش نمی کند بلکه خیلی بیشتر از آنچه می دهد به آنها بدهکار است،و در واقع این دو تیم چیزی به بیت المال بدهکار نیستند که هیچ ، بلکه کلی هم طلبکارند،
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      1 0
      مسئله مضحک و خنده دار در طرز فکر بعضی این است که نمی دانند دریافت دستمزد باید عادلانه باشد و بی عدالتی تبعات شدید اجتماعی دارد. دیگر مسئله خنده دار این است که نمی دانند هر منبع پرداختی را که دنبال کنی، در آخر سر از جیب مردم درمی آوری و بالاخره مسئله بسیار مضحک و خنده دار در طرز فکر آنها این است که خیال می کنند کشور و بیت المال بدهکار این باشگاههاست!!! بابت اینهمه خسارات فاجعه باری که به اخلاق، فرهنگ و بودجه عمومی وارد کرده اند!!!! بله با چنین طرز فکرهایی ست که بیت المال را می بلعند و روز به روز طلبکارتر هم می شوند
  • DE ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 1
    اگر عکس باب میل شما میزد واز مظلوم دفاع میکرد الان باید تمجید وتعریف میشد و حتی وپاداشت هم می گرفت کدام بازیکن در رده این بازیکن مبلغ کمتری دریافت کرده
  • DE ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 2
    دسترنج خودشه زحمت کشیده بارها مصدوم شده در گرما و سرما درباران و خاک پالودگی دویده حسود هرگز نیاسود خیلی ها بیشتر اینها دارند با اختلاس و رانتخواری ولی کسی صداش در نمیاد
  • DE ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 1
    یکی نوشته نه قهرمانی آورده اول که باشگاه باید قهرمان بشه نه یک فرد دوم مگر کدام باشگاه بغیر از استقلال توانسته آبروی ایران باشه در آسیا
  • DE ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 0
    یه کم هم از چریکهای پرسپولیس بنویس مثل امیری .مثل ترابی.مثل رضایی،مثل گل ممد،مثل .وووو اگر غرض ومرضی نیست
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 1
    آب رو بریزن محل سوزش
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام.وریا‌غفوری،،،فرزند کیست؟
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    1 0
    برای حفظ شان مردم پولهای مفت اخذ کرده ازباشگاه استقلال راتقدیم مردم وازهمه امت بخاطر خبط کلامش عذرخواهی کند حساب حمایت کنندگان مولتی میلیاردیش باشد به روز حساب کاسه داغ ترازاش شده ها
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 1
    این فرد ایاقت پوشیدن لباس ابی وتیم ملی را ندارد الان به کمیته قضایی نیاز است نه انظباطی شعور ندارد
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    پس کی میخواهند سراغ سلبریتی ها و درپیتی ها بروند تا کی مردم باید اینها را تحمل کنند اگر نمی توانید بگذارید مردم تکلیف اینها را روشن کنند
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    پس کی میخواهند سراغ این سلبریتی ها و درپیتی ها بروند .تا کی باید مزخرفات اینها را تحمل کنیم اگر نمی توانید بگذارید مردم تکلیف اینها را مشخص کنند
  • رضا IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    1 0
    بیش از این نباید انتظار داشت
  • صالح IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    1 0
    خودم استقلالی هستم ولی میگم واقعا وقتی اینجور افرادبا این پولهای مفتی که از بیت المال میگیرن چطور باید اجازه داشته باشن اینجور حرفارو بزنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس