کد خبر 1378161
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
لپ تاپ

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ آنر مجیک‌بوک ۱۴ با سیستم‌عامل Magic OS و تراشه نسل دوازدهم اینتل رونمایی شد.

به گزارش مشرق، لپ‌تاپ آنر مجیک‌بوک ۱۴ که به‌تازگی رونمایی شد از پردازنده‌های نسل دوازدهمی Core i۵-۱۲۵۰۰H یا Core i۷-۱۲۶۵۰H اینتل بهره می‌برد؛ مدل Core i۵-۱۲۵۰۰H از چهار هسته پرقدرت و هشت هسته کم مصرف بهره می‌برد در حالی که مدل Core i۷-۱۲۶۵۰H از شش هسته پرقدرت و چهار هسته کم مصرف برخوردار است.

لپ‌تاپ جدید آنر دارای صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل است؛ پنل IPS این محصول دارای ۳۰۰ نیت روشنایی و نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ است. انرژی مورد نیاز مجیک‌بوک ۱۴ با استفاده از یک باتری ۷۵ وات ساعتی تأمین می‌شود و با استفاده از آداپتور ۱۰۰ وات نیز می‌توان باتری این محصول را تقریباً در ۸۰ دقیقه کاملاً شارژ کرد. محصول ذکر شده از یک درگاه USB ۳.۲ Gen ۱ Type-A، دو درگاه USB ۳.۲ Gen ۲ Type-C، یک درگاه فول سایز HDMI ۲.۰ و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد.

رونمایی از لپ‌تاپ آنر مجیک‌بوک ۱۴ +عکس

لپ‌تاپ آنر مجیک‌بوک ۱۴ به سیستم‌عامل Magic OS for Windows مجهز است و در چهار کانفینگ وارد بازار می‌شود؛ کانفینگ پایه دارای پردازنده Core i۵-۱۲۵۰۰H و ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR۵ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD است. سه کانفینگ دیگر نیز از همین مقدار رم و حافظه ذخیره‌سازی استفاده می‌کند؛ تفاوت آن‌ها پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی است.

لپ‌تاپ جدید آنر، طراحی ظاهری جالبی نیز دارد و محصولی باریک است؛ وزن این محصول به ۱.۵۴ کیلوگرم و ضخامت آن به ۱۵.۹ میلی‌متر می‌رسد. دکمه پاور این محصول نیز می‌تواند در نقش حسگر اثرانگشت نیز ظاهر شود. آنر از سیستم خنک‌کننده جدید در لپ‌تاپ خود استفاده می‌کند که شامل دو فن، دو لوله حرارتی و یک رادیاتور است.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس