کد خبر 1377972
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
صندلی

نشستن بر روی صندلی پوشیدنی به تقویت اسکلت بدن کمک می کند.

به گزارش مشرق، در سال ۲۰۱۴ بود که برای اولین بار در مورد صندلی پوشیدنی مناسب سلامت اسکلت بدن شنیدیم. این اسکلت پایین تنه که مانع راه رفتن نمی‌شود و هنگام قرار گرفتن در حالت نشسته از کاربر خود نیز حمایت می‌کند. اکنون یک مدل سبک تر و راحت تر آن طراحی شده است.

دستگاهی که اخیراً معرفی شده با نام مناسب Chairless Chair  چیر چیرلس _یعنی انگار بر روی صندلی نشسته اید اما محدودیت های صندلی برای شما وجود ندارد_توسط شرکت آلمانی نونی(noonee) ساخته شده است. این صندلی از یک دمپر متغیر برای تحمل وزن بدن کاربر استفاده می کند. کاربر به سادگی زانوهای خود را خم می کند تا خود را به سطحی که می خواهد بنشیند پایین بیاورد و سپس دمپر تنظیم میشود. در نهایت اسکلت بیرونی در آن پیکربندی قفل می‌شود و وزن خود را به سمت پاشنه‌های کفش‌هایشان هدایت می‌کند که به آن‌ها متصل است  همچنین به ران‌ها متصل می‌شود.

نونی  ادعا می کند که نشستن روی این دستگاه به تقویت عضلات پشت و ران کمک می کند.

از جمله پیشرفت های مدل جدید می توان به کاهش ۲۵ درصدی وزن (از ۷.۵ پوند/۳.۴ کیلوگرم) اشاره کرد. طراحی باریک تر و راحت تر؛ اتصالات کفش سبک تر، انعطاف پذیرتر و ایمن تر. بعلاوه افزایش دامنه ارتفاع کاربر ، می‌توان آن را به گونه‌ای تنظیم کرد که با قد ۱.۵ تا ۲ متر هم(۴ فوت، ۱۱ اینچ تا ۶ فوت، ۷ اینچ) متناسب باشد. Chairless Chair ۲.۰ در اواخر این ماه در نمایشگاه هن اور مس (Hannover Messe) رسماً رونمایی خواهد شد. در خصوص قیمت و در دسترس بودن هنوز مطلبی اعلام نشده است.

صندلی عجیب و پوشیدنی +عکس

صندلی عجیب و پوشیدنی +عکس

منبع : سایت نیو اطلس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    0 0
    خخخخ آدم چهارپا میشه دوتا پای سفید ، دوتا پای مشکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس