کد خبر 1377399
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
مادر امباپه: هم با رئال و هم پاری سن ژرمن توافق کرده‌ایم!

مادر ستاره‌ فرانسوی موضع عجیبی را درمورد آینده این بازیکن مطرح کرد.

به گزارش مشرق، مدت هاست که انتظار می‌رود کیلیان امباپه، ستاره تیم پاری سن ژرمن، تیم جدیدی را انتخاب کند تا به عنوان بازیکن آزاد با پول کلان، با رئال مادرید، قهرمان لالیگا پیوند بخورد.

چنین حرکتی باعث می‌شود که این بازیکن فرانسوی با هموطن خود کریم بنزما و وینیسیوس جونیور جادوگر لوس بلانکوس متحد شود تا مرگبارترین خط حمله در فوتبال جهان را تشکیل دهند. با این حال، در هفته‌های اخیر، گزارش‌هایی مبنی بر اقامت احتمالی در پاریس توسط بیش از یک رسانه منتشر شده است، که به سردرگمی گسترده در مورد جایی که امباپه به احتمال زیاد فصل آینده تجارت خود را انجام خواهد داد، به اوج خود رسید. 

در صحبت های روز جمعه، زمانی که موضوع آینده پسرش به مادر او مطرح شد، چندان تعجب آور نبود. و قابل توجه است که فایزا امباپه در ادامه فاش کرد که این بازیکن ۲۳ ساله با رئال مادرید و پاری سن ژرمن بر سر شرایط قرارداد تقریباً یکسانی به توافق رسیده است و او در نهایت تصمیم خواهد گرفت.

مادر امباپه گفت: «ما با رئال مادرید و پاری سن ژرمن توافق داریم. کیلیان اکنون تصمیم خواهد گرفت. دو پیشنهاد از پاری سن ژرمن و رئال مادرید تقریباً یکسان هستند. اکنون به کیلیان بستگی دارد، او تصمیم خواهد گرفت.»

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس