کد خبر 1377364
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
واکنش آیت‌الله علم‌الهدی به سرود سلام فرمانده

برگزاری ویژه برنامه سلام فرمانده در مشهد، بیانگر این واقعیت است که کودکان ما آینده سازان و سربازان امام زمان (عج) هستند.

به گزارش مشرق، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی گفت: بصیرت و مقاومت مردم مشهد و خراسان رضوی در برخورد با اصلاح طرح هدفمندی یارانه‌ها کامل و بی‌نقص بود و این امر قابل قدردانی است.این حرکت اقتصادی، جریان ساده ای نبود و برای مقابله با این حرکت دو گروه شامل دلالان و سودجویان و دشمنان نظام خود را آماده کرده بودند.

امام جمعه مشهد گفت: سودجویان در این طرح با احتکار قصد در ایجاد اخلال داشتند، به طوری که در یکی از مناطق حاشیه شهر از میان ٣۵ نانوایی، فقط ۳ نانوایی اقدام به پخت نان کرده و مابقی آرد دریافتی را احتکار کرده بودند.

آیت الله علم الهدی گفت: دشمنان خارجی نیز مانند موضوع گرانی بنزین در سال ٩٨، در این طرح قصد ایجاد آشوب داشتند، آنها پیاده نظام خود را در داخل آماده کرده بودند تا هیجانی ایجاد و نظام را دچار آشوب کنند، اما شما مردم با بصیرت این توطئه را نقش برآب کردید.

او گفت: در سرزمین خراسان، کوچکترین حرکتی که نظام را دچار مشکل کند، از سوی مردم سر نزد که این مهم دلالت بر دین‌مداری مردم دارد، دشمن همیشه در کمین ماست و در هر جریانی دشمن دنبال فرصتی برای اجرای دشمنی خود است تا ما را از راهمان برگرداند.

امام جمعه مشهد گفت: دولتمردان آمریکا اعلام کرده اند که در مقابل تحریم اقتصادی ایران شکست خورده اند، سرکوبگری، جاسوسی و نفوذ راهبردی از توطئه های دشمنان نظام است و آنان با نفوذ راهبردی می خواهند ولایت فقیه را از ما گرفته، ساختار نظام را وارونه کرده و نظام را ناکارآمد نشان دهند.

او گفت: ایجاد ناامیدی در مردم در مقابل حرکات عظیم نظام، نوعی نفوذ راهبردی است، مسأله حجاب مسأله سیاسی نیست بلکه نفوذ راهبردی دشمن است و اگر رواج یابد سفره دین از زیر پای جوانان کشیده می شود، نهی از منکر بر همه واجب است و بی تفاوتی در خصوص بی حجابی جایز نیست، نباید منتظر ورود نیروی انتظامی در این خصوص بمانید، همه باید در این خصوص احساس وظیفه کنند.

آیت الله علم الهدی گفت: برگزاری ویژه برنامه «سلام فرمانده» در عرصه میدان شهدای مشهد در هفته گذشته، بیانگر این واقعیت است که این کودکان آینده سازان و سربازان امام زمان (عج) هستند، از ابتدای انقلاب تا کنون در هر عرصه ای مردم حضور داشته اند، نتیجه مطلوب حاصل شده است، لذا در موضوع امر به معروف و نهی از منکر هم همه باید ورود کنند.

او گفت: در پیش بودن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، جمعه آینده اجتماع عظیم صادقیون قبل از نماز جمعه از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می شود که از خواهران و برادران دینی برای حضور در این اجتماع دعوت می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    9 9
    اونوقت شما تا حالا تو صف مرغ و روغن و نان وایستادین ؟ اصلا می دونین گرانی یعنی چی؟ از قیمت اجناس تا حالا پرسیدین؟ شده خونه چیزی برای خوردن نداشته باشین؟ این طرح رو شما چطور می گین خوبه وقتی مردم فقیر ناراضی ان؟
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    4 15
    خواهشا تو یکی دخالت نکن حاج اقا، سلام فرمانده از جان دل مردم برای امام زمان(عج) و رهبری معظم انقلاب هست نه به شکم گنده هایی مثل شما، شما از وزنت و هیکلت معلومه که به فکر فقرا بودی. تنها کسی که به فکر مردم هست حضرت اقاست شما خودت و قاطی ایشان نکن خواهشا
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      6 7
      نمیفهمی چرند میگی متواضعتر و مردمی تر و خاکی تر و با تقواتر و مومنتر و ساده زیست و در دسترس تر از علم الهدی خیلی کم داریم همین فردا میتوانی در نماز ظهر شرکت و با او ملاقات کنی
    • محمد IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      12 6
      ملاقات با ایشون به چه درد این مملکت میخوره ؟نه تنها ایشون کل مسئولین این حکومت
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      1 1
      خلایق هرچی لایق
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      7 3
      ایت الله علم الهدی خار چشم منافقین و فتنه گران
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      3 1
      اسم حضرت آقا رو میاری و نمایندشون آیت الله علم الهدی توهین می گنی؟؟؟
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    5 5
    از ده مانع بزرگ پیشرفت ایران ۹ تاش هست
  • شاهد IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    7 2
    درود بر آیت الله علم الهدی که همیشه شجاعانه نظرش رو میگه و همیشه خاری در چشم دشمنان و غربگدایان بوده .خدا پشت و پناهت سید نورانی .
  • فرمانده IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    1 2
    با این چیز افرهنگ نمی آد
  • بی بی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    1 1
    از فردا همه دختر و پسر ورزشگاه
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    1 1
    ان شاالله امر به معروف همگانی شود، قوانین هم باید برای این کار اصلاح شود، متاسفانه به اسم ارزش دادن به زن قوانینی وضع شده که بسیار بد است
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسقاطیل است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس