تمدید زمان مراجعه به بخش مجازی نمایشگاه کتاب تا 2 خرداد

سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که یک روز به دلیل آلودگی هوا تعطیل شده بود، دو روز تمدید شد اما فقط بخش مجازی.

به گزارش مشرق، در حالی که سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران، امروز روز بسیار شلوغ خود را پشت سر می‌گذارد و شهروندان فرهنگ‌دوست از آخرین ساعات روز تعطیل برای بازدید از این نمایشگاه استفاده می‌کنند، تمدید نمایشگاه برای بخش مجازی آن اعلام شد.

بر اساس این گزارش، بخش حضوری نمایشگاه که یک روز به علت آلودگی هوا تعطیل شده بود، در تاریخ مقرر و اعلام شده به کار خود پایان خواهد داد. بنابراین، درهای مصلی امام خمینی (ره) فردا ساعت ۲۰ به روز بازدیدکنندگان بسته خواهد شد، اما سایت نمایشگاه برای فروش مجازی کتاب تا ساعت ۲۴ روز دوم خرداد ۱۴۰۱ دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را از این درگاه و این درگاه خرید کنند.

سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۱ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و طبق برنامه تا ۳۱ اردیبهشت دایر خواهد بود. درهای این نمایشگاه، روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت به دلیل آلودگی هوا و تعطیلی ادارات و مدارس بسته شد، اما بازدید از آن در روز چهارشنبه به روال عادی بازگشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دانشجو IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    1 0
    این تخفیف بن دانشجویی یکی از دروغ های این نمایشگاه بود تمام ناشر ها فقط کتابهای ته انباری و تالیف خودشون تو سامانه وارد کردن اونم با قیمت بالاتر ، و کتابهای پر فروش تالیف شده خارجی چاپ داخل شامل تخفیف نبود از این هم بگذریم قیمتشون از دیجی کالا حداقل 40 درصد بیشتر بود، در این نمایشگاه مسخره گل بگیرن قرار بود تو این نمایشگاه ، کتاب با قیمت کمتر از بازار بده ولی نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس