کد خبر 1377314
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
دستور ویژه رییس جمهور برای رسیدگی به معضل ریزگردها

وزیر کشور با اشاره به معضل ریزگردها بویژه در غرب کشور، گفت: رییس جمهور در دستور ویژه‌ای به رییس سازمان حفاظت محیط زیست، تاکید کرده معضل ریزگردها تعیین تکلیف شود.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی روز جمعه در حاشیه حضور خود در فرمانداری ارومیه، در گفت وگوی کوتاهی با خبرنگاران با بیان اینکه منشا این ریزگردها کشورهای همسایه است، افزود: دغدغه مردم، دغدغه دولت است رییس جمهوری نیز در همین راستا برای حل و فصل این معضل به رییس سازمان حفاظت محیط زیست دستور ویژه رسیدگی را صادر کردند.

وی همچنین در رابطه با ابهامات موجود در احداث سد نازلو ارومیه، اظهار کرد: طبق اظهار نظر کارشناسان، بهره برداری از سد نیمه تمام نازلو نه تنها تاثیری در خشک شدن دریاچه ارومیه نخواهد داشت بلکه تامین بخشی از آب شرب ارومیه را نیز بر عهده دارد.

وزیر کشور ادامه داد: این طرح در گذشته نیمه تمام رها شده و آغاز مجدد مراحل احداث آن نیازمند بررسی کارشناسی و تخصصی است.

وحیدی در ادامه با بیان اینکه در رابطه با مدیریت پسماند، اقدامات خوبی از سوی شهرداری ارومیه انجام شده است، گفت: بحث مدیریت پسماند در ارومیه نیازمند یک طرح جامع‌تری است تا ابهامات آن رفع شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    چرا باید برای سلامت مردم اینقدر سهل انگاری بشه . زندگی در غرب کشور بخاطر گردوخاک غیر عادی شده
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    متاسفانه تو چند روز گذشته گردوخاک بسیار شدید و طولانی مدت که تقریبا بی سابقه بوده به این شدت باعث سوختگی و خشکیدگی بسیاری از دیمزارهای گندم در استان کرمانشاه شده . محض رضای خدا این یه معضل رو دیگه حل کنید
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    از وقتی صدام رفت دیگه گردوخاک شده مهمان همیشگی غرب و جنوب . قبل از صدام‌ کسی اصلا به یاد نمیاره گردوخاک اینجا وجود داشته باشه . ببینید صدام مالچ پاشی کرد چکار کرد؟ شما هم همونو انجام بدید یا حدقل به کشور مجاور فشار بیارید یا با همکاری هم . چون دودش بیشتر تو چشم ما میره
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    هر سال این فصل از سال که گردوخاک زیاد میشه چند تا دستور و تفاهم نامه برای حل این مشکل ویرانگر . و سپس فراموش شدن . لطفا عمل هم بکنید.
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    در مقابل دنیا قد علم میکنیم ولی از حل این مشکل عاجزیم
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    بعد از بیست سال این مشکل هنوز حل نشده سال به سال هم‌ بدتر شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس