کد خبر 1377286
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
دندانپزشک قلابی در مسجدسلیمان بازداشت شد

دادستان مسجدسلیمان گفت: شخصی که بدون مجوز در منزل خود اقدام به دندانپزشکی می‌کرد پس از صدور حکم قطعی روانه زندان شد.

به گزارش مشرق، رحمان بن سعید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: شخصی بدون مجوز اقدام به تاسیس لابراتوار دندانپزشکی در منزل خود در مسجدسلیمان کرد.

وی افزود: این شخص در لابراتوار خود اقداماتی همچون قالب گیری، کشیدن دندان و گذاشتن دندان متحرک برای مردم شهرستان مسجدسلیمان را انجام می‌داد.  

دادستان مسجدسلیمان در همین ارتباط بیان کرد: با توجه به ماده ۳ قانون مربوط به مقررات امور پزشکی و دارویی و مواد خوردنی و آشامیدنی حکم محکومیت وی صادر و روانه زندان شد.

وی با تاکید بر این نکته که خط قرمز دادستانی سلامت مردم است، تصریح کرد: با خاطیان و افرادی که بدون اخذ مجوزهای لازم اقدام به ارائه امور پزشکی کرده و سلامت جامعه را تهدید می‌کنند، شدیداً برخورد خواهد شد.

بن سعید از مردم خواست برای حفظ سلامتی و عدم ابتلا به بیماری های واگیر به افراد و مکان های غیرمجاز در حوزه بهداشت و درمان مراجعه نکنند.

دادستان مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، موضوع را به دستگاه انتظامی یا قضایی گزارش دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    1 0
    حالا اونایی مجوز دارند چند درصدشون مهارت و تخصص لازم رو دارند به خصوص اونایی از دانشگاههای کوکولولو و دارقوزاباد مدرک می گیرند...
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 1
      پس چرا تو نتونستی از دانشگاههای کوکولولو و دارقوزاباد دکتر بشی ؟! حسود هرگز نیاسود
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    0 0
    بابا دمش گرم .
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    مهم‌اینه‌کارشو‌خوب‌انجام‌بده‌کسی‌هم‌ازش‌شاکی‌نباشه‌حالا‌مدرک‌داشته‌یانداشته‌مهم‌نیست‌که.مثلا‌توشهرما‌ازترکیه‌امدن‌خیلی‌هم‌ارزون‌دارن‌واسه‌مردم‌دندانسازی‌انجام‌میدن‌کسی‌هم‌لوشون‌نمیده‌.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس