معاون دادستان کل کشور، ضمن تقدیر از گروه صنعتی ایران‌خودرو در افزایش تولید خودروی کامل و عرضه به بازار محصولات، از میثاق‌نامه توقف تولید خودرو ناقص تمجید کرد.

ایکوپرس - سعید عمرانی، در بازدید از ایران‌خودرو فارس، استخدام نیروی انسانی در ایران‌خودرو در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین را مقدمه‌ای برای تحقق شعار سال برشمرد و گفت: این اقدام عامل مهمی برای بهبود معیشت جوانان و ایجاد زمینه ازدواج آنان و جلوگیری از ایجاد مشکلات اقتصادی در خانواده‌ها است.


 وی افزایش کیفیت در محصولات خودروسازان را امری مهم دانست و گفت: جوانان شایسته‌ای در صنعت خودروی کشور مشغول به‌کارند که قادر به نوآوری و طراحی محصولات جدید، باکیفیت و قابل رقابت با خودروهای جهانی هستند.


عمرانی تصریح کرد: با قطعه سازانی که اصول کیفیت را رعایت نمی‌کنند برخورد شده و آن‌ها را از چرخه تامین و تولید خارج کنید.


وی گفت: مسوولان قوه قضاییه با هدف حمایت از حقوق عامه و کمک به بنگاه‌های تولیدی اقدام به بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی می کند تا در رفع موانع تولید بنگاه‌ها از جمله ایران‌خودرو یاری‌رسان باشد.


وی در عین حال خواستار افزایش تولید، عرضه و بهبود کیفیت خودروها شد.


در این بازدید، مدیرعامل ایران‌خودرو فارس نیز گزارشی از روند تولید در این سایت ارایه کرد.


عبدالرضا ملاکی گفت: افزایش تولید در ایران‌خودرو فارس همراه با ارتقای کیفیت است و معیار ما برای ارزیابی کیفیت محصولات میزان رضایتمندی مشتریان است.


وی گفت: در تلاش هستیم با افزایش کیفیت تولید، تعداد مراجعات مشتریان به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش را به حداقل برسانیم.


گفتنی است‌، معاون دادستان کل کشور به همراه رییس دادگستری استان فارس و برخی مسوولان استان، از ایران‌خودرو فارس بازدید کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس