فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: رمز موفقیت من و استقلال اهمیت ندادن به «خیلی ها» بود.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی پس از بازی تیم‌های استقلال و آلومینیوم در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. در لحظات پایانی تیم ما فوق‌العاده بازی کرد. از بازیکنان تشکر می‌کنم. قهرمانی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم این قهرمانی‌ها تداوم داشته باشد. می‌دانستیم بازی با سپاهان و فولاد انرژی زیادی از گرفته بود و به همین دلیل برای استفاده از بازیکنی مانند حردانی دچار تردید بودیم. حردانی با توجه به مصدومیتی که داشت یک نیمه برای ما بازی کرد و از او تشکر می‌کنم. اکثر بازیکنان در مرز مصدومیت هستند و باید مراقبت کنیم تا این دو هفته پایانی را هم بدون مصدوم و با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چرا تیمش از ابتدا نتوانست پرفشار و هجومی بازی کند، گفت: شرایط بازی ایجاب می‌کرد اینگونه بازی کنیم. آلومینیوم با ترکیب ۶-۳-۱ بازی می‌کرد و ما سعی کردیم در نیمه دوم سیستم بازی خود را تغییر دهیم. تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود و پیشرفت می‌کند. این فاکتوری است که من خیلی روی آن حساسیت دارم. وقتی تیمی پیشرفت می‌کند قابل تقدیر است چون یعنی به اهدافش رسیده است. اگر خوش‌شانس بودیم می توانستیم برنده بازی شویم، اما آلومینیوم هم بازیکنان خوب و دونده‌ای داشت و در کل به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

مجیدی درمورد اینکه هفته‌های ابتدایی گفته بود «به من اعتماد کنید تا شخصیت را به استقلال برگردانم»، اما در آن زمان خیلی‌ها این حرف را جدی نگرفتند، تصریح کرد: من به خیلی‌ها اهمیت نمی‌دهم. هفته اول ۲۰ یا ۳۰ خبرنگار در نشست خبری من حضور داشت، اما حالا ۵ نفر هم نمی‌شوند. هدف من خیلی‌ها نبود. به بازیکنانم هم گفته‌ام که تمام تمرکزم روی هدفم است و بازیکنانم هم سهم عمده‌ای در این موفقیت دارند. رمز موفقیت من این بود که به ‌«خیلی‌ها» توجه نکردم. تمرکزم روی کارم بود. کادر فنی‌ام هم خیلی زحمت کشید و به من کمک کردند، اما سهم عمده را مدیریت و بازیکنان دارند. من مربی جوانی هستم و هنوز اول کار هستم، هنوز خیلی کار دارم. خیلی باید تلاش کنم تا مربی بهتری شوم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد دراختیار قرار دادن سه بازیکن تیمش به تیم ملی امید، گفت: با هماهنگی و صحبت‌هایی که شده است چون تیم امید به بازیکنان نیاز دارد آنها را در اختیار تیم امید و مهدوی‌کیا قرار خواهیم داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 1
    ما هم به داورهای هم سو با شما تبریک می گوییم. بالاخره جاهای خوبی، خوب سوت زدند.
  • مختار IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    بازم جوگیر شد! این آدم متکبر و خودخواه هرچی بره بالاتر سقوطش مرگبارتر و نزدیکتر خواهد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس